Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00676975/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarne 6
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338552426
1.5.8.) Numer faksu: 338551160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisla@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisla.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38302845-2cee-45a4-b913-7da2630457dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Część nr 1: Odtworzenie przepustu na szlaku zrywkowym w oddziale 30f w leśnictwie Łabajów.
w miejscowości Wisła, w leśnictwie Łabajów zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Łabajów, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewid 1520/24, 1520/26
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Roboty rozbiórkowe i ziemne;
b) Budowę przepustu skrzynkowego zamkniętego;
c) Ubezpieczenie skarpy ściankami żelbetowymi na wlocie i wylocie przepustu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
4.5.5.) Wartość części: 104961,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 2: Naprawa murów oporowych wzdłuż drogi leśnej wywozowej nr 140 w leśnictwie Barania.
w miejscowości Wisła, w leśnictwie Barania zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Barania, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 5408/43, 5392/74.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Naprawę murów oporowych;
• Rozebranie pozostałości murów oporowych.
• Wykonanie ławy pod mur kamienny.
• Wykonanie ściany oporowej z kamienia łamanego.
• Wykonanie spoinowanie zaprawą cementową.
• Zasypanie wnęki za murem kamiennym.
b) Wykonanie wypłukanej opaski pod istniejącymi murami kamiennymi;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 30064,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 3: Odtworzenie muru oporowego przy drodze leśnej wywozowej nr 41 w leśnictwie Dziechcinka.
w miejscowości Wisła w leśnictwie Dziechcinka zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Dziechcinka, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 1643/19.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Odtworzenie muru oporowego
• Odkopanie zniszczonego odcinka muru.
• Wykonanie ławy betonowej.
• Wykonanie muru oporowego.
• Zasypanie wnęki za murem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 7448,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 4:
Zadanie nr 1: Remont przepustu pod drogą wywozową nr 77 w leśnictwie Beskidek.
Zadanie nr 2: Likwidacja wyrwy na szlaku zrywkowym i opaski na potoku w oddz. 53 w leśnictwie Beskidek.
w miejscowości Istebna, w leśnictwie Beskidek, zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
Dla części 4, w leśnictwie Beskidek, w obrębie Istebna 0001, w jednostce ewidencyjnej Istebna 2403092, pgr działki nr 6830, 6816.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
Zadanie 1: Remont przepustu pod drogą.
Zadanie 2: Likwidacja wyrwy w szlaku zrywkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 24760,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 5: Remont muru z koszy siatkowych przy drodze leśnej wywozowej nr 50 Łabajów.
w miejscowości Wisła , w leśnictwie Łabajów, zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Łabajów, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 1521/69,
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Odkopanie i rozebranie uszkodzonych murów.
b) Wykonanie ławy betonowej pod kosze.
c) Wykonanie nowych koszy siatkowych kamiennych.
d) Wykonanie wylotu za przepustem z kamienia łamanego na betonie.
e) Wykonanie spoinowania muru.
f) Wykonanie ławy betonowej pod koszami siatkowymi w miejscach wypłukanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.5.) Wartość części: 43509,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą:Awaryjne naprawy w infrastrukturze leśnej spowodowane ulewnymi opadami deszczu z podziałem na 6 części:
Część nr 6: Remont murów oporowych przy drodze leśnej wywozowej nr 21 w leśnictwie Przysłup.
w miejscowości Wisła , w leśnictwie , Przysłup zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
w leśnictwie Przysłup, w obrębie Wisła 0002, w jednostce ewidencyjnej Wisła 240303, pgr działki o nr ewidencyjnym 5418/44, 5418/43.
zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym stanowiącymi integralną część niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Rozebranie pozostałości murów oporowych kamiennych.
b) Wykonanie wykopu pod ławę, zbrojenia ławy oraz zabetonowanie.
c) Wykonanie ściany oporowej z kamienia łamanego.
d) Zasypanie wnęki za murem kamiennym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.5.) Wartość części: 73682,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110372,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211506,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110372,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401
7.3.3) Ulica: Beskidzka
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110372,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31688,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45563,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31688,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401
7.3.3) Ulica: Beskidzka
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31688,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28193,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42662,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28193,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401
7.3.3) Ulica: Beskidzka
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28193,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48363,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87531,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48363,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401
7.3.3) Ulica: Beskidzka
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48363,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72709,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106281,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72709,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532569401
7.3.3) Ulica: Beskidzka
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Inżynieryjnych Hydroinż Maciej Ślepecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72709,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2025 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2025
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych gruntowych
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej poza obszarem aglomeracji Dziemiany
- Remonty cząstkowe z podziałem na dwie części zamówienia: Cześć I Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, Część II Remonty cząstkowe nawierzchni brukowych, szutrowych i gruntowych.
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.