Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku szatniowo-socjalnego wraz z infrastrukturą techniczną dla przyszłego lodowiska/rolkowiska przy ul. Sukielickiej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020656009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubińska 53
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 7388200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spartan@spartan.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku szatniowo-socjalnego wraz z infrastrukturą techniczną dla przyszłego lodowiska/rolkowiska przy ul. Sukielickiej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad3ce76-c209-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zastosowano tryb udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-487522da-4d19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4708865,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty przygotowawcze, ziemne:
- rozbiórka części istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- splantowanie i oczyszczenie terenu objętego zakresem opracowania, przygotowanie pod
wykonanie projektowych nawierzchni,
- wytyczenie projektowanego budynku szatniowo - socjalnego oraz elementów małej
architektury,
- roboty ziemne – korytowanie podłoża.
2. Roboty budowlane:
- budowa budynku szatniowo – socjalnego wyposażonego w instalacje wod-kan, co, c.w.u,
elektryczne oraz niskoprądowe,
- budowa utwardzonych dojść do obiektu,
- montaż i wymiana fragmentu ogrodzenia z bramą i furtką,
- montaż ławek, koszy na śmieci oraz stojaków na rowery,
- humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w niezbędnym zakresie,
- uporządkowanie terenu.
3. Roboty elektryczne:
- przebudowę abonenckiej stacji transformatorowej,
- budowę wewnętrznej linii zasilającej agregat propanowy,
- budowę wewnętrznej linii zasilającej projektowany budynek,
- przebudowę wewnętrznych linii zasilających oświetlenie terenu,
- przebudowę wewnętrznych linii zasilających zestawy złączowe,
- budowę kablowej linii oświetlenia wjazdu na teren.
4. Roboty sanitarne:
- budowę przyłącza wody De160PEHD L= 47,49m,
- budowę zewnętrznej instalacji wody De125PEHD L=112,50m na cele przeciwpożarowe,
- budowę zewnętrznej instalacji wody De90PEHD L=112,48m i De63PEHD L=14,06m na cele
bytowo-gospodarcze ,
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej De200PCV SDR34 SN8 L=64,80m wraz
z przyłączem,
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej De200PCV SDR34 SN8 L=53,46m
wraz ze zbiornikiem retencyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7093081,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7093081,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7093081,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ERA spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971840735
7.3.3) Ulica: ul. Św. Mikołaja 19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ziemne - podwykonawca: Robert Kulejewski ABUD-SERWIS "RK";
roboty sanitarne i elektryczne - podwykonawcy na tym etapie nie są znani
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE ERA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE ERA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7093081,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.