Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099663/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00100024/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00102729/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ujęć wody w m. Granice Jeżów na terenie gminy Chodel”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24
1.5.2.) Miejscowość: Chodel
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8277310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminachodel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51c25ade-a80e-4968-b208-22fead98a9e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ujęć wody w m. Granice Jeżów na terenie gminy Chodel”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c25ade-a80e-4968-b208-22fead98a9e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045457/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja ujęć wody na terenie gminy Chodel
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.2 .2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ujęć wody w m. Granice i Jeżów na terenie gminy Chodel”:
I. Ujęcie Granice. W ramach zadania wchodzi m.in:
Wewnątrz budynku hydroforni:
1. montaż nowego wyposażenia w węźle sanitarnym hydroforni (tzw. biały montaż)
2. montaż pompowni II stopnia ( zestaw hydroforowy) wydajności QII st.=58m3/h, H=3,0 bary Ze-staw składa się z 4 pomp po 4,0 kW każda, w tym 1 stanowi czynną rezerwę. Kolektory ssawny i tłoczny : DN125 ze stali nierdzewnej. Falowniki dla pomp umieszczone w szafie zestawu. Ze-staw z wizualizacją w chmurze, z możliwością zdalnej zmiany numerów telefonów do powiado-mień o awariach.
3. montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalką)
4. wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
5. przepięcie istniejących instalacji
a) Montaż wodomierza sieciowego z nadajnikiem impulsów
b) Montaż zaworu bezpieczeństwa na sieć
c) Stolarka drzwiowa ( wew. i zew. )
d) Montaż nowej rozdzielni głównej
e) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego
f) Modernizacja instalacji siły i gniazd
g) Wymiana kabli elektrycznych i sterowniczych wewnątrz budynku
h) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w chlorowni, węźle sanitarnym i hali hydroforni oraz ułożenie terakoty
i) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponowne tynkowanie
j) Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz hydroforni
II. Ujęcie Jeżów. W ramach zadania wchodzi m.in:
1. montaż nowego wyposażenia w węźle sanitarnym hydroforni (tzw. biały montaż)
2. montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalką)
3. wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
a) Montaż wodomierza sieciowego z nadajnikiem impulsów
b)Stolarka drzwiowa ( wew. i zew. )
c)Wydzielenie pomieszczenia chlorowni, montaż drzwi wejściowych
d)Montaż nowej rozdzielni głównej
e) Montaż włazów podwójnych zbiornika wyrównawczego – szt.2
f) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego
g) Modernizacja instalacji siły i gniazd
h) Wymiana kabli elektrycznych i sterowniczych wewnątrz budynku
i) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w chlorowni, węźle sanitarnym oraz ułożenie tera-koty
j) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponowne tynkowanie
k) Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz hydroforni
Ujęcia wody podlegające przebudowie znajdują się w następujących lokalizacjach:
- Granice – działka nr 425/2
- Jeżów – działka nr 475/1
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zawiera wadę polegająca na nieprecyzyjnym, niespójnym opisie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazie oświadczeń i dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.W rozdziale 7 w pkt. 7.2.3 Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zgodnie z którymi o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
Natomiast w rozdziale 9 pkt. 9.2 Zamawiający określił katalog podmiotowych środków dowodowych jakie Wykonawca winien złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 7 pkt 7.2 SWZ.
We wspomnianym katalogu podmiotowych środków dowodowych Zamawiający nie przewidział możliwości żądania dokumentu/ów, które mogłyby potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale 7 pkt 7.2 tj. dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, toteż nie ma podstawy, aby mógł żądać ich złożenia.
Niedopuszczalne jest uzupełnienie/poprawienie zapisów SWZ po terminie otwarcia ofert, toteż ww. okoliczności są wadą postępowania niemożliwą do usunięcia, a niespójność ww. zapisów SWZ uniemożliwia przeprowadzenie procedury badania ofert w postępowaniu oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, tym samym podpisanie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ zawarta w takim przypadku umowa jako udzielająca zamówienia z naruszeniem ustawy podlegała by unieważnieniu (art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.