Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525825/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22789760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a09a84-882e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027233/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.91.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Rozbudowa ul. Sportowej w miejscowości Pogorzeli1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Sportowej w miejscowości Pogorzeli, na odcinku od km 0+480 do km 0+960 o długości 480 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg
w Gminie Celestynów”.
2. Rozbudowa drogi polegać będzie na wykonaniu m.in.
1) jezdni dróg,
2) nawierzchni bitumicznej,
3) pobocza z kruszywa,
4) chodnika bitumicznego,
5) zjazdów kostki brukowej,
6) progu zwalniającego z kostki brukowej,
7) wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej,
8) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
9) przebudowy napowietrznej linii telekomunikacyjnej.
3. Podstawą prowadzenia robót polegających na rozbudowie drogi jest Decyzja Nr 14/2022 z dnia 17.11.2022 r. Starosty Otwockiego zezwalająca na realizację inwestycji drogowej.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1218584,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Glina1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Polnej w miejscowości Glina na odcinku od km 2+012 do km 2+618
o długości 606 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu m.in.:
1) jezdni dróg ,
2) nawierzchni bitumicznej,
3) poboczy z kruszywa,
4) nawierzchni zjazdów i dojść do posesji z betonowej kostki brukowej,
5) wymiany przepustu,
6) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu.
3. Podstawą prowadzenia robót polegających na rozbudowie drogi jest Zaświadczenie
z dnia 05.10.2010 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1044195,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Przebudowa ul. Skupiewskiego w miejscowości Celestynów1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Skupiewskiego w miejscowości Celestynów na odcinku o długości ok. 169 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie z dnia 05.10.2022 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) karczowaniu drzew,
2) robotach przygotowawczych,
3) robotach ziemnych,
4) budowie jezdni dróg,
5) wykonaniu nawierzchni asfaltowej jezdni głównej,
6) wykonaniu nawierzchni chodników/dojść do posesji z kostki brukowej,
7) wykonaniu poboczy chłonnych,
8) wykonaniu odwodnienia,
9) robotach liniowych,
10) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
11) humusowaniu.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 214869,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Przebudowa ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów na odcinku od skrzyżowania z ul. Reymonta wraz z wykonaniem odwodnienia na odcinku o długości ok. 264 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie z dnia 15.12.2021 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) przygotowaniu terenu pod wykonanie robót,
2) rozbiórce istniejącego przepustu pod koroną drogi i pod zjazdami,
3) regulacji rowu odwadniającego i innych robotach ziemnych,
4) wykonaniu przepustu pod koroną drogi,
5) wykonaniu przepustów pod zjazdami i dojściami dla pieszych,
6) ułożeniu oporników wtopionych jezdni ulicy oraz obrzeży na dojściach do posesji,
7) budowie jezdni dróg,
8) wykonaniu nawierzchni jezdni z asfaltobetonu,
9) wykonaniu zjazdów i dojść do posesji,
10) wykonaniu progów zwalniających U-16c,
11) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
12) wykonaniu nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego, rekultywacji terenu pasa drogowego.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 349882,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V - Przebudowa ul. Partyzantów w miejscowości Celestynów1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Partyzantów w miejscowości Celestynów oraz odcinków ul. Wrzosowej
i ul. Leśnej stanowiących dojazd do ul. Partyzantów, na odcinku o długości ok. 415 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie
z dnia 21.10.2022 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) budowie jezdni dróg,
2) wykonaniu nawierzchni asfaltowej,
3) wykonaniu pobocza chłonnego oraz drenów odwadniających w poboczu chłonnym,
4) wykonaniu nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji z kostki brukowej
5) wykonaniu progów zwalniających;
6) czyszczeniu i regulacji rowów,
7) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 676035,55 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI - Budowa ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Zabieżki1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, Nr 270183W tj. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Zabieżki, Gmina Celestynów, na odcinku o długości ok. 259 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na budowie drogi jest Decyzja Nr 13/2022 z dnia 31.10.2022 r. Starosty Otwockiego zezwalająca na realizację inwestycji drogowej.
3. Budowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) budowie jezdni drogi
2) wykonaniu nawierzchni asfaltowej,
3) wykonaniu pobocza chłonnego oraz z płyt eko,
4) wykonaniu nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji,
5) wykonaniu chodnika z kostki brukowej,
6) budowie systemu odwodnienia: rowów, ścieków,
7) regulacji wysokościowej zaworów sieci wodnej,
8) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
9) budowie kanału technologicznego,
10) wycince drzew.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 825562,45 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VII - Przebudowa ul. Wiatracznej w miejscowości Regut1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z odwodnieniem drogi gminnej,
tj. ul. Wiatracznej w miejscowości Regut, Gmina Celestynów, na odcinku o długości ok. 507 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie
z dnia 21.10.2022 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) budowie jezdni,
2) wykonaniu nawierzchni asfaltowej,
3) wykonaniu nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji z kostki brukowej,
4) wykonaniu pobocza chłonnego,
5) wykonania progów zwalniających,
6) wykonaniu wyniesionych skrzyżowań z kostki brukowej,
7) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1108117,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1928172,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1928172,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1928172,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1928172,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1155117,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199978,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1155117,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. JTM Construction Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marcin Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140
7.3.3) Ulica: Zatylna 15
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1155117,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245865,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508320,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245865,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marcin Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140
7.3.3) Ulica: Zatylna 15
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245865,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527018,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527788,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527018,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marci Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140
7.3.3) Ulica: Zatylna 15
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527018,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850819,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134013,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850819,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAx Marcin Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140
7.3.3) Ulica: Zatylna 15
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850819,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699937,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197992,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699937,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmax Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231472828
7.3.3) Ulica: Błońska 52
7.3.4) Miejscowość: Tarczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699937,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1305314,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1701497,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1305314,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marcin Kto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140
7.3.3) Ulica: Zatylna 15
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1305314,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.