Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00094322/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI:
CZ.I: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I DYSKÓW
CZ.II: ZAKUP URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523966584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI:CZ.I: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I DYSKÓW
CZ.II: ZAKUP URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c02123-8879-4299-a2f3-6c03e3886090
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044454/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup zestawów komputerowych, laptopów,oprogramowania, drukarek,skanerów,Ups-ów, serwerów NAS, dysków do serwerów
1.2.4 Zakup zestawów komputerowych, notebooków wraz z oprogramowaniem, drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 83176,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI:CZĘŚĆ I ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I DYSKÓW
1. Zestawy komputerowe w konfiguracji: jednostka centralna, zasilacz awaryjny, monitor/monitory, klawiatura, mysz, system operacyjny, pakiet oprogramowania biurowego.
• jednostka centralna (obudowa typu Tower) – ilość: 4 szt.
• jednostka centralna (obudowa typu SFF) – ilość: 3 szt.
• zasilacz awaryjny – ilość: 7 szt.
• monitor 23,8” – ilość: 4 szt.
• monitor 27” – ilość: 6 szt.
• klawiatura i mysz – ilość: 7 szt.
• system operacyjny – ilość: 7 szt.
• pakiet oprogramowania biurowego – ilość: 7 szt.
2. Dysk twardy 14 TB dedykowany do urządzeń NAS – ilość: 16 szt. (2 x 8 szt.)
3. Dysk twardy 10 TB dedykowany do urządzeń NAS – ilość: 8 szt. (2 x 4 szt.)
Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach do SWZ: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 78596,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: CZĘŚĆ II ZAKUP URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH1. Urządzenie wielofunkcyjne A3 posiadające funkcje drukowania, kopiowania i skanowania – 1 szt.
2. Laserowe urządzenie A4 posiadające funkcje drukowania, kopiowania i skanowania – 1 szt.
Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach do SWZ: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 4580,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103689,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103689,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103689,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER KOMPUTERY TOMASZ ŁAPA LUDWIKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6612143509
7.3.3) Ulica: WARYŃSKIEGO 53A,
7.3.4) Miejscowość: OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103689,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6001,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNE KOMNET JACEK WOŹNIAK,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8431002539
7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 5
7.3.4) Miejscowość: CZŁUCHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNE "KOMNET" JACEK WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNE "KOMNET" JACEK WOŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa i montaż tablic z nazwami ulic w mieście Chojnice - Etap III
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie powiatu chojnickiego
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco. Część nr 1. Na terenie Gminy Brusy, Miasta Czersk oraz Gminy Czersk
- Budowa ul. Droga do Władysławka z połączeniem do ul. Żeromskiego w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.