Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125863/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Wymiana pokrycia dachowego, przemurowanie kominów i wymiana stolarki w mieszkalnych budynkach komunalnych Gminy Wągrowiec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570174030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Janowiecka 98A
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 262 14 62 lub (+48) 571 244 401
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 67 216 95 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma zakupowa.pl/transakcja/4879021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Wymiana pokrycia dachowego, przemurowanie kominów i wymiana stolarki w mieszkalnych budynkach komunalnych Gminy Wągrowiec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8383281-ec63-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006612/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 przemurowanie kominów i remonty dachów na budynkach komunalnych (mieszkalnych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125863/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZGKiM.3310-1/21.ZM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229718,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212701,87 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie Nr 1 ,,Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę na budynku mieszkalnym w miejscowości Ochodza 44/1, gm. Wągrowiec”; Zakres zadania obejmuje wymianę pokrycia dachowego (jednej połaci) z dachówki karpiówki wraz z ołatowaniem na pokrycie blachodachówką. W zakresie elementów więźby dachowej uwzględniono wymianę końca krokwi, wzmocnienie krokwi oraz wymianę murłaty. Wszystkie elementy drewniane należy poddać impregnacji. Zakres prac obejmuje również przemurowanie komina cegłą klinkierową, a w części poddasza wymianę tynku i jego pomalowanie. W zakresie nowego pokrycia przewidziano wykonanie nowych kontrłat i łat wraz z ułożeniem folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie zaplanowano wykonać z blachodachówki modułowej w kolorze brązowym (8017 - d-matt) wraz z obróbkami blacharskimi, rynną i rurą spustową. Wykonane pokrycie dachowe zaopatrzyć w instalacje odgromową. Przedmiotowe prace dachowe wymagają uzgodnienia z właścicielem sąsiedniej nieruchomości w zakresie jednoczesnego ich wykonania.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45262690-4 - Remont starych budynków
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 39105,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie Nr 2 ,,Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym w miejscowości Ochodza 44/1, gm. Wągrowiec”;Przedmiotowy zadanie robót budowlanych obejmuje wykucie zniszczonych drewnianych okien skrzynkowych i drzwi zewnętrznych, nowe okna wykonać z pcv drzwi drewniane lub w okładzinie drewnianej wg. parametrów spełniających obecne przepisy w zakresie izolacyjności termicznej wg. wymiarów opisanych w przedmiarze (wykonawca przed wymianą stolarki zobowiązany jest do wykonania pomiarów otworów oraz uzgodnienia z zamawiającym układu podziału otworów okiennych i ich sposobu otwierania, drzwi zewnętrze wykonać o dwóch zamkach i kierunku otwierania jak istniejące)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.5.) Wartość części: 14532,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie Nr 3 ,,Naprawa dachów, przemurowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich w budynkach komunalnych w miejscowości Grylewo 23 i Siedleczko 31 gm. Wągrowiec”;Zakres prac zadania nr 3 obejmuje przemurowanie kominów cegłą ceramiczną, wstawienie wkładu kominowego w kanale spalinowym, wymianę tynku i nakryw kominów, obrobienie blacharką połączenia z dachem oraz uzupełnienie pokrycia i obróbek z papy termozgrzewalną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45262690-4 - Remont starych budynków
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 28897,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie Nr 4 ,,Naprawa pokrycia dachowego wraz z wykonaniem izolacji termicznej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Długa Wieś 5, gm. Wągrowiec”;Obejmuje naprawę pokrycia dachowego z papy asfaltowej, rozebranie zniszczonych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie nowych obróbek opierzenia dachu, rynien i rur spustowych. Na powierzchni dachu zaplanowano wykonanie ocieplenie ze styropianu gr. 10 cm warstwę izolacji termicznej należy pokryć papą termozgrzewalną dwuwarstwowo wraz z obrobieniem kominów i innych elementów na dachu. W zakresie prac dachowych uwzględniono również wymianę podbitki okapu dachu oraz przemurowanie dwóch kominów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45262690-4 - Remont starych budynków
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 64607,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Zadanie Nr 5 ,,Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych N-9 na blachodachówkę na budynku mieszkalnym w miejscowości Kopaszyn 8, gm. Wągrowiec”;Związane jest z wymiana pokrycia z płyt azbestowo-cementowych na pokrycie z blachodachówki. W zakresie elementów więźby dachowej uwzględniono wymianę końca krokwi, wzmocnienie krokwi oraz wymianę murłaty oraz prostowanie połaci dachowej. Wszystkie elementy drewniane należy poddać impregnacji. Zakres prac obejmuje również przemurowanie komina cegłą klinkierową, a w części poddasza wymianę tynku i jego pomalowanie. W zakresie nowego pokrycia przewidziano wykonanie nowych kontrłat i łat wraz z ułożeniem folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie zaplanowano wykonać z blachodachówki modułowej w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym wraz z obróbkami blacharskimi, rynną i rurą spustową. Wykonane pokrycie dachowe zaopatrzyć w instalacje odgromową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45262690-4 - Remont starych budynków
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 82574,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie w zakresie Części 1 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie w zakresie Części 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie w zakresie Części 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie w zakresie Części 4 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta w zakresie części nr 5 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99909,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99909,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Zakup energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 ze zm.)
- "ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2025 ROKU"
- "Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2025-2026"
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na obiekcie dworu w Jasionowie.
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.