Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadcz. usług noclegu, wyżyw. i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach 2-dniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżyw. w ramach 2 dwudniowych hospitacji dot. proj.pn. (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadcz. usług noclegu, wyżyw. i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach 2-dniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżyw. w ramach 2 dwudniowych hospitacji dot. proj.pn. (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec4dd1d-b572-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego i hospitacji (pełna nazwa w inf. dodatk.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17032,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – dot. dwudniowego seminarium1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 1 – w terminie 2 dni od 10.05.2022r
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 14250,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – dot. hospitacji w Gorzowie Wlkp. (w KWP)1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 2 – w terminie 2 dni od 24.05.2022r
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2223,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – dot. hospitacji w Gorzowie Wlkp. (obiad)1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 3 –w terminie 2 dni od 24.05.2022r
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 1244,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – dot. hospitacji u partnera niemieckiego1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 4- w terminie 2 dni od 01.06.2022r
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2223,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 - dot. hospitacji u partnera niemieckiego (Gubin)1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 5 - w terminie 1 dnia (01.06.2022r)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 622,29 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 - dot. hospitacji u partnera niemieckiego (Słubice)1.Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali wraz z serwisem kawowym w ramach dwudniowego seminarium szkoleniowego oraz usługi noclegu i wyżywienia w ramach dwóch dwudniowych hospitacji dot. projektu pn. „Doskonalenie form i metod przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości wśród młodzieży na obszarze przygranicznym polsko – niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w pkt IV SWZ i w OPZ - zał. nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 6 do SWZ).
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 6 - w terminie 1 dnia (02.06.2022r)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 622,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12525,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12525,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODERN EVENTS MAGDALENA GĘCA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123211005
7.3.3) Ulica: UL.NOWY ŚWIAT 26/8
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-373
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12525,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.04.2022r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00112330/01 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego operacyjnego SLOp
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- "Usługa zapewnienia wyżywienia oraz sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia 29. jednodniowych szkoleń w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników w ramach PS WPR 2023-2027"
- Świadczenie usług cateringowych podczas stacjonarnych posiedzeń Komitetu Monitorującego FEŚ 2021-2027 oraz RPOWŚ 2014-2020
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.