eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik GórnyBudowa kanalizacji sanitarnej i odcinka wodociągu na terenie gminy Łopiennik Górny



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i odcinka wodociągu na terenie gminy Łopiennik Górny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łopiennik Górny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopiennik Nadrzeczny 3A

1.5.2.) Miejscowość: Łopiennik Górny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-351

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 825773004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lopiennikgorny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eff8c2dd-a879-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i odcinka wodociągu na terenie gminy Łopiennik Górny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff8c2dd-a879-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025811/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Łopiennik Górny (I etap)

1.1.3 Bodowa odcinka wodociągu w miejscowosci Łopiennik Nadrzeczny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia – „Budowa odcinka wodociągu gminnego w miejscowości Łopiennik Nadrzeczny”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łopiennik Nadrzeczny w Gminie Łopiennik Górny.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń oraz budowę sieci wodociągowej na obszarze objętym inwestycją. Długość sieci przewidzianej do zaprojektowania i wybudowania wynosi 219 m.
1) Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej:
a) aktualną mapę do celów projektowych obejmującą zakres niezbędny do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
b) projekt koncepcyjny i uzyska dla niego akceptację Zamawiającego,
c) projekt budowlany wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, decyzji i uzgodnień wraz ze zgłoszeniem budowy i uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu lub uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę,
d) opracowanie planu BIOZ,
e) projekt techniczny obejmujący szczegółowe rysunki pozwalające na zrealizowanie inwestycji,
f) inne opracowania niezbędne do zgłoszenia budowy/uzyskania pozwolenia na budowę,
g) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
h) badanie wydajności hydrantów p.poż.,
i) wszelkie dokumenty niezbędne do oddania inwestycji do użytkowania.
2) Budowa sieci wodociągowej w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami budowlanymi i technicznymi obejmuje:
a) obsługę geodezyjną,
b) budowę sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem w zasuwy i hydranty,
c) usunięcie kolizji projektowanych obiektów z istniejącą infrastrukturą,
d) roboty ziemne i w razie potrzeby odwodnieniowe,
e) dostawa i montaż materiałów niezbędnych do wykonania sieci wodociągowej,
f) dostawa i montaż rur PE 100 RC 100 SDR 17
g) dostawa i montaż hydrantów oraz pozostałej armatury wodociągowej do uzbrojenia sieci,
h) roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu,
i) pełnienie nadzoru autorskiego,
j) wszystkie inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 84518,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia – „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Łopiennik Górny (I etap)”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Gminy Łopiennik Górny usługi polegającej na zaprojektowaniu i budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łopiennik Górny, Łopiennik Dolny Kolonia, Łopiennik Nadrzeczny, Olszanka w Gminie Łopiennik Górny (I etap).
Zakres podstawowy zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności:
1) Zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w zakresie opisanym w PFU (dla wszystkich zlewni) – dotyczy pełnego zakresu objętego PFU.
Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej:
a) aktualną mapę do celów projektowych obejmującą zakres niezbędny do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
b) projekt koncepcyjny i uzyska dla niego akceptację Zamawiającego,
c) projekt budowlany obejmujący wszystkie branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, decyzji i uzgodnień oraz pozwolenia na budowę,
d) opracowanie informacji BIOZ,
e) projekt techniczny obejmujący wszystkie branże i szczegółowe rysunki pozwalające na zrealizowanie inwestycji,
f) inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę,
g) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego o ile zajdzie taka konieczność,
h) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
i) instrukcję eksploatacji urządzeń wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji urządzeń w szczególności przepompowni ścieków.
2) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w zakresie Etapu I obejmującego sieć w granicach zlewni: P1-P4, OS. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami budowlanymi i technicznymi obejmuje:
a) obsługę geodezyjną,
b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej,
c) budowę obiektów przepompowni ścieków wraz z zasilaniem enn, ogrodzeniem i utwardzeniem,
d) usunięcie kolizji projektowanych obiektów z istniejącą infrastrukturą,
e) roboty ziemne i odwodnieniowe,
f) dostawa i montaż materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania systemu kanalizacji sanitarnej,
g) dostawa i montaż rurociągów kanalizacyjnych DN200 i DN 160, PE 50, PE 90,
h) studni kanalizacyjnych o średnicy 1000 mm, 425 mm,
i) dostawa i montaż kompletnych przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem oraz automatyką i sterowaniem,
j) wykonanie instalacji zasilania energetycznego przepompowni ścieków,
k) wykonanie ogrodzenia terenu przepompowni,
l) kompletację, dostawę i montaż wyposażenia technologicznego,
m) dostawa systemu wizualizacji, automatyki i sterowania obiektów przepompowni ścieków,
n) roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu,
o) nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
p) wszystkie inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP obiektów będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przeprowadzi rozruch przepompowni ścieków, wymagane próby
i badania rozruchowe i eksploatacyjne oraz przygotuje dokumenty związane z oddaniem wybudowanych obiektów do użytkowania.
Wykonawca dostarczy komplet sprzętu, oznakowań, instrukcji niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów.
Wykonawca wykona tablice informacyjne i pamiątkowe oraz oznakowanie obiektów.
Kanalizacja sanitarna powinna być zaprojektowana w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym z sieciowymi przepompowniami ścieków. Dopuszcza się odprowadzenie ścieków z pojedynczych budynków w sposób ciśnieniowy za pośrednictwem przepompowni indywidualnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 6637215,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168586,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Tadeusz Wielgos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-147-79-63

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5892000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8583349,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5892000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922 100 58 22

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5892000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.