Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059228/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług projektowych dla zadania: „Budowa połączeń drogowych pomiędzy przejazdami kolejowymi, a drogami gminnymi w rejonie ul. Norwida i ul. Długosza w Miasteczku Śl.” z podziałem na Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efdd1f83-f8ed-4858-b96e-f47418a097f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług projektowych dla zadania: „Budowa połączeń drogowych pomiędzy przejazdami kolejowymi, a drogami gminnymi w rejonie ul. Norwida i ul. Długosza w Miasteczku Śl.” z podziałem na Części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efdd1f83-f8ed-4858-b96e-f47418a097f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050578/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług projektowych dla zadania: „Budowa połączeń drogowych pomiędzy przejazdami kolejowymi, a drogami gminnymi w rejonie ul. Norwida i ul. Długosza w Miasteczku Śląskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425766,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92433,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1 zamówienia („Budowa połączenia drogowego pomiędzy przejazdem kolejowym, a drogą gminną w rejonie ul. Norwida w Miasteczku Śląskim”) należy wykonać usługi projektowe polegające na:a) sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wniosku o pozwolenie na budowę,
b) uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizowanej na podstawie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji drogowej
w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (załącznik nr 5).
1) Parametry techniczne projektowanego połączenia drogowego pomiędzy przejazdem kolejowym, a ulicą Norwida (lokalizację odcinka oraz stan aktualny w terenie przedstawiono w opracowaniu mapowym i dokumentacji fotograficznej stanowiących załącznik nr 6a do SWZ):
a) klasa drogi: L (lokalna),
b) długość odcinka: ok. 40 m,
c) droga kategorii gminnej o szerokości 5 m, jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
d) rodzaj nawierzchni: jezdnia z betonu asfaltowego,
e) odwodnienie: za pomocą kanalizacji deszczowej.
2) W dokumentacji należy:
a) wykonać plan warstwicowy dla całego zadania,
b) uwzględnić ewentualne zabezpieczenia i przebudowy infrastruktury podziemnej istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z budowaną drogą – według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia.
3) Teren ul. Norwida nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, realizacja inwestycji dotyczy terenu gminnego i terenu zamkniętego PKP.
4) Dokumentacja projektowa będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dlatego musi spełniać wszystkie wymagania w tym zakresie, unormowane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5) W dokumentacji projektowej należy między innymi:
a) wykonać aktualną mapę do celów projektowych,
b) wykonać koncepcję rozwiązań projektowych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) uzyskać niezbędne decyzje, w tym decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, opinie i uzgodnienia,
d) wykonać projekt budowlany z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych branż do wykonania zadania,
e) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
g) sporządzić kompletny wniosek o decyzję o pozwoleniu na budowę,
h) wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji,
i) sporządzić kosztorys inwestorski i przedmiar robót,
j) uzyskać i przekazać Zamawiającemu decyzję o pozwoleniu na budowę.
6) Dokumentację należy sporządzić:
a) w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne i rysunki w formacie dwg lub dxf),
b) w wersji papierowej:
- 4 egz. projektu budowlanego (zgodnego z obowiązującymi przepisami),
- 3 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji,
- 2 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- 2 egz. przedmiaru robót (w opracowaniach branżowych lub jako jedno opracowanie),
- 2 egz. kosztorysu inwestorskiego (w opracowaniach branżowych lub jako jedno opracowanie).
7) Do obowiązków Wykonawcy należy także:
a) złożenie wniosku do właściwego organu o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającego tej decyzji w terminie i na zasadach określonych w umowie,
b) jednokrotna aktualizacja przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawcy,
c) udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz wprowadzenie do niej zmian wynikających z udzielonych odpowiedzi oraz żądań Zamawiającego, każdorazowo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
d) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji drogowej, każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z potrzebami,
e) raportowanie Zamawiającemu w okresach miesięcznych o postępach prac projektowych, do 3. dnia każdego miesiąca kalendarzowego według stanu na ostatni dzień miesiąca poprzedniego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 46766,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 2 zamówienia („Budowa połączenia drogowego pomiędzy przejazdem kolejowym, a drogą gminną w rejonie ul. Długosza w Miasteczku Śląskim”) należy wykonać usługi projektowe polegające na:a) sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wniosku o pozwolenie na budowę,
b) uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizowanej na podstawie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji drogowej,
w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (załącznik nr 5).
1) Parametry techniczne projektowanego połączenia drogowego pomiędzy przejazdem kolejowym, a ulicą Długosza (lokalizację odcinka oraz stan aktualny w terenie przedstawiono w opracowaniu mapowym i dokumentacji fotograficznej stanowiących załącznik nr 6b do SWZ):
a) klasa drogi: L (lokalna),
b) długość odcinka: ok. 60 m,
c) droga kategorii gminnej o szerokości 5 m, jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
d) rodzaj nawierzchni: jezdnia z betonu asfaltowego.
2) W dokumentacji należy:
a) wykonać plan warstwicowy dla całego zadania,
b) uwzględnić ewentualne zabezpieczenia i przebudowy infrastruktury podziemnej istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z budowaną drogą – według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia.
3) Teren ul. Długosza jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, natomiast realizacja inwestycji dotyczy terenu gminnego i terenu zamkniętego PKP.
4) Dokumentacja projektowa będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dlatego musi spełniać wszystkie wymagania w tym zakresie, unormowane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5) W dokumentacji projektowej należy między innymi:
a) wykonać aktualną mapę do celów projektowych,
b) wykonać koncepcję rozwiązań projektowych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) uzyskać niezbędne decyzje, w tym decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, opinie i uzgodnienia,
d) wykonać projekt budowlany z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych branż do wykonania zadania,
e) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
g) sporządzić kompletny wniosek o decyzję o pozwoleniu na budowę,
h) wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji,
i) sporządzić kosztorys inwestorski i przedmiar robót,
j) uzyskać i przekazać Zamawiającemu decyzję o pozwoleniu na budowę.
6) Dokumentację należy sporządzić:
a) w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne i rysunki w formacie dwg lub dxf),
b) w wersji papierowej:
- 4 egz. projektu budowlanego (zgodnego z obowiązującymi przepisami),
- 3 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji,
- 2 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- 2 egz. przedmiaru robót,
- 2 egz. kosztorysu inwestorskiego.
7) Do obowiązków Wykonawcy należy także:
a) złożenie wniosku do właściwego organu o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającego tej decyzji w terminie i na zasadach określonych w umowie,
b) jednokrotna aktualizacja przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawcy,
c) udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz wprowadzenie do niej zmian wynikających z udzielonych odpowiedzi oraz żądań Zamawiającego, każdorazowo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
d) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji drogowej, każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z potrzebami,
e) raportowanie Zamawiającemu w okresach miesięcznych o postępach prac projektowych, do 3. dnia każdego miesiąca kalendarzowego według stanu na ostatni dzień miesiąca poprzedniego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 45666,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75337,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Drogowych Marcin Krzyżowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243353049
7.3.3) Ulica: 34-331
7.3.4) Miejscowość: Świnna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH MARCIN KRZYŻOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH MARCIN KRZYŻOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75337,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Drogowych Marcin Krzyżowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243353049
7.3.3) Ulica: 34-331
7.3.4) Miejscowość: Świnna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH MARCIN KRZYŻOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH MARCIN KRZYŻOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
- Budowa żłobka w Pieniężnie
- "Budowa centrum przesiadkowego w m. Święta Anna gm. Dąbrowa Zielona"
- Budowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Filipów
- Opracowanie dokumentacji technicznej wiaty stalowej do garażowania sprzętu w BM Nowa Dęba - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 371/1 i 371/2 ul. Różanej w Oborze.
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.