eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Remont budynku Lamusa



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Lamusa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180358182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żarnowiec

1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumzarnowiec@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumzarnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Lamusa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6514174b-d071-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl /

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym oświadczenie wstępne, za pośrednictwem Formularza do złożenia, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
3. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz dokumentów innych niż określone w pkt. 2, odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej, na adres Zamawiającego: muzeumzarnowiec@interia.pl
4. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
• specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
• format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
• oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
• integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza(ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont budynku Lamusa”
2. Zakres robót obejmuje:
 Zerwanie wykładziny PCV klejonej ‒ 109,4 m2
 Wykonanie wylewki samopoziomującej o grubości 5 mm ‒109,4 m2
 Ułożenie posadzki z płytek ceramicznych (imitacja podłogi z deszczułek) na kleju ze spoinowaniem ‒109,4 m2
 Montaż cokolika o wysokości 10 cm ‒ 114,8 mb
 Zerwanie listew drewnianych ze stropu ‒133,0 m2
 Docieplenie stropu wełną mineralną grubości 10 cm ‒133,0 m2
 Wykonanie sufitu podwieszanego na profilach stalowych mocowanych do sufitu (wys. 10 cm) z płyt G-K wodoodpornych oraz p.poż. (różowe) ‒ 133,0 m2 (w tym częściowo po łuku ‒ 20 m2)
 Szpachlowanie oraz malowanie 2x płyt G-K -133,0 m2
 Montaż paroizolacji ‒ 83,2 m2
 Montaż wełny mineralnej na powierzchni płaskiej o grubości 2 x 15 cm ‒ 83.2 m2
 Montaż wiatroizolacji od dołu krokwi ‒ 128 m2
 Skucie posadzki w przedsionku ‒10,1 m2
 Wykonanie wylewki samopoziomującej o grubości 5 mm -10,1 m2
 Ułożenie posadzki z płytek ceramicznych (imitacja podłogi z klepki) na kleju ze spoinowaniem ‒10,1 m2
 Montaż cokolika o wysokości 10 cm ‒ 9,8 mb
 Skucie okładziny lastrico spocznika schodów zewnętrznych ‒ 5,3 m2
 Wykonanie wykopu pod dodatkowy spocznik ‒ 3,5 m3
 Wykonanie podbudowy z pospółki zagęszczonej ‒ 3 m3
 Wykonanie spocznika zbrojonego siatką z prętów stalowych o wymiarach 3,5 m x 0,3 m z betonu klasy B25 ‒1,1 m3
 Zabetonowanie otworów o wymiarach 1,2 m x 1.0 m w istniejącym spoczniku ‒ 2 kpi
 Przebicie otworów w ścianach żelbetowych naświetla ‒ 2 kpi
 Montaż okładzin z piaskowca o grubości 3cm schodów ‒ 9,1 m2
 Malowanie ścian w kolorze białym (2 x z przygotowaniem podłoża) ‒ 230 m2
 Wymiana opraw na oprawy LED n/t 23 W ‒15 kpi
 Wymiana opraw na oprawy LED n/t 27 W ‒ 8 kpi
 Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe ‒ 23 kpi
 Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych ‒ 38 mb
 Zatynkowanie bruzd ‒ 38 mb
 Montaż przewodów kabelkowych YDYp. 3x1,5 mm2 ‒ 88 mb
 Przygotowanie podłoża pod mocowania osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów w cegle ‒ 5 szt.
 Montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych o średnicy do 60 mm ‒ 5 kpi
 Wymiana wyłącznika (pojedynczy) ‒ 5 szt.
 Wymiana wyłącznika (podwójny) ‒ 1 szt.
 Wymiana wyłącznika (schodowy) ‒ 2 kpi
 Obróbka kabli sygnalizacyjnych wielożyłowych bez pancerza w ilości do 4 żył ‒ 35 szt.
 Wymiana aparatów z odłączeniem i podłączeniem przewodów ‒15 szt.
 Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia ‒ 7 pomiarów
3. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy (kryterium oceny ofert)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-25 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.