Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00084609/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00103207/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej we Wróbliku Szlacheckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A
1.5.2.) Miejscowość: Rymanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d43f5389-0570-4834-8185-40a21ce130991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej we Wróbliku Szlacheckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d43f5389-0570-4834-8185-40a21ce13099
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056593/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej we Wróbliku Szlacheckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
SPORTOWA POLSKA Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej edycja 20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres realizacji: remont kompleksu sportowego Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej we Wróbliku Szlacheckim, ul. Szkolna 5, na działkach 1278, 1279/1, 1281, 1282, 1283, obejmujący:
wymianę nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłkarskiego – pow. ok. 1860m2,
wymianę nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego – pow. ok. 613m2,
Zakres robót obejmuje:
zdjęcie starej nawierzchni syntetycznej na boisku piłkarskim,
wyrównanie podbudowy,
dosypanie kruszywa łamanego na całej płycie boiska z zagęszczeniem do Is>0,97,
ułożenie podkładu pod trawę syntetyczna shock-pad,
ułożenie tkanej trawy syntetycznej o wysokości źdźbła min. 45mm
wklejenie linii wyznaczających boisko i jego strefy,
zasypanie płyty boiska kwarcem i granulatem EPDM,
wymiana bramek i siatek piłkarskich na nowe
usunięcie, poprzez frezowanie nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym,
zagruntowanie podłoża i ułożenie nowej nawierzchni poliuretanowej,
wytyczenie i wykonanie linii boiska na boisku wielofunkcyjnym,
naprawa piłkochytów poprzez: stabilizację słupów nośnych, wymianę górnych poprzeczek, wymianę linek i siatek, odtworzenie powłok malarskich słupów,
naprawa bram wejściowych – 2szt.,
naprawa-wymiana nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm, na ciągach komunikacyjnych, placach w obrębie kompleksu sportowego Orlik 2012 i dojazdów do niego – ok. 220m2,
wymiana drzwi stalowych budynku zaplecza – 3szt.,
wymiana elewacji drewnianej budynku zaplecza,
wymiana wykładziny PCV w pomieszczeniu zaplecza – ok. 25m2.
odtworzenie powłok malarskich drzwi stalowych zaplecza,
montaż daszków nad wejściem do pomieszczeń zaplecza – 2szt.,
naprawa uszkodzonego ogrodzenia kompleksu sportowego Orlik 2012,
wyznaczenie miejsca dla NPS.
Zakres zamówienia obejmuje usunięcie i utylizację materiałów z rozbiórek i demontaży, w tym m.in. sztucznej trawy, granulatu, sfrezowanego poliuretanu.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1351770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1351770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1351770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prestige Invest Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193106674
7.3.3) Ulica: Słoneczna 73
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-605
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1351770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27INNE PRZETARGI RYMANÓW
więcej: przetargi RYMANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.