Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00086457/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Doposażenie pracowni środków transportu” w ramach projektu „Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Blich 10
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stazprzepustka@zsp2lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lowicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7728dfb-a614-425b-b51c-1de9517db7d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Doposażenie pracowni środków transportu” w ramach projektu „Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7728dfb-a614-425b-b51c-1de9517db7d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064034/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Doposażenie pracowni środków transportu" w ramach projektu "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0057/23-00 pn.: „Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP2.CKZ.ZP.26.57/23.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni środków transportu dla ZSP Nr 2 w Łowiczu w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0057/23-00 pn.: „Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027.
3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, dostawa 1 sztuki wózka widłowego, dla którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ.
3.3. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich, spełniające co najmniej parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Kod CPV: 42415110-2 wózki widłowe
3.5. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
3.6. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
3.8. Dostarczone urządzenie musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
b) oferowane urządzenie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego postępowania do dostawy przedmiotu zamówienia, uruchomienia, sprawdzenia poprawności działania w siedzibie Zamawiającego. Przy dostawie nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na okoliczność powyższą, zostanie sporządzony protokół odbioru, do podpisania przez strony.
3.10. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.12. Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0057/23-00 pn.: „Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie 154 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 28 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia okresu rękojmi równego okresowi udzielonej gwarancji – minimum 24 miesiące, od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „POLSAD” Jacek Korczak, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, NIP: 7751007408, REGON: 610225089, województwo: łódzkie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751007408
7.3.3) Ulica: ul. Holenderska 14
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK KORCZAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK KORCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- DOSTAWA ABONAMENTU WRAZ Z DOSTĘPEM DO NOWYCH WERSJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA - ESKULAP ORAZ SIMPLE ERP WRAZ Z OBSŁUGĄ WDROŻENIOWO- SERWISOWĄ
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Jamnie
więcej: przetargi w Łowiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.