eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoUsługi opiekuńcze w Gminie Choszczno w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi opiekuńcze w Gminie Choszczno w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOSZCZNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w CHOSZCZNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003134333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 41

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 79 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mgops.choszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choszczno.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81b25fef-2b27-4f02-84e8-f10c930f0ba4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi opiekuńcze w Gminie Choszczno w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81b25fef-2b27-4f02-84e8-f10c930f0ba4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00552946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Postępowanie na usługi opiekuńcze w Gminie Choszczno objętych projektem „Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.251/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to „Usługi opiekuńcze w Gminie Choszczno w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” obejmujące Część 1 i Część 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 1
1) Usługi opiekuńcze są świadczone dla 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – uczestników projektu (8 kobiet, 2 mężczyzn (podział ze względu na płeć może ulec zmianie)) zamieszkujących w myśl Kodeksu Cywilnego na terenie Gminy Choszczno.
2) Zrealizowanych zostanie 1920 godzin usług opiekuńczych tj. średnio po 192 godziny na uczestnika projektu tj. średnio po 16 godzin usług na uczestnika projektu miesięcznie, przez 12 miesięcy. Średniomiesięcznie jest to 160 godzin usług.
3) Wykonawca (w tym osoba fizyczna) zapewni co najmniej 1 osobę do realizacji zamówienia i która świadczyć będzie usługi Opiekuna/nki osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu

Dot. Części 1 i Części 2
1) Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych.
2) Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług opiekuńczych jest określany indywidualnie w kontrakcie trójstronnym. Kontrakt trójstronny jest zawarty pomiędzy osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (lub jej opiekunem prawnym), osobą świadczącą usługi opiekuńcze oraz podmiotem realizującym usługi opiekuńcze. Dopuszcza się podpisanie kontraktu przez opiekuna faktycznego osoby będącej odbiorcą usług, jeżeli stan zdrowia tej osoby nie pozwala na świadome zawarcie kontraktu, a nie ma ona opiekuna prawnego.
3) Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług - 1 godzina oznacza 60 min.
4) Zakres usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych;
b) opiekę higieniczną;
c) pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
5) Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia.
6) Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość odbiorców usług, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych.
7) Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zapewnia dostępność do nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług, a w przypadku osób fizycznych należy tak rozplanować świadczenie usług, aby faktycznie były dostępne przez 7 dni w tygodniu.
8) Sposób dokumentacji usługi:
Dokumentacja usługi prowadzona w formie papierowej i elektronicznej - obejmuje prowadzenie dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, w tym prowadzenie dziennika czynności opiekuńczych zawierającego ewidencję wykonania zleconych czynności zgodnie z zał. przekazanymi przez Zamawiającego.
9) Zamawiający zapewni zwrot kosztów dojazdu w kwocie 3.600,00 zł brutto na realizację każdej części przedmiotu zamówienia tj. średniomiesięcznie 300,00 zł brutto.
10) Zamawiający zapewni rękawice jednorazowe – ilość odpowiadającą kwocie 1.800,00 zł brutto na realizację każdej części przedmiotu zamówienia tj. średniomiesięcznie 150,00 zł brutto.
11) Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym, który będzie osobiście na cotygodniowych spotkaniach zespołu projektowego w biurze projektu.
12) Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy nie może zmienić liczby osób (zmniejszyć), które zostały zatrudnione do realizacji usług. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wskaże inne osoby do realizacji usług, które będą spełniały w niemniejszym stopniu warunki udziału w postępowaniu a także kryteria oceny ofert, na podstawie których oferta wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza.
13) Zamawiający dopuszcza zamianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- śmierci osoby skierowanej do realizacji usług,
- niezdolności do pracy osoby skierowanej do wykonywania usług potwierdzonej dokumentacją medyczną (choroba itp.),
- przyczyna osobista np. przeprowadzka, wyjazd za granicę itp. potwierdzona oświadczeniem osoby,
- przyczyna losowa (np. choroba członka rodziny) potwierdzona oświadczeniem osoby.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) stan zdrowia zarówno fizyczny jak i psychiczny osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia pozwala nieprzerwane i właściwe świadczenie usług;
2) osobę, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia cechuje kultura osobista oraz umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych;
3) osoba, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia będzie zobowiązana do przestrzegania następujących zasad:
− zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej,
− nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych,
− stosować się do zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu, używać narkotyków podczas wykonywania usługi,
− szanować wolę świadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych wykonywać wszelkie prace z poszanowaniem godności i uczuć świadczeniobiorcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to „Usługi opiekuńcze w Gminie Choszczno w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” obejmujące Część 1 i Część 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 2
1) Usługi opiekuńcze są świadczone dla 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – uczestników projektu (7 kobiet, 3 mężczyzn (podział ze względu na płeć może ulec zmianie)) zamieszkujących w myśl Kodeksu Cywilnego na terenie Gminy Choszczno.
2) Zrealizowanych zostanie 1920 godzin usług opiekuńczych tj. średnio po 192 godziny na uczestnika projektu tj. średnio po 16 godzin usług na uczestnika projektu miesięcznie, przez 12 miesięcy. Średniomiesięcznie jest to 160 godzin usług.
3) Wykonawca (w tym osoba fizyczna) zapewni co najmniej 1 osobę do realizacji zamówienia i która świadczyć będzie usługi Opiekuna/nki osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
Dot. Części 1 i Części 2
1) Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych.
2) Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług opiekuńczych jest określany indywidualnie w kontrakcie trójstronnym. Kontrakt trójstronny jest zawarty pomiędzy osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (lub jej opiekunem prawnym), osobą świadczącą usługi opiekuńcze oraz podmiotem realizującym usługi opiekuńcze. Dopuszcza się podpisanie kontraktu przez opiekuna faktycznego osoby będącej odbiorcą usług, jeżeli stan zdrowia tej osoby nie pozwala na świadome zawarcie kontraktu, a nie ma ona opiekuna prawnego.
3) Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług - 1 godzina oznacza 60 min.
4) Zakres usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych;
b) opiekę higieniczną;
c) pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
5) Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia.
6) Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość odbiorców usług, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych.
7) Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zapewnia dostępność do nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług, a w przypadku osób fizycznych należy tak rozplanować świadczenie usług, aby faktycznie były dostępne przez 7 dni w tygodniu.
8) Sposób dokumentacji usługi:
Dokumentacja usługi prowadzona w formie papierowej i elektronicznej - obejmuje prowadzenie dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, w tym prowadzenie dziennika czynności opiekuńczych zawierającego ewidencję wykonania zleconych czynności zgodnie z zał. przekazanymi przez Zamawiającego.
9) Zamawiający zapewni zwrot kosztów dojazdu w kwocie 3.600,00 zł brutto na realizację każdej części przedmiotu zamówienia tj. średniomiesięcznie 300,00 zł brutto.
10) Zamawiający zapewni rękawice jednorazowe – ilość odpowiadającą kwocie 1.800,00 zł brutto na realizację każdej części przedmiotu zamówienia tj. średniomiesięcznie 150,00 zł brutto.
11) Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym, który będzie osobiście na cotygodniowych spotkaniach zespołu projektowego w biurze projektu.
12) Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy nie może zmienić liczby osób (zmniejszyć), które zostały zatrudnione do realizacji usług. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wskaże inne osoby do realizacji usług, które będą spełniały w niemniejszym stopniu warunki udziału w postępowaniu a także kryteria oceny ofert, na podstawie których oferta wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza.
13) Zamawiający dopuszcza zamianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- śmierci osoby skierowanej do realizacji usług,
- niezdolności do pracy osoby skierowanej do wykonywania usług potwierdzonej dokumentacją medyczną (choroba itp.),
- przyczyna osobista np. przeprowadzka, wyjazd za granicę itp. potwierdzona oświadczeniem osoby,
- przyczyna losowa (np. choroba członka rodziny) potwierdzona oświadczeniem osoby.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) stan zdrowia zarówno fizyczny jak i psychiczny osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia pozwala nieprzerwane i właściwe świadczenie usług;
2) osobę, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia cechuje kultura osobista oraz umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych;
3) osoba, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia będzie zobowiązana do przestrzegania następujących zasad:
− zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej,
− nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych,
− stosować się do zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu, używać narkotyków podczas wykonywania usługi,
− szanować wolę świadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych wykonywać wszelkie prace z poszanowaniem godności i uczuć świadczeniobiorcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95712,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382287072

7.3.3) Ulica: ul. Siennieńska 91

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95788,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382287072

7.3.3) Ulica: ul. Siennieńska 91

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.