eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszczZP.271.3.2025 Budowa drogi nr 031155C w Pruszczu ul. Winna



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.3.2025 Budowa drogi nr 031155C w Pruszczu ul. Winna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525624323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fab075c3-68f1-4793-bc53-25b0dafd4220

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.271.3.2025 Budowa drogi nr 031155C w Pruszczu ul. Winna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab075c3-68f1-4793-bc53-25b0dafd4220

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029767/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi nr 031155C w Pruszczu ul. Winna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600113,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa drogi gminnej – ul. Winna w Pruszczu” obejmuje swoim zakresem ul. Winną (DG 031155C) w km 0+000,00-0+200,60 wraz ze skrzyżowaniem z ul. Północną (DG 031154C).
Przedmiotowe ulice znajdują się w miejscowości Pruszcz (Gmina Pruszcz, powiat świecki,
woj. kujawsko-pomorskie).
W ramach zamówienia przewidziano wykonanie nowej nawierzchni jezdni z masy bitumicznej (w miejscu, gdzie obecnie nawierzchnia jest tłuczniowa), obustronnych poboczy z kruszywa oraz zjazdów i dojść do posesji na działki przyległe do drogi, na długości objętej opracowaniem (nawierzchnia z kostki betonowej). Skrzyżowanie ww. ulic zostanie przebudowane. Miejsca niezagospodarowane przez elementy drogowe, w zakresie działek wchodzących w zakres opracowania, zostaną wyprofilowane i obsiane trawą. Zaplanowano także rekultywację istniejącego rowu (oczyszczenie, regulację wysokościową oraz profilowanie, humusowanie i obsiew trawą) - w obrębie działek nr 4/2 i 4/3. Zakres prac obejmuje także udrożnienie i oczyszczenie istniejącego pod drogą przepustu (w km ok. 0+053,00). Pomimo, iż ulice objęte projektem stanowią drogi publiczne, nie ma konieczności budowy kanału technologicznego. Decyzja nr DT.WITII. 7110.327.2022(3) stanowi załącznik do dokumentacji projektowej (kopię dołączono do projektu budowlanego – cz. 3 – dokumenty formalno-prawne).
W związku z kolizją projektowanej drogi z istniejącymi elementami infrastruktury elektrycznej i oświetleniowej (szafki sterownicze/kablowo-pomiarowe), zaplanowano ich przebudowę – przeniesienie w teren zieleni przy granicy pasa drogowego. Projekt branży elektrycznej stanowi cz. 2.2 projektu budowlanego.
Zakresem opracowania objęto ok. 200,60 m ul. Winnej (DG 031155C) oraz skrzyżowanie z ul. Północną (DG 031154C). Początek zadania przyjęto w miejscu istniejącej nawierzchni asfaltowej, w pobliżu skrzyżowania z ul. Słoneczną (DG 031153C).
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi o konstrukcji:
1) Projektowana szerokość jezdni na ul. Winnej 4,0 m
· Szerokość poboczy 0,75 m
· Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 2% (km 0+000–0+049,90); daszkowe 2% (km 0+064,90 – ok. 0+192,92) pomiędzy – prosta przejściowa o dł. 15 m, na pozostałej długości – dowiązanie do spadków istniejących
· Pochylenie poprzeczne poboczy 8% (w stronę zieleni/granicy pasa drogowego)
· Rodzaj projektowanych nawierzchni:
- jezdnia – masa bitumiczna
- zjazdy, dojścia do posesji – kostka betonowa
- pobocza – kruszywo 2) Pobocza:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 10cm.

2) Skrzyżowanie z drogą DG 031154C (ul. Północna)
· Kategoria ruchu KR1
· Projektowana szerokość jezdni 3,0 i 4,0 m – w miejscu połączenia z jezdnią istniejącą
· Szerokość poboczy 0,75 m
· Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 1%
· Pochylenie poprzeczne poboczy 8% (w stronę zieleni)
· Rodzaj projektowanych nawierzchni: - jezdnia – masa bitumiczna
Wysokościowo niweletę drogi należy dowiązać do istniejącego terenu przyległego, uwzględniając minimalne i maksymalne pochylenia oraz odpowiednie odprowadzenie wód opadowych. Woda opadowa z projektowanej nawierzchni, odprowadzona będzie poprzez odpowiednie ukształtowanie spadków podłużnych i poprzecznych, tak jak dotychczas na działkę objęta opracowaniem. Ponadto należy wykonać roboty wykończeniowe oraz ustawienie oznakowania pionowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót), istotne postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568342,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388920,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388920,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.