Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049352/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d3a1b6-c87d-47ca-824b-8ddf35ccf8cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003140/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.3.2025.NŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Temat: Budowa centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z zagospodarowaniem terenu.
W ramach Budowy centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z zagospodarowaniem terenu (w formie "Zaprojektuj
i wybuduj") należy wykonać:
- Kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową - przygotowanie projektu budowalnego (wraz z niezbędnymi dokumentami, pozwoleniami, opiniami oraz decyzjami administracyjnymi) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Obiekt należy projektować zgodnie z standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie z poradnikiem uniwersalnego projektowania Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.
- Wszelkie prace budowalno-montażowe oraz przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z operatem kolaudacyjnym) niezbędnej
do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
W zakres oferty wkalkulować niżej wymienione wyposażenie budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Brześciu Kujawskim:
Zabudowa meblowa typu meble kuchenne na wymiar z uwzględnieniem zapisów określonych w poradniku pn. "Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami" uwzględniającymi koncepcję uniwersalnego projektowania - poz. 4.1.6 "kuchnia" str. 61
W zabudowie należy uwzględnić miejsce na lodówkę o wymiarach do 152 cm x 54 cm, piekarnik elektryczny o wymiarach do 59,5 cm x 59,5 cm, płytę indukcyjną na prąd pod zabudowę o wymiarach do 60 cm x 52 cm wraz
z okapem, np. kominowym, zmywarka do zabudowy o wymiarach do 60 cm x 82 cm, zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem o wymiarach szer.
do 78 cm.
Obiekt należy wyposażyć w rolety zewnętrzne antywłamaniowe i żaluzje wewnętrzne w każdym pomieszczeniu. Dobór elementów i szczegółowe rozwiązania należy uwzględnić w projekcie.
W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż ławek o konstrukcji stalowej
z siedziskiem drewnianym bez oparcia w ilości 12 szt., ławek o konstrukcji stalowej z siedziskiem drewnianym i oparciem w ilości 10 szt. i siedzisk drewnianych wokół ogniska w ilości 24 szt. Dobór elementów i szczegółowe rozwiązania należy uwzględnić w projekcie.
W zakresie wyceny:
- 2 ławki dla osób starszych z miejscem dla niepełnosprawnych
i alternatywnie otwieranym stolikiem.
Na etapie prac projektowych należy wystąpić o warunki przyłączenia
do sieci elektroenergetycznej z szafką w osi ogrodzenia i likwidację linii napowietrznej od słupa zlokalizowanego na działce przeznaczonej
na inwestycję do słupa zlokalizowanego na działce 268 obręb 0001 Brześć Kujawski 1.
Klimatyzację należy przewidzieć w pomieszczeniach takich jak: sala zajęć dziennych, komp., pokój admin., pokój kierownika, sala rehabilitacji, serwer + ups, pokój medyczny, pokój personelu, sala wielofunkcyjna -relaksacyjna.
Zgodnie z PFU stropodach projektowanego i wykonanego budynku
ma umożliwić montaż paneli fotowoltaicznych oraz innych urządzeń technicznych. Dostawa i montaż samych paneli fotowoltaicznych poza zakresem zamówienia.
Inwestycja zgodnie z wymaganiami realizowana będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj." System ten jest rozwiązaniem polegającym
na wyłonieniu wykonawcy, który zajmie się całościową realizacją zadania:
od sporządzenia projektu przez wybór materiałów i urządzeń po wykonanie robót.
Dokumentacja projektowa oraz wszelkie prace budowalno-montażowe muszą być zgodne z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz standardami projektowania budynków dla osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411).
Termin wykonania zakresu:
- Dokumentacja projektowa - 31-03-2025 r.;
- Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą - 30-06-2026 r.
- Wyposażenie Centrum - 30-06-2026 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp;
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
CZĘŚĆ II: Temat: Budowa dróg na osiedlu Falborek - ulica Sokolników.
Przedmiot zamierzenia budowlanego obejmuje również budowę drogi dojazdowej- ulicy Sokolników, pomiędzy ulicą Szkolną, a ulicą Kościuszki
w Brześciu Kujawskim. W stanie istniejącym zagospodarowanie terenu
w postaci drogi dojazdowej z kruszywa kamiennego.
Zaprojektowano ulicę Sokolników o szerokości 5.00m. Nawierzchnia
z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm obramowana krawężnikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Pochylenie poprzeczne daszkowe skierowane do zewnątrz równe 2.00%. Zjazdy do posesji o szerokości zmiennej 3.00m - 5.00 m z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm.. Obramowanie zjazdów wtopionym opornikiem betonowym 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15, a od strony ulicy betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22. Woda opadowa zostanie odprowadzona na przyległy teren zielony tak jak na dotychczasowych warunkach. Rodzaj i kolor kostki betonowej oraz sposób jej układania należy dopasować do istniejącego odcinka ulicy Sokolników.
Szczegółowy opis prac w załączonej dokumentacji technicznej.
Termin wykonania zakresu:
- Budowa drogi – 31.12.2025r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45000000-7 - Roboty budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4784700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4784700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBI spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: Wojskowa 11
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty drogowe – wykonawstwo i kierowanie :
P.P.U.H. "LUX-DOM" Sp. z o.o.
ul. Papieżka 11, 87-800 Włocławek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4784700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.