Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170061/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-110620f7-4c2d-4398-9f17-76f3cdf3d5e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) - dalej ustawy pzp - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym 4 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WZP.271.61.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia:
1) W zakresie urządzeń i systemów komputerowych:
a) Obsługa użytkowników w godz. 8.00-16.00, w tym w każdy poniedziałek w godz. 08:00-
18:00 (w siedzibie urzędu – obsługa na miejscu) przez 3 osoby oddelegowane do pracy w
siedzibie Zamawiającego (w tym 1 koordynator).
b) Praca w systemie Microsoft Windows Server Standard 2016-2022 – infrastrukturę
teleinformatyczną zapewnia Zamawiający.
c) Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach i urządzeniach
drukujących (drukarkach, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych),identyfikacja
i rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą i konfiguracją sprzętu
komputerowego i oprogramowania, natychmiastowa realizacja wszystkich zgłoszeń,
udzielanie instruktażu dotyczącego wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz
oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych.
d) Konfiguracja i instalacja sterowników drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i wymiana
tonerów.
e) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek dot. sprzętu komputerowego, oprogramowania
i połączeń sieciowych oraz zapewnienie obsługi logistyczno– organizacyjnej przy
przekazywaniu sprzętu komputerowego do naprawy.
f) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek związanych ze złośliwym oprogramowaniem oraz
bezpieczeństwem komputera od strony użytkownika.
g) Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jego modyfikacji,
aktualizacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb i dokonywanych zakupów.
h) Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramach sieci
komputerowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami.
i) Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami sprzętu komputerowego.
3
j) Przemieszczanie instalowanych części z przyporządkowaniem do środka trwałego oraz
dokonywanie odpowiednich zapisów.
k) Współpraca z Zamawiającym w zakresie ewidencji wyposażenia informatycznego
znajdującego się na stanie osobowym pracowników.
l) Kontakt z firmami serwisującymi sprzęt komputerowy, drukarkowy w ramach napraw
gwarancyjnych i serwisowych.
m) Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego polegających na
wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Zamawiającego w codziennej
pracy oraz prowadzeniu prac konserwacyjno – logistyczno – organizacyjnych związanych
z utrzymaniem systemu.
n) Wymiana zużytych tonerów, tuszy do urządzeń drukujących (drukarki, kserokopiarki,
urządzenia wielofunkcyjne), identyfikacja zgłaszanych usterek urządzeń drukujących
i usuwanie drobnych usterek (np. zacięcia papieru itp.).
o) Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT.
p) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wszystkich przekazywanych
zgłoszeń (również telefonicznych, e-mailowych i ustnych). Ewidencja musi być
prowadzona na bieżąco i zawierać co najmniej:
− rejestrację zgłoszenia obejmującą, co najmniej: osobę zgłaszającą,
− osobę przyjmującą zgłoszenie, treść zgłoszenia oraz czas przyjęcia i zamknięcia
zgłoszenia,
− osobę wyznaczoną przez koordynatora helpdesku do realizacji zgłoszenia oraz
wszelkie zmiany osoby wyznaczonej do realizacji,
− czynności podjęte przez osobę wyznaczoną do realizacji ze szczególnym
uwzględnieniem: informacji identyfikujących sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie
oraz opisu sposobu rozwiązania problemu,
− w przypadku, gdy nie udało się rozwiązać problemu, zgłoszenie uzupełnione
o opis podjętych działań i zidentyfikowanych problemów ma być drogą
elektroniczną przekazane do osoby nadzorującej pracę ze strony Zamawiającego(..)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART ONE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133049514
7.3.3) Ulica: ul. Grochowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania p.n.: "Zakup i i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych".
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa używanego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym.
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacji systemu RBOCSS w okresie 36 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.