eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadcz. usług noclegu, wyżyw. i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach 2-dniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżyw. w ramach 2 dwudniowych hospitacji dot. proj.pn. (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadcz. usług noclegu, wyżyw. i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach 2-dniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżyw. w ramach 2 dwudniowych hospitacji dot. proj.pn. (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadcz. usług noclegu, wyżyw. i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach 2-dniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżyw. w ramach 2 dwudniowych hospitacji dot. proj.pn. (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec4dd1d-b572-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego i hospitacji (pełna nazwa w inf. dodatk.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112330/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-9/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17032,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – dot. dwudniowego seminarium
1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 1 – w terminie 2 dni od 10.05.2022r

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 14250,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – dot. hospitacji w Gorzowie Wlkp. (w KWP)
1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 2 – w terminie 2 dni od 24.05.2022r

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2223,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – dot. hospitacji w Gorzowie Wlkp. (obiad)
1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 3 –w terminie 2 dni od 24.05.2022r

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.5.) Wartość części: 1244,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – dot. hospitacji u partnera niemieckiego
1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 4- w terminie 2 dni od 01.06.2022r

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2223,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 - dot. hospitacji u partnera niemieckiego (Gubin)
1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 5 - w terminie 1 dnia (01.06.2022r)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.5.) Wartość części: 622,29 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 - dot. hospitacji u partnera niemieckiego (Słubice)
1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 6 - w terminie 1 dnia (02.06.2022r)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.5.) Wartość części: 622,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12525,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12525,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODERN EVENTS MAGDALENA GĘCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123211005

7.3.3) Ulica: UL.NOWY ŚWIAT 26/8

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-373

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12525,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji : 2 dni licząc od 10.05.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.