Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00075963/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolnej Wsi 74
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zszs.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zszs-gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7d4c17a-ddc2-4d73-a8ce-52e00a74df101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d4c17a-ddc2-4d73-a8ce-52e00a74df10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZS.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych związanych z modernizacją kotłowni gazowej w budynku szkoły.
Podstawowy zakres robót:
A) wielobranżowa modernizacja kotłowni gazowej
Podstawowy zakres modernizacji kotłownie gazowej - całkowity demontaż istniejącej technologii kotłowni gazowej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji c.w.u. oraz technologii kotłowni gazowej w obrębie istniejącego pomieszczenia kotłowni gazowej w celu podłączenia dwóch projektowanych kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania o mocy 2x 125kW, dostosowanie pomieszczenia kotłowni do przepisów przeciwpożarowych.
B) wykonanie stacji uzdatniania wody w przyłączu wodociągowym
C) przeprowadzenie regulacji istniejącej instalacji c.o. w budynku (korekta nastawy na zaworach termostatyczny grzejników) po wykonaniu modernizacji kotłowni, próby, regulacje urządzeń
Uwaga:
1) Ze względu na wykonywanie robót w czynnym obiekcie funkcjonowanie istniejącego kotła gazowego musi być zapewnione w zakresie zapewnienia ogrzewania do końca sezonu grzewczego 2024/2025 oraz w zakresie zapewnienia ciepłej wody do 15.06.2025 r.
2) Modernizacja kotłownia winna być zakończona do 15.09.2025 r.
3) Biorąc powyższe pod uwagę roboty przebudowę technologii kotłownie można wykonywać w okresie od 16.06.2025 r. do 15.09.2025 r.
2. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 500,00 złotych brutto, - wykona postanowienia pozwolenia na budowę i pokryje koszty z tym związane
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe wewnętrzne,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe zewnętrzne, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych
- wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania)
- zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, - wywiezie i podda utylizacji odpady,
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - wykona wszelkie odbiory techniczne urzędów, instytucji, przedsiębiorstw, itp., np. odbiór Urzędu Dozoru Technicznego, przegląd kominiarski
- wyposaży kotłownię w schemat technologiczny - rysunek oprawiony i zawieszony na ścianie
- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, itp.
- zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,
- wykona i zachowa warunki zawarte w pismach instytucji oraz pokryje koszty z tym związane
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane, - doprowadzi teren do stanu pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót,
- wykona i przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna (skany dokumentów) w 2 egz.,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- decyzja administracyjna - pozwolenie na budowę - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 103. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze od opisanych w w/w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę.
Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia techniczne i materiały musza posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik SWZ oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie rozwiązań lub urządzeń równoważnych w stosunku
do opisywanych w dokumentacji, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
4. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.
5. Wykonawca winien przeprowadzić, przed złożeniem oferty, wizję lokalną miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
6. Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00,
d) praca w soboty lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego,
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki,
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki -termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421141-4 - Instalowanie przegród
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345027,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345027,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALSERWIS Sebastian Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733279930
7.3.3) Ulica: Chojnik 130
7.3.4) Miejscowość: Gromnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345027,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-16 do 2025-09-15INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem żurawia samochodowego z operatorem, udźwig min. 30 t, z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- 4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- "Analiza systemu kanalizacji deszczowej w wybranych zlewniach na terenie miasta - Część nr 1"
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.