Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053926/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i przebudowa rynku miejskiego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” (III postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957476051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i przebudowa rynku miejskiego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” (III postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff5412a-8a80-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009334/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja Rynku Miejskiego w Myśliborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne i poprawa jakości infrastruktury Rynku oraz wykorzystanie obszaru do celów społecznych" współfinansowany jest ze środków RPO WZ na lata 2014-2020 w ramach Działania 9.32.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022.AWE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Remont i przebudowa rynku miejskiego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”
(III postępowanie)
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na dz. nr ewid. 144, 145, 146 obręb 2 Myślibórz przy ul. Rynek im. Jana Pawła II w Myśliborzu, opisane w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego postępowania (przedmiotowy teren jest objęty ochroną konserwatorską).
3. Zadanie realizowane w zakresie umowy o dofinansowanie Projektu pn. „Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne i poprawa jakości infrastruktury Rynku oraz wykorzystanie obszaru do celów społecznych” nr RPZP.09.03.00-32-0041/19-00 z dnia 26.03.2020 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
4. Zakres prac obejmuje m. in.:
a. Branża architektura i konstrukcja
usunięcie wybranych istniejących elementów małej architektury w sposób umożliwiający ich powtórne wykorzystanie i przeniesienie po uprzednim zabezpieczeniu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w tym m.in.: fontanna, kosze na śmieci, ławki, lampy, tablice),
montaż elementów małej architektury (fontanna w nawierzchni posadzki rynku, przeniesienie dwóch istniejących pomników, ławki, stałe kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne, 3 maszty, gazony z ławkami, gazony mobilne, tymczasowy podest sceniczny, poidełko, słupki ochronne).
b. Branża drogowa
usunięcie warstwy asfaltu z istniejącej historycznej nawierzchni z kamieni naturalnych (destrukt asfaltowy przekazać w miejsce wskazane przez Zamawiającego),
nawierzchnie brukowe odkryte,
budowa nowej nawierzchni z przywróceniem dawnej funkcji rynku z utwardzonym centralnym placem - nawierzchnie kamienne (płyta rynku i chodniki),
wykonanie nawierzchni mineralnych.
c. Branża dendrologiczna
usunięcie zieleni wraz z jej zabezpieczeniem do ponownego nasadzenia i przeniesienie
w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
nasadzenia zieleni (m.in.: trawy, drzewa, krzewy, kwiaty).
d. Branża sanitarna
instalacje wodociągowe,
przyłącza wodociągowe,
instalacje kanalizacji sanitarnej,
przyłącza kanalizacji sanitarnej,
instalacje kanalizacji deszczowej,
przyłącza kanalizacji deszczowej,
instalacje sanitarne dla technologii fontann,
system automatycznego podlewania wraz ze zbiornikami retencyjnymi.
e. Branża elektryczna
instalacje oświetlenia podstawowego,
instalacje oświetlenia dekoracyjnego,
zasilanie zestawów gniazd,
instalacje zasilania pomieszczenia technicznego i technologii fontanny,
zasilanie urządzeń instalacji nawodnienia,
instalacje zasilania szaletu miejskiego,
instalacje zasilania routera WI-FI,
instalacje teletechniczne,
likwidacja kolizji elektroenergetycznych, z siecią oświetlenia drogowego, z siecią teletechniczną
5. Uzupełnieniem niniejszego opisu są załączone przedmiary robót oraz STWIOR. Przedmiar stanowi wyłączenie materiał pomocniczy do wykonania wyceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6959000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6959000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6959000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STB Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321096230
7.3.3) Ulica: Królewiecka
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6959000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.