Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i prowadzenie tygodniowych warsztatów dla uczestników Projektu Uczelnie Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i prowadzenie tygodniowych warsztatów dla uczestników Projektu Uczelnie Przyszłości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c001687-0a7a-443e-b5db-de9b0db95004
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103265/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Zakup usługi trenerów na tydzień szkoleniowy w projekcie "Uczelnie Przyszłości"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/ncbr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający zastrzega załącznik 9 do PPU: Wytyczne dotyczące wymagań w zakresie bezpieczeństwa informacji dla wykonawców zewnętrznych. realizujących prace zlecone przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wniosek o udostępnienie wskazanego dokumentu należy wysłać na adrespoczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl, wskazując numer postępowania.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2023 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa
ofertę (w formacie danych: .doc, .docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TAK
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/25/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług szkoleniowych przez Wykonawcę dla uczestników Projektu „Uczelnie Przyszłości” obejmujących:
1) świadczenia w ramach zamówienia podstawowego, w szczególności takie, jak:
a) organizacja szkoleń dedykowanych dla Uczestników na warunkach określonych w SOPZ ;
b) dokonanie ewaluacji każdego Warsztatu oraz przygotowanie podsumowania każdego Warsztatu;
c) wydanie Uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w Warsztacie,
2) świadczenia w ramach zamówienia opcjonalnego obejmujące organizację minimum 1 (jednego) Warsztatu, maksimum 3 (trzech) Warsztatów, dla maksymalnie 45 (czterdziestu pięciu) Uczestników.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ i stanowi jej integralną część
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przed upływem 36 (trzydziestu sześciu) miesięcy realizacji zamówienia podstawowego lub w przypadku niewykorzystania kwoty wynagrodzenia brutto Zamawiający zastrzega sobie możliwość organizacji minimum 1 (jednego) Warsztatu, maksimum 3 (trzech) Warsztatów dla maksymalnie 45 (czterdziestu pięciu) Uczestników.Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z Prawa opcji przez cały okres obowiązywania Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług w ramach Prawa opcji zgodnie z warunkami i na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. O zamiarze skorzystania z Prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 2 (dwa) tygodnie przed planowanym terminem rozpoczęcia Warszatu. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od otrzymania informacji, do potwierdzenia organizacji Warsztatu. Skorzystanie Zamawiającego z Prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji w całości lub części, Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 52
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcje Programów Warsztatów
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mikropoświadczenie
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi, z których każda była porównywalna z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. polegała na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów dedykowanych dla podmiotów zewnętrznych, ewaluacji szkoleń/warsztatów, przygotowaniu podsumowania szkolenia/warsztatu, wydaniu uczestnikom szkolenia zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu/warsztacie oraz obsłudze administracyjno-logistycznej szkolenia/warsztatu, przy czym każda:
i. miała wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto;
oraz
ii. łączna liczba uczestników wyniosła nie mniej niż 100 (sto) osób;
oraz
iii. czas realizacji jednej usługi na podstawie jednej umowy wyniósł co najmniej 200 (dwieście) godzin zegarowych szkoleń i/lub warsztatów (uwzględniając prowadzone zajęcia i przerwy kawowe i lunch’ową).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek dotyczący zdolności technicznej może spełniać, w całości jeden Wykonawca lub Wykonawcy mogą spełniać warunek łącznie. Zamawiający dopuszcza możliwości łącznego wykazywania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną).
Pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną), przy czym jeśli Wykonawca powoła się na usługę realizowaną, musi wykazać, że jej już zrealizowana część spełnia ww. wymagania.
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem.
b) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a. co najmniej 10 trenerami, po dwóch z każdego niżej wymienionego obszaru merytorycznego:
• Pragmatyka tekstu naukowego;
• Zarządzanie projektami;
• Popularyzacja nauki z autoprezentacją;
• Innowacje w nauce i innowacje społeczne;
• Komercjalizacja wyników badań;
z których każdy:
• posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych to jest przeprowadzaniu szkoleń/warsztatów;
• posiada doświadczenie zawodowe w diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych klienta, przygotowywaniu programu i scenariusza szkoleń/warsztatów, materiałów szkoleniowych, dla łącznej liczby minimum 80 uczestników (użytkowników);
• zrealizował minimum 200 godzin zegarowych w jednym z obszarów merytorycznych wskazanych powyżej;
• posiada wykształcenie wyższe minimum licencjackie;
• biegle posługuje się językiem polskim w mowie i piśmie.
Na potwierdzenie warunku udziału należy podać: tytuł szkolenia/warsztatu i jego zakres, termin realizacji szkolenia/warsztatu od – do (mm-rrrr), nazwa podmiotu, na rzecz którego został wykonany warsztat/szkolenie, liczba przeszkolonych uczestników, liczba godzin zegarowych
oraz
b. co najmniej jedną osobą pełniącą rolę koordynatora administracyjno-organizacyjnego, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była/jest odpowiedzialna za organizację i koordynację co najmniej 3 (trzech) usług szkoleniowych (w tym co najmniej za koordynację współpracy z trenerami, obsługę mailową i telefoniczną uczestników, obsługę administracyjno-logistyczną, nadzór nad kalendarzem szkoleń i/lub warsztatów) i każda usługa spełniała łącznie wszystkie z poniższych warunków:
i. łączna liczba uczestników szkoleń/warsztatów realizowanych w ramach danej usługi wyniosła co najmniej 20 (dwadzieścia) osób;
iv. czas trwania usług wyniósł łącznie co najmniej 40 (czterdzieści) godzin zegarowych szkoleń i/lub warsztatów (uwzględniając prowadzone zajęcia i przerwy kawowe i lunch’ową).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek dotyczący zdolności zawodowej może spełniać 1 Wykonawca lub Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia, każde odpowiednio podpisane zgodnie z działem VIII pkt 4 SWZ:1) wypełniony formularz ofertowy (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ). Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i spełnienie warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ), celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt. 1-3 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie;
3) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SWZ);
4) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
5) dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych dokumentów lub oświadczeń. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. Zapisy Rozdziału VIII pkt. 4 ppkt. 7) stosuje się odpowiednio;
6) pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty lub oświadczenia podpisuje lub poświadcza za zgodność z oryginałem osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5) powyżej.
Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokument, o którym mowa w ppkt 5) powyżej;
7) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
8) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) wraz z pełnomocnictwem albo innym dokumentem potwierdzającym umocowanie do reprezentowania podmiotu trzeciego;
9) uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (o ile dotyczy);
10) 5 (pięć) Koncepcji Programów Warsztatów – w celu uzyskania punktów w kryterium II oceny ofert. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty żadnej Koncepcji Programów Warsztatów lub dołączy niepełne Koncepcje Programów Warsztatów tj. nie obejmujące co najmniej trzech róźnych obszarów merytorycznych – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp), pod warunkiem spełnienia następujących wymagań:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b) pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w rozdziale VIII pkt 4 SWZ.
c) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2 SWZ, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 1 i 2 SWZ.
d) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 454 oraz 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach
określonych w Załączniku nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 0 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum jednej osoby pełniącej w trakcie realizacji Umowy funkcję koordynatora administracyjno-organizacyjnego, o którym mowa w SOPZ. Szczegółowe informacje zostały zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).2. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne, wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE o wartości określonej w art. 359 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony, to jest od daty podpisania Umowy przez ostatnią ze Stron na okres 36 (trzydzieści sześć) miesięcy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 1 Umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposażeniem do testowania pomiarowych urządzeń geodezyjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Usługa serwisu pomp wody chłodzącej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urządzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem tętniczym.
- Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik eksploatacji portów i terminali, Technik logistyk, Magazynier logistyk
- Świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
- Organizacja wyjazdowej usługi - obozu terapeutycznego dla dzieci i opiekunów.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" VI CZĘŚĆ Terapia rodzinna
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programu Inventor w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.