Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00074958/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00088224/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka poprzez zorganizowanie wsparcia i warsztatów dla pracowników w ramach realizacji projektu pn. „Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447328832
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zys@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-piotrkowski/demand/193414/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka poprzez zorganizowanie wsparcia i warsztatów dla pracowników w ramach realizacji projektu pn. „Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f4fa60c-97ee-4f3a-8a86-71a57fa44454
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038139/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zorganizowanie wsparcia i warsztatów dla pracowników w ramach realizacji projektu pn. „Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowski” współfinansowanego przez Unię Europejską z EFS Plus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.08 Fundusze Europejskie dla edukacji i kadr w Łódzkiem, Działanie FELD.08.04 Zdrowy pracownik2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.7.2025.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34833,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Zapewnienie wsparcia dla pracowników1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia dla pracowników Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejsku pracy. Określone typy wsparcia zostały szczegółowo opisane w
2) Formy wsparcia są skierowane do pracowników Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, wykonywujących pracę biurową. Pracownicy są w wieku aktywności zawodowej i posiadają różny staż pracy. Są to zarówno mężczyźni, jak i kobiety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85111810-1 - Usługi analizy krwi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 222173,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Zorganizowanie warsztatów edukacyjnych dla pracowników1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów edukacyjnych z zakresu zdrowia dla pracowników Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejsku pracy i przeciwdziałania niekorzystnemu wpływowi na zdrowie. Określone rodzaje warsztatów edukacyjnych zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 10.2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2) Warsztaty edukacyjne są skierowane do pracowników Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, wykonujących pracę biurową. Pracownicy są w wieku aktywności zawodowej i posiadają różny staż pracy. Są to zarówno mężczyźni, jak i kobiety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85111810-1 - Usługi analizy krwi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 34833,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222173,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396489,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222173,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27 lok. 2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222173,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166453,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JBBR STRATEGY & INNOVATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252628114
7.3.3) Ulica: ul. Paryska 24 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-935
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JBBR STRATEGY & INNOVATION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JBBR STRATEGY & INNOVATION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja i przyłączenie lokali mieszkalnych nr 1 i 2 do lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Wiejskiej 6 w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 120 Mg
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie działań o charakterze edukacyjnym, integracyjnym i prozdrowotnym dla seniorów 60+ uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Prowadzenie zajęć terapeutycznych wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- "Zatrudnienia w ramach umowy cywilnoprawnej superwizora, psychologa, terapeutów, trenera pracy, koordynatora do Wolskiego Centrum Zdrowia Psychicznego"
- Udzielanie wsparcia psychologicznego dla osób dorosłych zamieszkujących na terenie powiatu śremskiego, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjali-stycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu komplekso-wego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.