Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108547/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
na terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno – bitumiczną na gorąco"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 795 515 082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kosickas@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c9a25b7-399d-4799-8c32-1724500085c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowychna terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno – bitumiczną na gorąco"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c9a25b7-399d-4799-8c32-1724500085c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015864/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno - bitumiczną na gorąco
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Wykonywanie robót polegających na naprawach ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno – bitumiczną na gorąco w maksymalnej ilości podstawowej 4000 m2 przy średniej grubości 4 cm (100 kg/m2) wraz z wycięciem, oczyszczeniem, skropieniem i uwałowaniem mechanicznym oraz posmarowaniem połączeń, według bieżących potrzeb wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, zwanymi w dalszej treści także OPZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.
Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie na zasadach obmiaru powykonawczego. Obmiar robót zostanie sporządzony przez Wykonawcę, a jego zgodność sprawdzona przez Zamawiającego w ramach procedury odbioru robót.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213,) oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie.
Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania w całości zamawianych robót, stąd wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu do 50%.
UWAGA:
Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z póź. zm.) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
PRAWO OPCJI
W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia do 50% ilości wskazanych w formularzu ofertowym - po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. Łączna cena zamówienia może być zwiększona do 50% na zasadach prawa opcji. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji może być wykorzystane w terminie do 14 m-cy od podpisania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego,
z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w okresie trwania umowy z Wykonawcą.
2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane prace wynosi minimum 3 m-ce (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
3) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871829449
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 75
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-18 do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1838P Wartosław - Lubowo w m. Wartosław na odcinku ok. 200mb"
- Wyposażenie klatki schodowej "K2" występującej w SP ZOZ w Szamotułach w system oddymiania.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738P Nowy Tomyśl - Duszniki od km 0+000,00 do km 0+995,00"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych"
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.