eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeźnioTermomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Barczewie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Barczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 44

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438203026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.brzeznio.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Barczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2146e928-84cd-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004196/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Barczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2792435,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia: branża budowlana oraz branża elektryczna w zakresie branży budowlanej:
- docieplenie ścian styropianem λ =0,036 W/mK gr. 16 cm;
- docieplenie ścian fundamentowych styropianem XPS λ = 0,035 W/mK gr. 12 cm;
- docieplenie stropodachu wentylowanego nad salą gimnastyczną i szkołą poprzez zastosowanie granulatu termoizolacyjnego λ = 0,040 W/mK gr. 20 cm;
- docieplenie stropodachu nad kotłownią styropianem laminowanym papą λ = 0,036 W/mK gr. 25 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w układzie dwuwarstwowym;
- wykonanie tynku cienkowarstwowego silikonowego na ścianach (ostateczny dobór kolorystyki należy uzgodnić z Zamawiającym),
- wymiana stolarki okiennej szt. 2 na okna o całkowitym współczynniku przenikania ciepła 0,9 W/m2 K;
- wymiana stolarki drzwiowej szt. 7 na drzwi o całkowitym współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/m2 K,
- wymiana obróbek blacharskich oraz orynnowania budynku;
- wykonanie opaski o szerokości 50 cm z kostki betonowej o grubości 6 cm, obrzeże opaski wykonać z krawężnika chodnikowego 6x20 cm; (ostateczny dobór kolorystyki należy uzgodnić z Zamawiającym),
- remont schodów zewnętrznych polegający na skuciu istniejącej okładziny, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie okładziny z płytek gresowych;
- wymiana barierek przy schodach zewnętrznych;
- wykonanie nowej drabiny stalowej ewakuacyjnej na dach;
- montaż kratek wentylacyjnych na elewacji, malowanie skrzynek metalowych na elewacji,
- wymiana zadaszeń nad wejściami do pomieszczeń 0.18 i 0.71 na zadaszenia systemowe,
- wykonanie nowych zadaszeń systemowych nad wejściami do pomieszczeń 0.35, 0.49, 0.52;
- malowanie stalowych elementów podpierających zadaszenia i ruru wentylacyjnych;
- wymiana a także montaż zakończeń kanałów wentylacyjnych PCV;
remont kominów;
- przełożenie wszystkich instalacji na ścianach zewnętrznych lub schowanie ich pod ociepleniem;
- skrócenie spocznika schodów do pomieszczenia 0.49;
- wykonanie fundamentu pod pompę ciepła;
- dostosowanie istniejących wypustów kanalizacji deszczowej do nowej lokalizacji rur spustowych;
- skucie (obniżenie) istniejącego komina dymowego wraz z wykonaniem czapki betonowej oraz obróbki blacharskiej;
- wymurowanie ścianki działowej oddzielającej magazyn paliwa od kotłowni oraz kotłownię od komunikacji;
- ułożenie płytek w kotłowni oraz magazynie oleju;
- wykonanie malowania sufitów wszystkich pomieszczeń oraz części ścian po wymianie grzejników;
Poza w/w zakresem prac objętym projektem, dodatkowo należy wykonać nowe pokrycie dachowe z papy termozgrzewalnej na wszystkich pozostałych powierzchniach dachu termomodernizowanego obiektu tj. na powierzchni 1 953,27 m2 oraz wykonać nowe obróbki blacharskie nieujęte w projekcie, a związane z wykonaniem nowego pokrycia. Należy zastosować papę termozgrzewalną wierzchniego krycia o parametrach:
- rodzaj masy: modyfikowana SBS,
- rodzaj osnowy: poliestrowa 250,
- grubość: min. 4,8mm ± 10%,
- giętkość w niskich temperaturach: -20°C,
- odporność na spływanie: min. 80°C,
- klasyfikacja ogniowa: E,
- wodoszczelność: min. 100kPa,

Roboty te należy uwzględnić w łącznej cenie ofertowej, jednakże muszą one stanowić odrębny kosztorys ofertowy załączanego do umowy na wykonanie robót budowlanych.

w zakresie branży elektrycznej:
budowa układu fotowoltaicznego na dachu budynku o łącznej mocy zainstalowanej
49,6 kW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, uruchomienie instalacji, przeszkolenie użytkowników, przygotowanie formularza zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej do OSD.

Ważne:
Do projektu budowlanego „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Barczewie – branża elektryczna”, sporządzono „Rewizję projektu montażu układu fotowoltaicznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Barczewie”, którą bezwzględnie należy uwzględnić sporządzając ofertę.
Proponowana instalacja fotowoltaiczna w 2019 roku oparta była na popularnych w tamtych latach panelach monokrystalicznych o mocy 310W. Postęp technologiczny spowodował możliwość montażu paneli fotowoltaicznych monokrystalicznych wykazujących się lepszymi parametrami elektrycznymi i wytrzymałościowymi oraz dłuższą żywotnością. Osiągnięcia techniczne układów fotowoltaicznych pozwalają na osiągnięcie zakładanych parametrów przez mniejszą ilość paneli. Ponadto panele proponowane w projekcie z 2019 roku nie są obecnie dostępne na rynku, z uwagi na zbyt małą sprawność/efektywność.

Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy zainstalowanej 49,6 kW: 121 sztuk paneli fotowoltaicznych zamontowanych pod kątem 250 na systemowej konstrukcji balastowej na dachu zwrócone na stronę południową. Panele podzielić na dwa falowniki po 60 i 61 paneli na falownik. Na każdym falowniku 60 i 61 paneli podzielić na dwa łańcuchy 30 i 31 paneli oraz 28 i 32 paneli. Na konstrukcji z tyłu przy ramie zamontować optymalizator obsługujący dwa panele. Każdą sekcje podłączyć do falowników. Inwertery - Falowniki usytuować na dachu przykręcając do ściany ogniomuru.

- Wykonawca zobowiązany jest posiadać dla każdego montowanego panelu fotowoltaicznego (ze wskazaniem jego numeru fabrycznego/seryjnego) Flash Test Report (FTR) - raport ukazujący rzeczywiste parametry, jakie uzyskuje panel fotowoltaiczny w warunkach standardowych tj. w warunkach STC. Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu.

- Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia instrukcji eksploatacji i przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Zamawiającego. Z przeszkolenia należy sporządzić protokół z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia i przekazać instrukcję. Podczas szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółową instrukcję obsługi instalacji (zawierającej m.in. zalecenia w przypadku pożaru, awarii, bieżącej konserwacji).

- Serwis. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie przynajmniej jednego bezpłatnego przeglądu technicznego wybudowanych instalacji fotowoltaicznych w okresie trwania gwarancji. Przegląd powinien odbyć się nie wcześniej niż rok od daty zakończenia budowy potwierdzonego odbiorem) oraz bezpłatnych przeglądów technicznych wymaganych przez producentów urządzeń wykorzystanych do budowy instalacji fotowoltaicznych. Terminy przeglądów zostaną ustalone z Zamawiającym oraz zostaną potwierdzone odpowiednimi protokołami, które zostaną przekazane do Zamawiającego w ciągu 14 dni od wykonania przeglądu technicznego instalacji. Przegląd powinien obejmować sprawdzenie jakości montażu, sprawdzenie i weryfikacje głównych parametrów pracy urządzeń i instalacji zgodnie z zaleceniami Wykonawcy oraz sugestiami Zamawiającego. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. Czas realizacji serwisu w okresie gwarancji maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii pocztą elektroniczną lub sms. Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki.

- wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych, zgodnie z projektem technicznym instalacji elektrycznych; jako oświetlenie zewnętrzne zamontowanie na daszkach osłaniających wejścia plafoniery LED. Od strony boiska i pompy ciepła dodatkowo naświetlacze MINI LED zamontowane na elewacji budynku oświetlające wnękę szkoły. Chodnik wejściowy od frontu szkoły należy oświetlić trzema lampami ogrodowymi umieszczonymi na typowych słupach o wysokości 4 m zamocowanych na typowych prefabrykowanych fundamentach. Sterowanie oświetleniem – automatycznie z czujnika zmierzchowego. Rozmieszczenie opraw na rzutach instalacyjnych i mapie zagospodarowania terenu.
- wymiana oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego na oprawy awaryjne autonomiczne automatycznie świecące przez okres 1 godz. po zaniku napięcia, oprawy oświetlenia ewakuacyjnego muszą posiadać certyfikat CNBOP do stosowania jako oświetlenie awaryjne;
- w rozdzielni głównej RG zastosowanie drugiego stopnia ochrony przepięciowej przez zastosowanie ograniczników przepięć. Rozdzielnie wykonać w szafie systemowej i umieścić w istniejącej wnęce. Do szafy podłączyć istniejące obwody pozostałych rozdzielni.
- w pomieszczeniach ogólnodostępnych kuchni, łazienkach i WC, korytarzach, biurach, salach lekcyjnych wymiana opraw oświetleniowych na nowe LED-owe. Sposób rozmieszczenia opraw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunkach instalacyjnych rzutów budynku. Sprawność opraw oświetleniowych nie powinna być gorsza niż 7,8 W/m2.
Zakres robót dotyczący instalacji odgromowej wykonać zgodnie z projektem budowlanym branży elektrycznej i przedmiarem robót tej branży.
Poza w/w zakresem prac objętym projektem dodatkowo należy przebudować istniejące przyłącze do sieci elektroenergetycznej wraz z układem pomiarowym zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi na moc zapotrzebowaną 50kW i instalacją fotowoltaiczną (warunki stanowią załącznik do niniejszej SWZ).

Roboty te należy uwzględnić w łącznej cenie ofertowej, jednakże muszą one stanowić odrębny kosztorys ofertowy załączany do umowy na wykonanie robót budowlanych.
W celu kompleksowej realizacji inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Barczewie” Wykonawca branży budowlanej i elektrycznej zobowiązany jest do współpracy z Wykonawcą branży sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2107380,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia: branża sanitarna
w zakresie branży sanitarnej:
• wymiana instalacji centralnego ogrzewania, zgodnie z projektem technicznym instalacji sanitarnych,
• montaż pompy ciepła powietrze – woda oraz szczytowego kotła kondensacyjnego olejowego 129 kW zlokalizowanego w kotłowni,
• montaż podgrzewacza pojemnościowego 300 dm3 dostarczającego wodę do kuchni i zmywalni oraz do łazienki oddziału przedszkolnego,
• demontaż istniejących grzejników z podejściami oraz przewodami rozprowadzającymi w ścianach:
• wykonanie przewodów grzewczych z rur PERT/AL./PERT łączonych za pomocą połączeń zaprasowanych, przewody grzewcze w kotłowni wykonać
z rur stalowych czarnych bez szwu o połączeniach spawanych;
• montaż grzejników stalowych płytowych dolno zasilanych;
• przy przejściach rur przez przegrody budowlane należy stosować osłony wykonane z rur plastikowych,
• każdy grzejnik wyposażyć w podwójny zawór odcinający oraz głowicę termostatyczną,
• ciepło z pompy ciepła do kotłowni doprowadzić za pomocą rur preizolowanych,
• wykopy wykonać jako ciągi wąskoprzestrzenne, o ścianach pionowych odeskowanych i rozpartych;
• w kotłowni wykonanie rozdzielacza z rur stalowych bez szwu DN 100 wg PN-81/H-74191=0,5
• na przewodach zasilających instalacje c.o. budynku oraz podgrzewacz ciepłej wody zamontowanie ciepłomierze ultradźwiękowe,
• sterowanie obiegu grzewczego realizowane przez regulator pogodowy,
• montaż naczynia wzbiorczego kotła,
• montaż naczynia wzbiorczego podgrzewacza ciepłej wody,
• oddzielenie magazynu paliwa od sąsiednich pomieszczeń przegrodami budowlanymi, ściany EI 120, drzwi EI 60;
• wykonanie nawiewu do kotłowni, kanał nawiewny o wymiarach 20x35 cm
i wysokości 30 cm od poziomu posadzki;
• wykonanie kanału nawiewnego o wymiarach 15x15 cm, umieszczonym 50 cm od posadzki, wywiew kanałem wentylacyjnym DN150 wykonanym w stropie
i zakończonym kominkiem wentylacyjnym;
• do przechowywania paliwa zamontowanie trzech zbiorników olejowych dwuściennych o pojemności 1000 dm3 firmy, zbiorniki wyposażone
w mechaniczny wskaźnik poziomu oleju, do napełniania zbiorników projektuje się rurę zlewową ze stali ocynkowanej o średnicy DN50 mmm ułożonej ze spadkiem 2% w kierunku zbiorników, do odpowietrzania zbiorników projektuje się rurę odpowietrzająca ze stali ocynkowanej DN40;
• rurociągi cieplne izolowane elementami z pianki polietylenowej, izolację wykonać po próbach ciśnieniowych;
Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania i wykonywania innych obowiązków wynikających z gwarancji producenta olejowego kotła kondensacyjnego oraz pompy ciepła powietrze-woda (wraz z materiałami np. filtry, granulat neutralizacyjny kondensatu itp.) przez okres min. 60 m-cy.

W celu kompleksowej realizacji inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Barczewie” Wykonawca branży sanitarnej zobowiązany jest do współpracy z Wykonawcami pozostałych branż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 685055,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160689,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450811,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2107380,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONRESS Sp. z o.o. Sp. k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365064997

7.3.3) Ulica: ul. Warcka 6

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2107380,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706593,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927585,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 706593,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MONTER Zbigniew Cybulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730980810

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 145

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706593,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.