Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087692/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00094327/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00095899/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00103838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz ścieków z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 258 02 41
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 258 02 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminawalcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz ścieków z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98db84f5-a7ac-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034416/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi - komunalne czyszczenie przepompowni i udrażnianie sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz ścieków z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 452612,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Usługi czyszczenia komunalnych oczyszczalni (wywóz osadów wstępnych i wtórnych w razie potrzeby i w zależności od rodzaju oczyszczalni, czyszczenie komór oczyszczalni w razie potrzeby), przepompowni ścieków i sieci kanalizacyjnych (udrażnianie i czyszczenie kanalizacji; czyszczenie przepompowni i tłoczni w zakresie czyszczenia komór wraz z urządzeniami – pompy, pływaki).2. Prognozowana ilość usługi czyszczenia komunalnych oczyszczalni, przepompowni ścieków i sieci kanalizacyjnych (udrażnianie i czyszczenie kanalizacji; czyszczenie przepompowni i tłoczni w zakresie czyszczenia komór wraz z urządzeniami – pompy, pływaki) - 1 300 rbh.
3. Lokalizacja obiektów: Dzikowo, Gostomia, Szwecja, Kłębowiec, Karsibór, Rutwica, Chwiram, Strączno, Wałcz Drugi, Lubno, Wiesiółka, Kołatnik, Łąki, Dębołęka, Dobrzyca, Nakielno, Górnica, Boguszyn, Brzezinki.
4. Wykonawca rozpocznie wykonywanie usług natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia o potrzebie udrożnienia kanalizacji, czyszczenia przepompowni lub oczyszczalni, ale nie później niż w ciągu 2 godzin od potwierdzonego jego otrzymania.
5. 4.5. Wykonawca będzie przeprowadzał planowane czyszczenie przepompowni ścieków i odcinków kanalizacji zgodnie z otrzymanym harmonogramem – Załącznik nr 9. Całość zapotrzebowania 1300 rbh z czego: planowane czyszczenie 650 rbh, awaryjne udrażnianie 650 rbh.
6. Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny do wykonywania tego typu usług.
7. Wykonawca musi posiadać ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości na terenie Gminy Wałcz, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. (Dz.U. 2022.2519 t.j.).
Uwaga! Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość usługi wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy według potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 297700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wywozu nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w miejscowościach: Popowo, Wałcz Drugi, Chude oraz usługi wywozu ścieków surowych z oczyszczalni z miejscowości Dobrzyca.Pojemność zbiorników bezodpływowych wynosi:
a) Popowo – 49,9 m³
b) Wałcz Drugi – 25 m³
c) Chude – 60 m³
d) Dobrzyca - 9 m³
Szacunkowe ilości nieczystości płynnych:
a) Popowo – 2000 m³
b) Wałcz Drugi – 4 000 m³
c) Chude – 3 300 m³
d) Dobrzyca 900 m³
Nieczystości płynne należy wywieźć na stację zlewną w miejscowości Wałcz, zrzut nieczystości dokonać używając adresów: Chude 12, Popowo 1, Wałcz Drugi 5.
Ścieki z oczyszczalni w Dobrzycy należy wywieźć na stacje zlewną w Karsiborze używając adresu: Dobrzyca 8.
Orientacyjne odległości do stacji zlewnych wynoszą:
a) Popowo – 15 km,
b) Chude – 15 km,
c) Wałcz Drugi – 7 km,
d) Dobrzyca – 7 km.
Wykonawca będzie wywoził nieczystości płynne zgodnie z otrzymanym harmonogramem, dodatkowy wywóz nieczystości płynnych dokona natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, ale nie później niż w ciągu 2 godzin od potwierdzonego jego otrzymania.
Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny do wykonywania tego typu usług.
Wykonawca musi posiadać ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości na terenie Gminy Wałcz, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. (Dz.U. 2022.2519 t.j.).
Uwaga! Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość usługi wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy według potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 154912,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Kanalizacyjne "NOREK" Arkadiusz Kuciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-155-75-23
7.3.3) Ulica: Orla 9/11
7.3.4) Miejscowość: Mirosławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 78-650
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KANALIZACYJNE "NOREK" ARKADIUSZ KUCIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KANALIZACYJNE "NOREK" ARKADIUSZ KUCIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192315,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222399,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192315,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości Płynnych S.C Władysław Piszczek, Małgorzata Piszczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-00-05-419
7.3.3) Ulica: Osiedle Stefana Batorego 7
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192315,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Psychiatrycznego o Punkt Zgłoszeniowo-Konsultacyjny z Poradnią Zdrowia Psychicznego i pomieszczeniami dla zespołów leczenia środowiskowego
- Dostawa lotniczych tratw ratunkowych.
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.