Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104586/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja i remont pomieszczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 90 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja i remont pomieszczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c49c76bf-ab7e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080152/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja i remont pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104586/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1804878,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 618000,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, zwanych dalej „robotami”, polegających na:
1.1. bieżącej konserwacji i remoncie pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu przy ul.: Wiejskiej 6/8 („A” i „B”), Frascati 2 i Smolnej 12, w Warszawie;
1.2. wykonaniu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami zapewniającej dostęp do prezydium w sali posiedzeń Senatu.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1.2.1. projekt techniczny wykonania pochylni – załącznik nr 1 do opz;
1.2.2. dokumentacja rysunkowa – załącznik nr 2 do opz;
1.2.3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru pochylni – załącznik nr 3 do opz;
1.2.4. przedmiar robót – załącznik nr 4 do opz.
2. Ogólny opis warunków wykonywania robót w budynkach Kancelarii Senatu:
2.1. Wszystkie roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym i użytkowanym oraz podlegającym szczególnym procedurom zapewniającym bezpieczeństwo tego rodzaju obiektów, co wiąże się:
2.1.1. z koniecznością pobytu na terenie wykonywania robót osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami i doświadczenie;
2.1.2. z organizacją i prowadzeniem robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników obiektu, zgodnie z przepisami BHP;
2.1.3. z wykonywaniem robót (ok. 60% przewidzianego ich zakresu) w dni powszednie po godz. 16:00, a także w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy;
2.1.4. ze stosowaniem się do uwag i zaleceń wydanych przez Straż Marszałkowską i Służbę Ochrony Państwa;
2.1.5. ze stosowaniem sprzętu podłączonego do odkurzacza lub innych urządzeń pochłaniających kurz w trakcie wykonywania robót brudzących oraz niezależnie od tego stosowaniem odpowiednich zabezpieczeń elementów i wyposażenia pomieszczeń narażonych na zakurzenie lub uszkodzenie w trakcie prowadzonych robót, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia wykładziny oraz umeblowania przed uszkodzeniem i zakurzeniem w trakcie wykonywanych robót w sali posiedzeń Senatu;
2.1.6. z codziennym sprzątaniem terenu przyległego do miejsca prowadzonych robót;
2.1.7. z wykonywaniem robót przez osoby posiadające jednolite ubrania robocze z widocznym oznakowaniem wykonawcy.
3. Inne szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760051,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760051,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760051,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno-Budowlane Tadeusz Głowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017514250
7.3.3) Ulica: Nowy Modlin, ul. Osiedle nr 3
7.3.4) Miejscowość: Pomiechówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-180
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Tadeusz Głowiński
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Tadeusz Głowiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760051,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.