Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038218/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00066859/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja miasta Jutrosin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jutrosin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja miasta Jutrosin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72faf45c-965c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024047/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja miasta Jutrosin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚiGN.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych w ramach rewitalizacji rynku
w Jutrosinie. Remontu elewacji i dachu ratusza.
Projekt obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej oraz granitowej, a także z płyt betonowych, wyznaczenie przestrzeni dla miejsc postojowych, wyznaczenie przestrzeni rekreacyjnych oraz propozycję nasadzeń i małej architektury.
W ramach niniejszego zakresu robót przewiduje się reorganizację przestrzeni poprzez nowe zagospodarowanie placu, wydzielenie stref funkcjonalnych, zmianę nawierzchni. Na terenie opracowania wyznaczono 71 miejsc parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. W ramach zakresu robót przewiduje się rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych do budynku oraz wykonanie nowych wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych, prowadzącą wzdłuż południowej i zachodniej elewacji budynku do wejścia do ratusza w Jutrosinie. Zakres robót obejmuje także:
Ratusz- część A - elewacje
- Demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej
- Montaż nowej stolarki okiennej drewnianej w kolorze białym
- Odtworzenie opasek okiennych
- Malowanie elewacji farbą silikatową w kolorze S 2000-N
- Malowanie gzymsu okapowego, gzymsów międzykondygnacyjnych, okiennych oraz opasek wokół okien farbą silikatową w kolorze S 1000-N
Ratusz- część B - elewacje i dach
- Malowanie elewacji farbą silikatową w kolorze S 2000-N
- Malowanie gzymsu okapowego, gzymsów międzykondygnacyjnych, okiennych oraz opasek wokół okien farbą silikatową w kolorze S 1000-N
- Demontaż istniejącego pokrycia dachu, usunięcie łat i fragmentów starego pokrycia dachu, demontaż obróbek blacharskich i orynnowania
- Naprawa i impregnacja elementów więźby dachowej
- Docieplenie połaci dachowych
- Wykonanie nowego pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi, rynnanmi i rurami spustowymi
- Remont kominów
Szczegółowy zakres robót określony został w:
- projekcie budowlanym – załącznik do SWZ,
- przedmiarze robót – załącznik do SWZ,
- STW i ORB- załącznik do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
44115500-4 - Układy natryskowe
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223821-7 - Elementy gotowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6225816,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7338677,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6225816,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum:Lider SKM DRÓG Sp. zo.o. , Partner Monika Banaszkiewicz "Hurst"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Banaszkiewicz "Hurst"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991965315
7.3.4) Miejscowość: Słupia Kapitulna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6225816,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Układy natryskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.