eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 22A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=13279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87e0c48-8823-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004646/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie w odniesieniu do czterech części przedmiotu zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.260.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia:
Część I. w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków województwa małopolskiego, pod numerem rejestru A-1029. Powierzchnia użytkowa 1.790,25 m2. Usługa sprzątania dotyczy:
- sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) tj. 1270 godzin. Dodatkowo ok. 500 godzin usługi sprzątania realizowane w ramach prawa opcji.
- sprzątanie terenu zewnętrznego o pow. ok. 200 m2
- odśnieżana terenu zewnętrznego o pow. ok. 200 m2
- świadczenie usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ,
- usługi polerowania diamentowego i krystalizacji chemicznej posadzki lastryko o powierzchni 199,48 m2.
Przedmiot zamówienia, został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1a oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Źródło finansowania: zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Miejskiej Kraków.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 5.01.2023 r.
w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie, o godz. 10.00
W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 4.01.2023 r. do godz. 14.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90620000-9 - Usługi odśnieżania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 124210,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia:
Część II. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Powierzchnia użytkowa 3 232,41 m2. Usługa sprzątania dotyczy:
- sprzątania powierzchni biurowych, wystawowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) 2.414 godzin. Dodatkowo ok. 1000 godzin usługi sprzątani realizowane w ramach prawa opcji.
- sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 500 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż budynku
- odśnieżania terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 500 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż budynku
- świadczenie usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ,
- usługi czyszczenia wykładziny dywanowej (płytki dywanowe) o powierzchni 569,04 m2 i wykładziny Forbo Flotex o powierzchni 70,06 m2.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 b oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzatąnia oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Źródło finansowania: zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Miejskiej Kraków.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 5.01.2023 r. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie, o godz. 12.00. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 4.01.2023 r. do godz. 14.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90620000-9 - Usługi odśnieżania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 247695,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia:
Część III. w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220. Nieruchomość wraz z budynkiem dawnej Strzelnicy Garnizonowej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie wpisana jest do rejestru zabytków jako zespół dawnej Strzelnicy Garnizonowej pod numerem A-965, wybudowanej w latach 80. XIX w. Usługa sprzątania dotyczy:
- sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 600 m2.
- odśnieżania terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 600 m2, odśnieżanie chodników, parkingu i chodnika wzdłuż działki.
- świadczenia usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 c oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Źródło finansowania: zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Miejskiej Kraków.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 5.01.2023 r. w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220, o godz. 14.00.
W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 4.01.2023 r. do godz. 14.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 39772,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia:
Część IV. w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie. Powierzchnia użytkowa 181,28 m2. Usługa sprzątania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania (12 miesięcy) tj. 300 godzin.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 d oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Źródło finansowania: zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Miejskiej Kraków.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 5.01.2023 r. w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie, o godz. 9.00.
W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 4.01.2023 r. do godz. 14.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 13284,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części V jest usługa polegająca na konserwacji posadzki żywicznej Eradur w siedzibie Muzeum Fotografii przy ul. Rakowickiej 22A w Krakowie. Powierzchnia posadzki do konserwacji:
2.570,00 m2. Usługa jednokrotna.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 e oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Źródło finansowania: zamówienie finansowane jest ze środków Gminy Miejskiej Kraków.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 5.01.2023 r. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie, o godz. 12.00
c) w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220, o godz. 14.00.
W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 4.01.2023 r. do godz. 14.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 72705,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88429,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88429,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88429,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780037972

7.3.3) Ulica: ul. Kocmyrzowska 13 a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-750

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88429,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający odrzucił ofertę 1 złożoną przez: PROMOS Sp. z o.o., ul. Kocmyrzowska 13 a, 31-750 Kraków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) i 10) ustawy pzp oraz ofertę 2 złożoną przez:
Wojciech Wójcik prowadzący działalność gospodarcza pod firmą US DESTELLO Wojciech Wójcik, ul. Górna 23, 44-100 Gliwice na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy pzp oraz ofertę 3 złożoną przez:
Dyrda TCC Spółka Komandytowa ul. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 6) ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części III przedmiotu zamówienia, z uwagi na fakt, że tejże części nie została złożona żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14705,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14705,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14705,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Wójcik prowadzący działalność gospodarcza pod firmą US DESTELLO Wojciech Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: ul. Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14705,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę: Wojciech Wójcik prowadzący działalność gospodarcza pod firmą US DESTELLO Wojciech Wójcik, ul. Górna 23, 44-100 Gliwice, na podstawie: art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.