eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyBudowa pasywnej hali sportowej w Brzezinach.



Og³oszenie z dnia 2023-03-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa pasywnej hali sportowej w Brzezinach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BRZEZINY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: miasto Brzeziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148615

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 77 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rgi@brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzeziny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pasywnej hali sportowej w Brzezinach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9b1e4c4-cc92-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00152443

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00027501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa pasywnej hali sportowej w Brzezinach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê wy³±cznie w jêzyku polskim.
2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platform±” – pod adresem: https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 344).
3. Korzystanie z Platformy jest nieodp³atne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê pod adresem https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma w zak³adce: Instrukcja dla Wykonawców.
4. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
5. Dokumenty zwi±zane z postêpowaniem Zamawiaj±cy zamieszcza na Platformie w zak³adce z przedmiotowym postêpowaniem.
6. Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, których sposób z³o¿enia zosta³ opisany w Rozdziale XVI SWZ), Wykonawca korzysta z zak³adki „Zapytaj”. Zak³adka ta s³u¿y równie¿ Zamawiaj±cemu do komunikacji z Wykonawcami.
7. Za datê wp³ywu wszelkiej korespondencji do Zamawiaj±cego, w tym z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, uwa¿a siê datê wczytania korespondencji na Platformie.
8. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie korespondencji w nastêpuj±cych formatach: doc., docx, rtf, pdf, xls.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail: rgi@brzeziny.pl wskazany w og³oszeniu o zamówieniu, s³u¿y jedynie do przesy³ania og³oszeñ i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówieñ Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
11. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, ¿e: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Brzeziny, adres siedziby - Urz±d Miasta Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny tel. 46 874-77-41, e-mail: brzeziny@brzeziny.pl; Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którymi mo¿e siê Pan/i skontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:a)pod adresem poczty elektronicznej: iodo@brzeziny.pl, b)pisemnie na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych i jego zastêpc± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych przez Urz±d Miasta Brzeziny oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzêdzie Miasta Brzeziny.Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporz±dzenia. Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w nastêpuj±cych przepisach:ustawie z dnia 11.09.2019 r. – Pzp;ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kc;ustawie z dnia 27.08.2009 r. o fin. publ;ustawie z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowo¶ci. Pan/i dane bêd± przetwarzane w celu: przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wy³onienie wykonawcy; zawarcia umowy; rozliczenia finansowo- ksiêgowego. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówieñ publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e podmiotom korzystaj±cym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówieñ Publicznych, Bazy konkurencyjno¶ci oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, bêd±cej w gestii Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych.Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, w którym sprawa zosta³a zakoñczona, a nastêpnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategori± B5, w przypadku dokumentacji postêpowania oraz 10 lat w zwi±zku z zawart± umow±, zgodnie z kategori± archiwaln± B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienion± kategori± archiwaln± dokumentacji. W przypadku zamówieñ finansowanych ze ¶rodków funduszy europejskich lub innych ¶rodków ni¿ pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej na podstawie odrêbnych przepisów tym zakresie do 25 lat. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporz±dzenia; sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporz±dzenia; ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporz±dzenia. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowi±zana(y) do ich podania. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz za³±czony do niej Program Funkcjonalno-U¿ytkowy) zadania inwestycyjnego pn.: Budowa pasywnej hali sportowej w Brzezinach.

2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku pasywnego hali sportowej w Brzezinach przy ul. Hetmana na dzia³kach o nr ewid. 872/16, 2152/4, 874/15, 875/15, 876/15, 877/11, 878/11, 879/11 obrêb 8, z instalacjami wewnêtrznymi, infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu.
Za³o¿enia: standard energetyczny budynku — pasywny o zu¿yciu energii u¿ytkowej na cele grzewcze i wentylacji poni¿ej 15kWh/m2rok; budynek bêdzie zachowywaæ szczelno¶æ powietrzn± pow³oki budynku na poziomie nie wy¿szym ni¿ 0,3 h-l.

Powierzchnia u¿ytkowa budynku hali: 1 800 m².

UWAGA:
Zamówienie publiczne zostaje powtórzone, zmieniono jego zakres w stosunku do poprzedniego og³oszenia. W stosunku do poprzedniego zamówienia zmniejszeniu uleg³a powierzchnia u¿ytkowa budynku hali.

W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y w szczególno¶ci:
1) wykonaæ prace projektowe niezbêdne do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikaj±cym z programu funkcjonalno-u¿ytkowego oraz uzyskaæ stosowne decyzje administracyjne zezwalaj±ce na rozpoczêcie robót:
 Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu:
o projekt koncepcji wielobran¿owej (uwzglêdniaj±cy docelow± formê projektowanego budynku, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego) - 1 egz.
o dokumentacja projektowa niezbêdna do uzyskania pozwolenia na budowê (podlega zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego) – 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
o projekty wykonawcze wielobran¿owe – 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
o przedmiar robót budowlanych – wszystkie bran¿e – 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (p³yta CD/DVD),
o kosztorys inwestorski – wszystkie bran¿e – 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (p³yta CD/DVD),
o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 4 egz. w wersji papierowej , 1 egz. w wersji elektronicznej,



2) wykonaæ projekt prac geologicznych oraz dokonaæ ich zg³oszenia do Starostwa Powiatowego w Brzezinach celem wykonania sond gruntowych - koszty nale¿y uwzglêdniæ w cenie oferty,
3) wykonaæ roboty budowlane,
4) uzyskaæ niezbêdne decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie,
5) zapewniæ obs³ugê geologiczn± i geodezyjn± (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
6) uzyskaæ certyfikat potwierdzaj±cy zak³adane zu¿ycie energii oraz zak³adan± szczelno¶æ powietrzn± budynku,
7) uzyskaæ pozwolenie na u¿ytkowanie obiektu,
8) w ofercie nale¿y wyceniæ wycinkê i przesadzenie istniej±cych drzew koliduj±cych z projektowan± inwestycj±,
9) przeprowadziæ, przed zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru koñcowego robót, szkolenie dla wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego w zakresie eksploatacji obiektu, w tym w szczególno¶ci osi±gniêcia efektu energetycznego. Szkolenie nale¿y przeprowadziæ w oparciu o przygotowane przez Wykonawcê Instrukcje obs³ugi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urz±dzeñ zwi±zanych z obiektem. W trakcie szkolenia nale¿y omówiæ tak¿e zagadnienia dotycz±ce zakresu niezbêdnych prac zwi±zanych z bie¿±c± obs³ug± techniczn± oraz okresowymi przegl±dami technicznymi z uwzglêdnieniem wymagañ producentów urz±dzeñ i systemów zamontowanych w budynku. O terminie szkolenia Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego pisemnie najpó¼niej na 1 dzieñ przed planowanym terminem. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o przeprowadzenie dodatkowo jednego szkolenia, w okresie obowi±zywania gwarancji na przedmiot zamówienia, dla wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego w zakresie opisanym powy¿ej.


UWAGA!
Warunkiem koniecznym do odbioru ca³o¶ci robót przez Zamawiaj±cego i podpisanie (bez uwag) protoko³u odbioru koñcowego dla ca³o¶ci robót jest uzyskanie certyfikatu potwierdzaj±cego zak³adane zu¿ycie energii (Eu do celów grzewczych ˂15kWh/(m2rok)) oraz zak³adanej szczelno¶ci powietrznej budynku na poziomie nie gorszym ni¿ 0,3h-1 przy ró¿nicy ci¶nieñ 50Pa, potwierdzonym prób± szczelno¶ci (pre-test po monta¿u stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniu budynku oraz test w³a¶ciwy w stanie wykoñczonym budynku). Próba szczelno¶ci wykonana zgodnie z norm± PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równowa¿n±.


Zamówienie bêdzie wykonywane w piêciu etapach.

Zakres Etapu I obejmuje:
 Opracowanie projektu budowlanego dla zadania oraz pozyskanie wszystkich wymaganych polskim prawem decyzji, uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ (UWAGA: p³atno¶æ w Etapie IV)
 Realizacja robót budowlanych – stan zerowy

Zakres Etapu II obejmuje:
 Realizacja robót budowlanych – stan surowy otwarty

Zakres Etapu III obejmuje:
 Realizacja robót budowlanych – stan surowy zamkniêty

Zakres Etapu IV obejmuje:
 Realizacja robót budowlanych - zakoñczenie realizacji przedmiotu niniejszej umowy (wykoñczenia)

Zakres Etapu V obejmuje:
Realizacja robót budowlanych
 zakoñczenie realizacji przedmiotu niniejszej umowy (wykoñczenia, zagospodarowanie terenu)
 uzyskanie przez Wykonawcê pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu bêd±cego przedmiotem umowy
 uzyskaniu certyfikatu potwierdzaj±cego zak³adane zu¿ycie energii i zak³adan± szczelno¶æ powietrzn± budynku.

3. Dokumentacjê projektow± nale¿y wykonaæ w zakresie zgodnym z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci z:
a) Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – u¿ytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454),
b) Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458).

4. Informacje dodatkowe:
a) Do projektu budowlanego nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenia projektanta o kompletno¶ci projektu budowlanego i jego zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz normami,
b) Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania wszelkich niezbêdnych uzgodnieñ, opinii b±d¼ decyzji administracyjnych i technicznych niezbêdnych do rozpoczêcia i zakoñczenia robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia.
c) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej.
d) Przed wyst±pieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowê, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia dokumentacjê projektow±. Dokumentacja bêdzie podlegaæ koñcowej akceptacji. Wykonawca winien przedk³adaæ Zamawiaj±cemu do informacji równie¿ wszelkie opinie, pozwolenia, uzgodnienia itp. dokumenty obrazuj±ce przebieg tocz±cego siê procesu projektowania. Dokumentacja wykonawcza wraz z przyjêtymi i uszczegó³owionymi rozwi±zaniami materia³owymi ma zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego przed przyst±pieniem do wykonywania robót.
e) Zamawiaj±cy dokona zatwierdzenia projektu w terminie do 14 dni roboczych od dnia przekazania projektu przez Wykonawcê.
f) Opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach niniejszego zamówienia Program Funkcjonalno – U¿ytkowy, stanowi±cy za³±cznik nr 11 do niniejszej SWZ.
g) Szczegó³owe zasady rozliczeñ oraz realizacji niniejszego zamówienia okre¶la projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ.
h) Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjno¶ci i szczelno¶ci. Wobec powy¿szego Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji robót w sposób staranny i precyzyjny.
i) Wbudowanie materia³ów odpowiadaj±cych, co do jako¶ci wymaganiom okre¶lonym ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r., poz. 1213) oraz wymaganiom okre¶lonym w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym.
j) Wykonawca odpowiedzialny jest za jako¶æ oraz zgodno¶æ opracowanej dokumentacji projektowej oraz przysz³ych robót budowlanych z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla niniejszego przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym, jak równie¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego w tym przepisami szczegó³owymi i wykonawczymi oraz sztuk± budowlan±.
k) Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcê minimum 60 miesiêcznej gwarancji jako¶ci na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesiêcznej rêkojmi. Termin gwarancji i rêkojmi liczony bêdzie od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy.
l) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
m) Wykonawca na w³asny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót – zgodnie z obowi±zuj±cymi w tej materii przepisami prawa.
n) Wykonawca uporz±dkuje teren robót po ich zakoñczeniu.
o) Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeñ, których dopu¶ci³ siê podczas wykonywania robót.
p) Wykonawca uwzglêdni w swojej ofercie wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2022 r., poz. 1510 z zm.) tj. osób wykonuj±cych zwi±zane z realizacja zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

42530000-0 - Czê¶ci sprzêtu ch³odniczego i mro¿±cego i pompy grzewcze

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

Warunek 1 Wyka¿± siê posiadaniem niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia wynikaj±cych z faktu wykonania w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuj±: co najmniej jedn± inwestycjê polegaj±c± na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy pasywnego (zak³adane zu¿ycie energii Eu do celów grzewczych ≤15kWh/(m2rok)) budynku u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci co najmniej 7 000 000,00 (siedem milionów) z³ brutto.


Warunek 2 Wyka¿± siê posiadaniem niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia wynikaj±cych z faktu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuj±: co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy budynku pasywnego (zak³adane zu¿ycie energii Eu do celów grzewczych ≤15kWh/(m2rok)) o charakterze (przeznaczeniu) sportowym typu hala sportowa i/lub sportowo – widowiskowa o powierzchni u¿ytkowej minimum 1 000 m².




Uwagi:
1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ robót, o których mowa powy¿ej.
2) W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

Warunek 3 Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych tj. dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
 konstrukcyjno - budowlanej.

Wymagania dotycz±ce kierownika robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej:
 posiada min. 5 – letnie do¶wiadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno – budowlanym,
 naby³ do¶wiadczenie jako kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej obejmuj±cej zakresem budowê co najmniej jednego budynku o charakterze (przeznaczeniu) sportowym typu hala sportowa i/lub sportowo – widowiskowa z przewa¿aj±c± funkcj± sportow±,
 naby³ do¶wiadczenie jako kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej obejmuj±cej zakresem budowê co najmniej jednego budynku pasywnego, dla którego uzyskano certyfikat potwierdzaj±cy osi±gniêcie parametrów budynku pasywnego
tj. zak³adane zu¿ycie energii Eu do celów grzewczych ≤15kWh/(m2rok) oraz próby szczelno¶ci na poziomie nie gorszym ni¿ 0,6 h-1


Warunek uznaje siê za spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadaj±cych jedno lub kilka z wymienionych uprawnieñ, osoby te ³±cznie powinny dysponowaæ wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±cych wydania prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne
• art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotycz±cych zak³ócenia konkurencji wynikaj±cego z wcze¶niejszego zaanga¿owania Wykonawcy lub podmiotu, który nale¿y z Wykonawc± do tej samej grupy kapita³owej, w przygotowanie postêpowania o udzielenie zamówienia
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
– zgodnie z Za³±cznikiem nr 4a do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 4) Warunek 1 – wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) Wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 4) Warunek 2 – wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 4) Warunek 3 – wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w Rozdziale XI pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe o¶wiadczenie stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani, na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI pkt. 4, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI pkt 4 ppkt 1) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia,
2) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI pkt 4 ppkt 2) - 4) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazuj± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale X pkt 1 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków informacje dotycz±ce zmiany umowy dostêpne s± w za³±czniku nr 8 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-17 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie przewiduje prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnosz±ce siê do umowy s± uregulowane we wzorze umowy (Za³±czniku nr 8 do SWZ).
3. Zamawiaj±cy przed wszczêciem postêpowania nie przeprowadzi³ wstêpnych konsultacji rynkowych.
4. Termin realizacji przedmiotu Zamówienia: w terminie 21 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy. Wskazany termin obejmuje podpisanie bezusterkowego protoko³u koñcowego odbioru robót. Niepodpisanie bezusterkowego protoko³u koñcowego odbioru robót w/w terminie jest równoznaczne z jego przekroczeniem.
Termin realizacji poszczególnych Etapów:
- Etap I – w terminie 10 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy. Za datê up³ywu ustalonego terminu Zamawiaj±cy uznaje dzieñ podpisania bezusterkowego protoko³u czê¶ciowego odbioru robót;
- Etap II – w terminie 12 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy. Za datê up³ywu ustalonego terminu Zamawiaj±cy uznaje dzieñ podpisania bezusterkowego protoko³u czê¶ciowego odbioru robót;
- Etap III – w terminie 14 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy. Za datê up³ywu ustalonego terminu Zamawiaj±cy uznaje dzieñ podpisania bezusterkowego protoko³u czê¶ciowego odbioru robót;
- Etap IV – w terminie 17 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy. Za datê up³ywu ustalonego terminu Zamawiaj±cy uznaje dzieñ podpisania bezusterkowego protoko³u czê¶ciowego odbioru robót;
- Etap V – w terminie 21 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy. Za datê up³ywu ustalonego terminu Zamawiaj±cy uznaje dzieñ podpisania bezusterkowego protoko³u koñcowego odbioru robót.
5. Warunkiem koniecznym do odbioru ca³o¶ci robót przez Zamawiaj±cego i podpisanie (bez uwag) protoko³u odbioru koñcowego dla ca³o¶ci robót jest uzyskanie certyfikatu potwierdzaj±cego zak³adane zu¿ycie energii (Eu do celów grzewczych ˂15kWh/(m2rok)) oraz zak³adanej szczelno¶ci powietrznej budynku na poziomie nie gorszym ni¿ 0,3h-1 przy ró¿nicy ci¶nieñ 50Pa, potwierdzonym prób± szczelno¶ci (pre-test po monta¿u stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniu budynku oraz test w³a¶ciwy w stanie wykoñczonym budynku). Próba szczelno¶ci wykonana zgodnie z norm± PN-EN ISO 9972:2015-10 lub równowa¿n±.
6. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.
7. Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.