eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinDostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarocin.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b706c8-a9ce-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093928/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094458/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5000 sztuk kaset szkółkarskich o objętości 0,195 dm3, w gęstości 60 kg/m3 (w granicach +/-5%)
Kasety szkółkarskie winny być wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
a) przyjaznego dla środowiska gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być podany procesowi recyklingu,
b) odpornego na starzenie, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne kaset mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te nie pogarszają właściwości użytkowych kaset,
c) niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
d) charakteryzującego się niskim współczynnikiem przewodności cieplnej (stabilizacja warunków wegetacji sadzonek),
e) nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
f) nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania kaset szkółkarskich.

Kasety powinny mieć postać prostopadłościanów.
Zamawiający oczekuję dostarczenia kaset w kolorze białym z możliwym odcieniem zieleni.
W kasetach mają zostać uformowane przelotowe stożkowe gniazda, służące do napełniania odpowiednim podłożem-substratem, do którego wkładane będą się sadzonki.
W każdym z gniazd, na ich powierzchni bocznej, mają zostać wyprofilowane cztery wzdłużne wypusty przegrodowe. Wypusty mają na celu ograniczanie i ukierunkowanie wzrostu korzeni sadzonek tak, by utrudnić ich zawijanie się po obwodzie gniazda.
Od strony czołowej kasety mają zostać uformowane są wypusty służące jako uchwyty do przenoszenia kaset w tym wraz z materiałem szkółkarskim.
Powierzchnia kaset powinna być gładka bez dziur, wyrwań i załamań.
Kasety mają posiadać wytłoczony adres strony www producenta, datę produkcji (rok), kod materiału (EPS), znak recyklingu.


Zaoferowane kasety winny być odporne, na:
a) uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego, transportu mechanicznego przenośnikami rolkowymi i taśmowymi,
b) wibracje w trakcie napełniania substratem i w trakcie szkółkowania,
c) wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.

Kasety powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach producenta i owinięte w folię termokurczliwą. Na każdej palecie powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane: Nazwa i typ kasety, Nazwa i adres producenta, oraz Data produkcji. Kasety zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu

4.5.5.) Wartość części: 177500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2500 sztuk podpór pod kasety szkółkarskie o wysokości 160 mm.

Podpory szkółkarskie wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
• przyjaznego dla środowiska, gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być poddany procesowi recyklingu,
• odpornego na starzenie się, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne podpor mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te jednak nie pogarszają właściwości użytkowych podpor,
• niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
• nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
• nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania podpor szkółkarskich.

Podpory powinny mieć postać belek o przekroju trapezowym z czterema nogami.
Na górnej powierzchni wzdłuż podpory wykonany jest garb, ktory ułatwia układanie kaset na podporach. Jedna podpora standardowo podpiera 8 kaset, po 4 z każdej strony.
Na powierzchniach czołowych podpory wykonane są „zamki” ułatwiające równe układanie ciągów podpór.
Powierzchnia podpor kaset szkółkarskich powinna być gładka, bez dziur, wyrwań i załamań.
Podpory kaset szkółkarskich posiadają wytłoczone: adres strony WWW producenta, znak recyklingu, datę produkcji (rok) oraz kod materiału (EPS).
Podpory powinny być odporne na:
· obciążenia stałe ciężarem kaset szkółkarskich wypełnionych materiałem szkółkarskim oraz obciążenie ruchome (ciężar jednej osoby obsługującej uprawę),
· wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.

Podpory powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach lub w paczkach owiniętych folią stretch. Na każdej palecie lub paczce powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane:
· Nazwa podpory
· Nazwa i adres producenta
· Numer Warunków Technicznych
· Data produkcji.

Podpory zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu

4.5.5.) Wartość części: 46250 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218325 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218325 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218325 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-19-41-897

7.3.3) Ulica: ul. Chochołowska 28

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-346

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218325 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56887,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56887,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56887,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-19-41-897

7.3.3) Ulica: ul. Chochołowska 28

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-346

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56887,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.