Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
- 2022/BZP 00092688/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA URZĄDZENIA DO OZNACZANIA WSKAŹNIKÓW PLASTOMETRYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ichpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA URZĄDZENIA DO OZNACZANIA WSKAŹNIKÓW PLASTOMETRYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bccb7f9-a35f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084215/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ichpw/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do oznaczania wskaźników plastometrycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ zwanej dalej specyfikacją.
3. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Oferowane urządzenie powinno być urządzeniem seryjnym wytwarzanym według tego samego konstrukcyjnego wzoru wyrobu i być dostępne na rynku, od co najmniej 10 lat.
5. Dostarczone do Zamawiającego urządzenie musi być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
6. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport, dostawa wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, instalacja na docelowym stanowisku oraz wszelkie gwarancje i naprawy gwarancyjne a także szkolenie pracowników, o którym mowa w pkt. 4.7 poniżej.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia użytkowników z zakresu obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później niż w terminie określonym w pkt. 9 SWZ. Szkolenie odbędzie się po instalacji urządzenia i obejmować będzie 3-5 osób.
8. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na urządzenie wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego zakończenia instalacji.
9. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Serwis i naprawy gwarancyjne (robocizna i dojazd) oraz wymiana części wykonywane będą na koszt Wykonawcy.
10. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wykonywany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta.
11. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do zdiagnozowania usterki lub awarii.
12. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim.
13. Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu zamówienia niezgodnie z postanowieniami SWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
14. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
15. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
16. W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego
w specyfikacji (specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc).
17. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji.
18. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza.
19. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
21. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy PZP.
22. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53997,00 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53997,00 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53997,00 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAL NARZĘDZIA s.c. Zygmunt Indyka, Maciej Indyka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120293041
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53997,00 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od I do V 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- DOSTAWA ANALIZATORA DLS WIELKOŚCI CZĄSTEK I POTENCJAŁU ZETA WRAZ Z KOMPUTEREM I AKCESORIAMIDLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
- ZP/2024/000849 Wykonanie robót zduńskich w zakresie remontów pieców kaflowych oraz montażu pieców transportowych wraz z robotami towarzyszącymi w 2025r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-256/2024 Dostawa automatycznego systemu do pomiaru naprężeń własnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Zakup i dostarczenie sprzętu pomiarowego: rejestratorów ciśnieniowych poziomu wody wraz z dodatkowym osprzętem, deszczomierzy korytkowych z automatycznymi rejestratorami, fluorymetru
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.