eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaAwaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarne 6

1.5.2.) Miejscowość: Wisła

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338552426

1.5.8.) Numer faksu: 338551160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisla@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisla.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38302845-2cee-45a4-b913-7da2630457dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:
Część nr 1: Odtworzenie przepustu na szlaku zrywkowym w oddziale 30f w leśnictwie Łabajów.
w miejscowości Wisła, w leśnictwie Łabajów zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Łabajów, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewid 1520/24, 1520/26
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Roboty rozbiórkowe i ziemne;
b) Budowę przepustu skrzynkowego zamkniętego;
c) Ubezpieczenie skarpy ściankami żelbetowymi na wlocie i wylocie przepustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

4.5.5.) Wartość części: 104961,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 2: Naprawa murów oporowych wzdłuż drogi leśnej wywozowej nr 140 w leśnictwie Barania.
w miejscowości Wisła, w leśnictwie Barania zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Barania, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 5408/43, 5392/74.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Naprawę murów oporowych;
• Rozebranie pozostałości murów oporowych.
• Wykonanie ławy pod mur kamienny.
• Wykonanie ściany oporowej z kamienia łamanego.
• Wykonanie spoinowanie zaprawą cementową.
• Zasypanie wnęki za murem kamiennym.
b) Wykonanie wypłukanej opaski pod istniejącymi murami kamiennymi;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 30064,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 3: Odtworzenie muru oporowego przy drodze leśnej wywozowej nr 41 w leśnictwie Dziechcinka.
w miejscowości Wisła w leśnictwie Dziechcinka zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Dziechcinka, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 1643/19.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Odtworzenie muru oporowego
• Odkopanie zniszczonego odcinka muru.
• Wykonanie ławy betonowej.
• Wykonanie muru oporowego.
• Zasypanie wnęki za murem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 7448,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 4:
Zadanie nr 1: Remont przepustu pod drogą wywozową nr 77 w leśnictwie Beskidek.
Zadanie nr 2: Likwidacja wyrwy na szlaku zrywkowym i opaski na potoku w oddz. 53 w leśnictwie Beskidek.
w miejscowości Istebna, w leśnictwie Beskidek, zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
Dla części 4, w leśnictwie Beskidek, w obrębie Istebna 0001, w jednostce ewidencyjnej Istebna 2403092, pgr działki nr 6830, 6816.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
Zadanie 1: Remont przepustu pod drogą.
Zadanie 2: Likwidacja wyrwy w szlaku zrywkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 24760,35 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 5: Remont muru z koszy siatkowych przy drodze leśnej wywozowej nr 50 Łabajów.
w miejscowości Wisła , w leśnictwie Łabajów, zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Łabajów, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 1521/69,
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Odkopanie i rozebranie uszkodzonych murów.
b) Wykonanie ławy betonowej pod kosze.
c) Wykonanie nowych koszy siatkowych kamiennych.
d) Wykonanie wylotu za przepustem z kamienia łamanego na betonie.
e) Wykonanie spoinowania muru.
f) Wykonanie ławy betonowej pod koszami siatkowymi w miejscach wypłukanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.5.5.) Wartość części: 43509,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 6: Remont murów oporowych przy drodze leśnej wywozowej nr 21 w leśnictwie Przysłup.
w miejscowości Wisła , w leśnictwie , Przysłup zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Przysłup, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 5418/44, 5418/43.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Rozebranie pozostałości murów oporowych kamiennych.
b) Wykonanie wykopu pod ławę, zbrojenia ławy oraz zabetonowanie.
c) Wykonanie ściany oporowej z kamienia łamanego.
d) Zasypanie wnęki za murem kamiennym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.5.5.) Wartość części: 73682,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110372,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211506,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110372,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401

7.3.3) Ulica: Beskidzka

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110372,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31688,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45563,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31688,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401

7.3.3) Ulica: Beskidzka

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31688,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28193,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42662,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28193,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401

7.3.3) Ulica: Beskidzka

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28193,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48363,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87531,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48363,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401

7.3.3) Ulica: Beskidzka

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48363,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72709,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106281,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72709,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401

7.3.3) Ulica: Beskidzka

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72709,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.