Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088180/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411102917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4B
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 529-68-34
1.5.8.) Numer faksu: 65 529-68-09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.tyczynska@powiat-leszczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-leszczynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_leszczynski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ac79e1-a84b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062099/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VI.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160958,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie operatów szacunkowych dla niżej wymienionych zadań:1) ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa dla celów ustalenia i aktualizacji opłat rocznych z tyt. użytkowania wieczystego;
2) ustalenie wartości prawa własności nieruchomości gruntowej i wartości prawa użytkowania wieczystego dla celów zbycia prawa własności nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego oraz dla celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność.
Przewidywana ilość operatów szacunkowych: 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 45935,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie operatów szacunkowych dla niżej wymienionych zadań:1) ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanych w celu użyczenia, zbycia lub nabycia nieruchomości z uwzględnieniem nakładów na nieruchomości oraz w celu ustalenia wartości początkowej;
2) ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanych Skarbu Państwa
i Powiatu Leszczyńskiego dla celów ustalenia i aktualizacji opłat rocznych z tyt. trwałego zarządu z uwzględnieniem nakładów.
Przewidywana ilość operatów szacunkowych: 55
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 52988,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie operatów szacunkowych dla niżej wymienionych zadań:1) ustalenie wysokości odszkodowań za nieruchomości niezabudowane przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne na podstawie przepisów ustawy z dnia
10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U z 2023r. poz. 162) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 ze zm.), z uwzględnieniem wartości budowli, urządzeń, drzewostanu, plantacji kultur wieloletnich, zasiewów, upraw i innych zbiorów jednorocznych, a także wartości ograniczonych praw rzeczowych
2) ustalenie wysokości odszkodowań za nieruchomości niezabudowane przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133 poz. 872 ze zm.)
3) ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej na potrzeby postępowania dotyczącego zwrotu nieruchomości
4) ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanych w celu wydzierżawienia, wynajęcia, w tym określanie wartości rynkowej czynszu dzierżawnego lub czynszu najmu nieruchomości
Przewidywana ilość operatów szacunkowych: 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 23902,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie operatów szacunkowych dla niżej wymienionych zadań:1) ustalenie wysokości odszkodowań za szkody powstałe wskutek zdarzeń, o których mowa w art. 120 i 124-126 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 ze zm.);
2) określanie wartości służebności oraz wynagrodzenia za bezumowne korzystanie
z nieruchomości;
3) ustalenie wartości nieruchomości zabudowanych w celu wydzierżawienia, wynajęcia, użyczenia, zbycia lub nabycia nieruchomości;
4) ustalenie wartości nieruchomości zabudowanej na potrzeby postępowania dotyczącego zwrotu nieruchomości;
5) ustalenie wartości nieruchomości zabudowanych Skarbu Państwa i Powiatu Leszczyńskiego dla celów ustalenia i aktualizacji opłat rocznych z tyt. trwałego zarządu z uwzględnieniem wartości nakładów, o których mowa w art. 88 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 ze zm.) i rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 555);
6) ustalenie wysokości odszkodowań za nieruchomości zabudowane przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U z 2023r. poz. 162) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 ze zm.) z uwzględnieniem wartości budowli, urządzeń, drzewostanu, plantacji kultur wieloletnich, zasiewów, upraw i innych zbiorów jednorocznych, a także wartości ograniczonych praw rzeczowych.
Przewidywana ilość operatów szacunkowych: 26
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 38133,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300937170
7.3.3) Ulica: Rumiankowa 8
7.3.4) Miejscowość: Gowarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300937170
7.3.3) Ulica: ul. Rumiankowa 8
7.3.4) Miejscowość: Gowarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300937170
7.3.3) Ulica: Rumiankowa 8
7.3.4) Miejscowość: Gowarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67158,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300937170
7.3.3) Ulica: Rumiankowa 8
7.3.4) Miejscowość: Gowarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PAPRZYCKI NTP Biuro Wyceny i Doradztwa Tomasz Paprzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie"
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Leszno"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- SPECJALIŚCI " Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński"
- Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Radomiu przy ul. Grunwaldzkiej.
- Usługi wycen służebności przesyłu i służebności gruntowych na terenie województwa pomorskiego
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Warzywnej oraz ul. Tygodniowej.
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.