eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium
Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SOPOCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191348321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bitwy pod Płowcami 63/65

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-731

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanatorium-helios.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sanatorium.bipdlaszkol.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium
Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f528bf-3eab-45db-a049-567e5dcb30c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226287/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 247092,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KAWA, HERBATA,
PRODUKTU SYPKIE,
PRZYPRAWY I
PRZYPRAWY
KORZENNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 153235,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty Spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 93857,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał odrzucenia Oferty nr 1 złożonej przez:
HURTOWNIA ARTYKULÓW SPOŻYWCZYCH AGAWA,PRZEMYSŁAW SOSNOWSKI
,83- 300 KARTUZY,UL.CHMIELEŃSKA 61
W/w oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest
niezgodna z warunkami zamówienia tj. Zamawiający zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ
wymagał:
„VIII. INFORMACJA CO DO MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część jest do osobnego
rozpatrywania. W danej części należy zaoferować cały asortyment zawarty w Załączniku
nr 1 – 92 do SWZ. Liczba zadań/Części: 2.
Uwaga:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości wydzielenia pozycji z danej części do
osobnego rozpatrywania.
3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę tylko na jedną
część zamówienia”.
Zamawiający dokonał odrzucenia Oferty nr 2 złożonej przez:
MARIA SROK PRZETWÓRNIA WARZYW I OWOCÓW VEGAFRUIT, 84-123 Połchowo,
ul. Górska 1
Wyżej wskazany Wykonawca w Formularzu „Oferty” w zakresie części nr 1 zaoferował cenę
brutto: 29 053,86 zł, natomiast w Formularzach Cenowych została zaoferowana cena brutto:
137 117,27 zł oraz 64 029,74 zł,
Zamawiający zgodnie z Rozdziałem XIV pkt 5 SWZ wymagał: Do sporządzenia oferty należy
wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik nr 4 do SWZ), wypełniając odpowiednią rubrykę
formularza dla danej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Do oferty należy
dołączyć wypełniony i podpisany formularz cenowy (tj. Załącznik nr 1-2 do SWZ w zależności
na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę). Cena oferty z formularza cenowego
powinna być wpisana do odpowiedniej rubryki formularza „Oferta”.
W/w oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest
niezgodna z warunkami zamówienia tj. Wykonawca podał nieprawidłową cenę w Formularzu
„Oferta”.
Dokonanie zmiany treści formularza ofertowego w istotnej części dotyczącej sposobu
obliczenia ceny jest niedopuszczalne.
Zamawiający dokonał odrzucenia Oferty nr 3 złożonej przez:
MLH Marita Laga, Władysławowo
Oferta nr 3 została odrzucona z uwagi na zastosowanie w formularzu cenowym złej stawki
podatku VAT. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
zawiera ona błąd w obliczeniu ceny oferty. Błędem w obliczeniu ceny skutkującym
koniecznością jej odrzucenia jest zastosowanie nieprawidłowej stawki podatku VAT.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 1, na
podstawie art. 255 pkt 2) ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegają odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93857,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93857,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93857,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARIT" Julita Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54291,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.