Og³oszenie z dnia 2022-05-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00114601/01 - Og³oszenie z dnia 2022-04-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.8.) Numer faksu: 122509432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.niepolomice.eu https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d800865b-b673-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00152249
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011213/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00114601/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 384000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cz±stkowe nawierzchni asfaltowych, emulsj± i grysami przy u¿yciu remontera, g³êboko¶æ ubytków (wybojów) oko³o 4 cm.- Zakres zadania podstawowego obejmuje ³±czn± powierzchniê naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice o powierzchni 1 200 m2
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± powierzchniê naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 600 m2. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy remonterem nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego
Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze Robót Budowlanych
Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) – w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.
7. Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót Budowlanych
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci
w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê – zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych (naprawa, remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych)
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 144000,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cz±stkowy uszkodzonych odcinków nawierzchni asfaltowych (jeden odcinek - szeroko¶æ oko³o 1m, a d³ugo¶æ max 30m) z MMA "na gor±co" wykonane mechanicznie (rozk³adarka) wraz z obciêciem mechanicznym krawêdzi i frezowaniem nawierzchni na g³êboko¶æ oko³o 4cm.- Zakres zadania podstawowego obejmuje ³±czn± powierzchniê naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice o powierzchni 1000 m2
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± powierzchniê naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 500 m2. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy asfaltu z MMA "na gor±co" nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego
Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze Robót Budowlanych
Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) – w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.
7. Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót Budowlanych
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci
w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê – zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych (naprawa, remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych)
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 240000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobran¿owa MATRAB Marian Kaptur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886
7.3.3) Ulica: ul. Zarabie 21a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Dobczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-410
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 196800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobran¿owa MATRAB Marian Kaptur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886
7.3.3) Ulica: ul. Zarabie 21a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Dobczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-410
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEPO£OMICE
- Us³ugi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadle¶nictwa Niepo³omice w 2025 r. - postêpowanie powtórzone.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 560504K w km od 0+621,50 do km 1+000,00 w miejscowo¶ci Pod³ê¿e, powiat wielicki, gmina Niepo³omice
wiêcej: przetargi NIEPO£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budow± o¶wietlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Me³giew
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Naprawa chodników, parkingów i poboczy
- Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina ¦widnica z podzia³em na zadania
- Wykonanie naprawy p³yty obiektu nr 8 na terenie Krajowego Sk³adowiska Odpadów Promieniotwórczych w Ró¿anie
wiêcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.