eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówUtrzymanie czystości na terenie Gminy Celestynów w 2025 roku.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Celestynów w 2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pacek@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.celestynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości na terenie Gminy Celestynów w 2025 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b61fa5-5c74-4d0e-8cce-593f0b856615

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie czystości na terenie Gminy Celestynów w 2025 roku. (kosze uliczne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.61.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 postępowania:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z koszy przyulicznych betonowych oraz trzykomorowych z segregacja odpadów z terenu Gminy Celestynów wraz ze sprzątaniem obrębu wokół koszy, a następnie utylizacja odpadów przy założeniu, że

a) kosze z terenu miejscowości Celestynów, kosze zlokalizowane na przystankach: w Regucie przy trasie nr „DK50”, w Dąbrówce ul. Mazowiecka, w Starej Wsi ul. Dąbrowiecka I ul. Fabryczna oraz w Pogorzeli przy drodze powiatowej nr 2715W będą opróżniane w każdy poniedziałek i każdą środę po godzinie 17:00 oraz w każdą niedzielę do godziny 8.00, (liczba koszy – ok. 60 szt.);
b) kosze uliczne z pozostałych 14 miejscowości zlokalizowane w pasach drogowych, na przystankach oraz placach zabaw będą opróżniane raz w tygodniu tj. w każdą niedzielę do godziny 8.00 (liczba koszy – ok. 45 szt.).
c) zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie dodatkowo podstawionych worków z odpadami i ich utylizację. W/w worki z odpadami powinny być uwzględnione w cenie ryczałtowej;
d) Zamówienie obejmuje możliwość dostawienia w nowych lokalizacjach w dowolnym terminie w roku koszy ulicznych betonowych (do 8 szt) oraz koszy trzykomorowych z segregacją odpadów (do 5 szt). W/w dodatkowe kosze powinny być uwzględnione w cenie ryczałtowej;

2. Na koniec każdego miesiąca należy złożyć kartę przekazania odpadów wraz z protokołem odbioru, na których podstawie będzie dokonywana płatność faktury. Wszelkie materiały do realizacji zamówienia, w tym worki na odpady, zapewnia wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 138000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 postępowania:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z budynku Urzędu Gminy dwa razy w tygodniu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z ich utylizacją.
2) Na koniec każdego miesiąca należy złożyć kartę przekazania odpadów wraz z protokołem odbioru, na których podstawie będzie dokonywana płatność faktury. Wszelkie materiały do realizacji zamówienia, w tym pojemnik 1100 l, zapewnia Wykonawca. Pojemnik powinien mieć zabezpieczenie np. kłódka, zamek itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 postępowania:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów zebranych z targowiska wraz z ich utylizacją, w terminie 3 dni od telefonicznego lub e-mailowego zgłoszenia.
2) Odpady zgromadzone będą w kontenerze na odpady tj. 1 pojemniku o pojemności 1100 l. na odpady zmieszane. Wszelkie materiały do realizacji zamówienia, w tym pojemnik 1100 l, zapewnia Wykonawca. Pojemnik powinien mieć zabezpieczenie np. kłódka, zamek itp.
3) Na koniec każdego miesiąca należy złożyć kartę przekazania odpadów wraz z protokołem odbioru, na których podstawie będzie dokonywana płatność faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7089,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7089,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7089,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTIVIA spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671446756

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85069,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1192,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1661,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1192,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA MARCIN PECHCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222018967

7.3.4) Miejscowość: DĘBE WIELKIE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13645,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-20 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OTWOCK SP ZOO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321763514

7.3.4) Miejscowość: OTWOCK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.