Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00080072/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup recertyfikacji systemu zarządzania jakością w zakresie rejestracji i utrzymywania nazw domeny .pl na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2015
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup recertyfikacji systemu zarządzania jakością w zakresie rejestracji i utrzymywania nazw domeny .pl na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:20152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9363aa42-d081-4bc8-a53b-17a9fb10daf1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080072
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.1.2025.9.MGA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji przez Wykonawcę usługi w zakresie certyfikacji systemu zarządzania Zamawiającego polegającej na:
1) przeprowadzeniu auditu recertyfikacyjnego mającego na celu sprawdzenie zgodności wdrożonego u Zamawiającego systemu zarządzania jakością w zakresie rejestracji i utrzymywania nazw domeny .pl z wymaganiami określonymi w normie PN-EN ISO 9001:2015;
2) po uzyskaniu pozytywnych wyników auditu systemu zarządzania przeprowadzonego u Zamawiającego, potwierdzonych decyzją Wykonawcy, wydaniu Zamawiającemu dokumentów certyfikacyjnych;
3) przeprowadzeniu dwóch auditów nadzoru systemu zarządzania Zamawiającego w okresie ważności certyfikacji.
2. Zamawiający wymaga, aby usługa była świadczona przez Wykonawcę, który przez cały okres trwania niniejszej umowy posiada Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji dla jednostek certyfikujących systemy zarządzania w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1854 z późn. zm), uprawniający Wykonawcę do certyfikacji systemów zarządzania na zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2015 (który jest wdrożony u Zamawiającego) w branży Technologia Informatyczna (kod IAF 33). Potwierdzeniem powyższego będzie certyfikat akredytacji dla jednostek certyfikujących systemy zarządzania.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 7) ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wykonawca nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Art. 263 ustawy Pzp:
„Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu
wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21832,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający wszczął postępowanie 30 stycznia 2025 r., otwarcie ofert odbyło się 7 lutego 2025 r. W postępowaniu wpłynęły 2 oferty.
W dniu 19.02.2025 r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O.
W dniu 25.02.2025 r. do Wykonawcy BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O. przekazano w formie mailowej umowę podpisaną ze strony Zamawiającego kwalifikowanym podpisem elektronicznym z prośbą o podpisanie tej
umowy przez osobę umocowaną, wskazaną w komparycji załączonej umowy, a następnie odesłanie umowy podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W dniu 27.02.2025 r. Zamawiający wezwał pisemnie Wykonawcę BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O. do zawarcia umowy, jednocześnie wyznaczając Wykonawcy ostateczny termin na podpisanie umowy do dnia 3 marca b.r. Zamawiający poinformował również, że „nieprzekazanie podpisanej przez osobę umocowaną do działania w imieniu Wykonawcy umowy wraz z wymaganymi załącznikami w wyżej wyznaczonym terminie, zostanie uznane przez Zamawiającego jako odmowa zawarcia umowy.”
Wykonawca BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O. w dniu 28.02.2025 r. przesłał do Zamawiającego mailem pismo p.n. „OŚWIADCZENIE” w którym poinformował, że „(…) nie jesteśmy w stanie zrealizować audytu recertyfikacyjnego zgodnie z zaproponowanymi przez Państwo warunkami umowy §2 Termin realizacji umowy pkt.2 o brzmieniu: „Audit recertyfikacyjny wykonywany w ramach certyfikacji, o której którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 1
powyżej, odbędzie się nie wcześniej niż 45 dni oraz nie później niż 10 dni przed końcem terminu obowiązywania aktualnego certyfikatu przypadającego na 13 marca 2025 r.”, co wynika z wydłużonej procedury przetargowej i zawarcia formalnej umowy. Mieliśmy wstępnie zaplanowany termin audytu dla Państwa w dniach 27 – 28 luty, ale z racji braku podpisanej umowy w oczekiwanym terminie nie zostało wysłane zlecenie audytorowi na realizację audytu, (…)”.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający uznał, że Wykonawca BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O. zrezygnował tj. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zrezygnował z ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu, ponieważ kolejny Wykonawca nie byłby w stanie zrealizować umowy w terminach przewidzianych w umowie i
jednocześnie i skorzystał z możliwości unieważnienia przedmiotowego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.