Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125398/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania poddasza na część mieszkalną na potrzeby okresowego pobytu matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży. Formuła „Zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511439364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaćwieska, 14a
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876152473
1.5.8.) Numer faksu: 876152472
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprgoldap@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprgoldap.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcprgoldap.bip.gov.pl/search/publiccontracts/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania poddasza na część mieszkalną na potrzeby okresowego pobytu matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży. Formuła „Zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30aa842c-eba3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00106996/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania poddasza na część mieszkalną na potrzeby okresowego pobytu matki z małymi dziećmi i kobiet w ciąży.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.252.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182533,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na roboty budowlane wraz ze zmianą sposobu użytkowania części poddasza na część mieszkalną na potrzeby okresowego pobytu matki z małymi dziećmi i kobiet w ciąży.
b) Wykonanie robót budowlanych i wyposażenie w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na roboty budowlane oraz wykonanie robót budowlanych wraz ze zmianą sposobu użytkowania dla przedsięwzięcia pn. „Zmiana sposobu użytkowania poddasza na część mieszkalną na potrzeby okresowego pobytu matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży”, zgodnie z opracowaną dokumentacją, przepisami, w tym techniczno- budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w zakresie określonym w:
a) Programie Funkcjonalno – Użytkowym
b) Przedmiarach robót;
c) Postanowieniu Warmińsko – Mazurskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.16.1.2020 z dnia 5 marca 2020 o wyrażeniu zgody na spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w sposób inny niż podany w §68 ust. 1, §256 ust. 3, § 216 ust. 1 warunków technicznych;
d) Decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków nr WUOZ-ELK.5183.82.2020.JS z dnia 30.11.2020r.;
e) Decyzji nr 119/2020 o warunkach zabudowy Burmistrza Gołdapi z dnia 05.01.2021r. f) SIWZ.
Opis robót budowlanych: Budynek, położony jest w Gołdapi przy ulicy Jaćwieskiej 14 a, na działce 1885/14, stanowiącej własność powiatu gołdapskiego. Budynek jest trzykondygnacyjny z użytkowym poddaszem. Pracami projektowymi i robotami budowlanymi będą objęte pomieszczenia na trzeciej kondygnacji, zlokalizowane na poddaszu, część budynku znajdująca się powyżej tych pomieszczeń oraz elementy konstrukcyjne i instalacyjne na które ta część budynku oddziałuje. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany z cegły ceramicznej pełnej, strop poddasza drewniany.
Ogólny zakres robót do wykonania:
rozbiórka ścianek działowych murowanych i drewnianych, demontaż ościeżnic drewnianych,
rozbiórka podsufitek, belek stropowych wraz z ociepleniem z wełny mineralnej (dotyczy stropu o konstrukcji drewnianej nad poddaszem)
podwyższenie części stropu (dotyczy stropu o konstrukcji drewnianej nad poddaszem o wysokości 210 cm),
rozbiórka schodów drewnianych umożliwiających dostęp do dachu,
rozbiórka posadzek z paneli podłogowych,
rozbiórka podłóg ślepych wraz z usunięciem polep,
utylizacja gruzu, - wykonanie ścianek działowych z płyt GK na stelażu stalowym,
wykonanie zabudowy kolankowej z płyt GK na stelażu stalowym,
osadzenie nadproży prefabrykowanych,
wykonanie okładzin z płyt GK na skosach dachowych, sufitach i ścianach,
przetarcie istniejących tynków wraz ze zdarciem farby,
gładzenie istniejących tynków oraz szpachlowanie płyt GK,
wykonanie paroizolacji z folii PE,
ułożenie filcu technicznego pod legary, 4
izolacja cieplna podłogi z wełny mineralnej,
wykonanie podłogi poprzez nabicie płyt OSB,
wykonanie izolacji podpłytowej w pomieszczeniach łazienki i pralni,
gruntowanie płyt OSB pod płytki ceramiczne,
ułożenie terakoty wraz z cokolikami,
ułożenie paneli podłogowych,
wykonanie otworów w dachu na okna połaciowe wraz z ich montażem (6 szt.),
montaż stolarki drzwiowej,
montaż wyłazu systemowego z drabinką prowadzącego na strych,
dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
struganie istniejących słupów więźby dachowej,
lakierowanie widocznych elementów drewnianych,
wykonanie wentylacji poprzez kominki wentylacyjne,
wykonanie instalacji wod.-kan.,
montaż niezbędnej armatury sanitarnej,
rozbudowa istniejącej instalacji CO., montaż dodatkowych grzejników wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi,
demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oświetlenie LED energooszczędne do ponownego montażu, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne do ponownego montażu
wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
wykonanie instalacji TV,
zainstalowanie na korytarzu i w klatce schodowej na najwyższej kondygnacji autonomicznych czujek dymu z wbudowaną sygnalizacją akustyczną,
Zakup i montaż wyposażenia: kuchenka indukcyjna czteropalnikowa, piekarnik, lodówka z zamrażarką, okap kuchenny, meble kuchenne, stół z czteroma krzesłami, lustro łazienkowe, szafka podumywalkowa, 3x kanapa, Telewizor LED 40 cali, stół z sześcioma krzesłami, meble do salonu, 2x łóżko jednoosobowe, 2x biurko, 2x komoda, pralka, suszarka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta podlegała odrzuceniu w związku z art. 226 ust 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy oraz nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający odrzucił jedyną ofertę, która wpłynęła w postępowaniu dotyczącym „Zmiany sposobu użytkowania poddasza na część mieszkalną na potrzeby okresowego pobytu matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży”, w związku z art. 226 ust 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp. Mając powyższe na uwadze unieważnienie postępowania jest zasadne.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.