Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088976/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i wdrożenie Muzeum Cyfrowego dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z przeszkoleniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-153
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mnwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnwr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnwr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i wdrożenie Muzeum Cyfrowego dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z przeszkoleniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733147eb-a78d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00505809/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie i wdrożenie Serwisu Internetowego Muzeum Cyfrowe wraz z przeszkoleniem i wsparciem technicznym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/271/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210414,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy:
1) wykonanie Makiety Strony Muzeum Cyfrowego, w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt autorski layoutu dla Muzeum Cyfrowego, w formie elektronicznej, z uwzględnieniem zgodności z wymaganiami standardu WCAG co najmniej na poziomie określonym przez ustawę z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848),
2) stworzenie backendu Muzeum Cyfrowego i dedykowanej struktury bazy danych dla danych zaimportowanych z systemu muzealnego MONA,
3) wykonanie wersji Muzeum Cyfrowego na urządzenia mobilne tzn. Muzeum Cyfrowe ma być dostosowane do obsługi przez urządzenia mobilne na systemach operacyjnych Android oraz IOS,
4) konfiguracja środowiska informatycznego na zasobach serwerowych wskazanych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia instalacji, wdrożenia, utrzymania, konserwacji i rozwoju Muzeum Cyfrowego,
5) przekazanie dokumentacji Muzeum Cyfrowego użytkownika i administratora w zakresie min.: obsługi i konfiguracji Muzeum Cyfrowego, wymagań wobec środowiska informatycznego (serwer i baza danych),
6) przeniesienie praw do Utworów, a także udzielenie licencji na Oprogramowanie wraz z przekazaniem kodów źródłowych,
7) przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie przeszkolenia i instruktażu w zakresie obsługi i administrowania Muzeum Cyfrowym dla 4-5 osób, pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
8) stała dostępność on-line do osobnej wersji testowej – środowiska testowego Muzeum Cyfrowego i CMS w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi standardami i dobrymi praktykami.
2. Wykonawca obejmie „Muzeum Cyfrowe” gwarancją trwającą minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru (końcowego). W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wszelkich wad (błędów) występujących w działaniu Serwisu Internetowego w trakcie użytkowania oraz świadczenia Asysty Technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72243000-0 - Usługi programowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187698,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202646,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPENFORM SPÓŁKA CYWILNA MAGDALENA KLEJDYSZ-MATRAS, RAFAŁ MATRAS, TOMASZ MARSZAŁEK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Magdalena Klejdysz -Matras OPENFORM; Rafał Matras OPENFORM; Tomasz Marszałek OSO STUDIO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751486905
7.3.3) Ulica: ul. Blich 3 lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-502
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202646,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.