Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094458/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00104270/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00104816/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarocin.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/3791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b706c8-a9ce-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094458/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5000 sztuk kaset szkółkarskich o objętości 0,195 dm3, w gęstości 60 kg/m3 (w granicach +/-5%)Kasety szkółkarskie winny być wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
a) przyjaznego dla środowiska gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być podany procesowi recyklingu,
b) odpornego na starzenie, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne kaset mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te nie pogarszają właściwości użytkowych kaset,
c) niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
d) charakteryzującego się niskim współczynnikiem przewodności cieplnej (stabilizacja warunków wegetacji sadzonek),
e) nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
f) nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania kaset szkółkarskich.
Kasety powinny mieć postać prostopadłościanów.
Zamawiający oczekuję dostarczenia kaset w kolorze białym z możliwym odcieniem zieleni.
W kasetach mają zostać uformowane przelotowe stożkowe gniazda, służące do napełniania odpowiednim podłożem-substratem, do którego wkładane będą się sadzonki.
W każdym z gniazd, na ich powierzchni bocznej, mają zostać wyprofilowane cztery wzdłużne wypusty przegrodowe. Wypusty mają na celu ograniczanie i ukierunkowanie wzrostu korzeni sadzonek tak, by utrudnić ich zawijanie się po obwodzie gniazda.
Od strony czołowej kasety mają zostać uformowane są wypusty służące jako uchwyty do przenoszenia kaset w tym wraz z materiałem szkółkarskim.
Powierzchnia kaset powinna być gładka bez dziur, wyrwań i załamań.
Kasety mają posiadać wytłoczony adres strony www producenta, datę produkcji (rok), kod materiału (EPS), znak recyklingu.
Zaoferowane kasety winny być odporne, na:
a) uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego, transportu mechanicznego przenośnikami rolkowymi i taśmowymi,
b) wibracje w trakcie napełniania substratem i w trakcie szkółkowania,
c) wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.
Kasety powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach producenta i owinięte w folię termokurczliwą. Na każdej palecie powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane: Nazwa i typ kasety, Nazwa i adres producenta, oraz Data produkcji. Kasety zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu
4.5.5.) Wartość części: 177500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2500 sztuk podpór pod kasety szkółkarskie o wysokości 160 mm.Podpory szkółkarskie wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
• przyjaznego dla środowiska, gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być poddany procesowi recyklingu,
• odpornego na starzenie się, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne podpor mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te jednak nie pogarszają właściwości użytkowych podpor,
• niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
• nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
• nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania podpor szkółkarskich.
Podpory powinny mieć postać belek o przekroju trapezowym z czterema nogami.
Na górnej powierzchni wzdłuż podpory wykonany jest garb, ktory ułatwia układanie kaset na podporach. Jedna podpora standardowo podpiera 8 kaset, po 4 z każdej strony.
Na powierzchniach czołowych podpory wykonane są „zamki” ułatwiające równe układanie ciągów podpór.
Powierzchnia podpor kaset szkółkarskich powinna być gładka, bez dziur, wyrwań i załamań.
Podpory kaset szkółkarskich posiadają wytłoczone: adres strony WWW producenta, znak recyklingu, datę produkcji (rok) oraz kod materiału (EPS).
Podpory powinny być odporne na:
· obciążenia stałe ciężarem kaset szkółkarskich wypełnionych materiałem szkółkarskim oraz obciążenie ruchome (ciężar jednej osoby obsługującej uprawę),
· wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.
Podpory powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach lub w paczkach owiniętych folią stretch. Na każdej palecie lub paczce powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane:
· Nazwa podpory
· Nazwa i adres producenta
· Numer Warunków Technicznych
· Data produkcji.
Podpory zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu
4.5.5.) Wartość części: 46250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218325 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218325 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218325 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-19-41-897
7.3.3) Ulica: ul. Chochołowska 28
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-346
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218325 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56887,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56887,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56887,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-19-41-897
7.3.3) Ulica: ul. Chochołowska 28
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-346
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56887,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg na osiedlu Ługi w Jarocinie
- "Remont drogi gminnej Jarocin Cmentarz - Lipniki - Podpory"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
więcej: przetargi w Jarocinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.