eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarbimierz-OsiedlePrzygotowanie i dowóz obiadów dla dzieci w wieku przedszkolnym w Gminnym Zespole Szkół w Skarbimierzu Osiedle.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i dowóz obiadów dla dzieci w wieku przedszkolnym w Gminnym Zespole Szkół w Skarbimierzu Osiedle.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ SZKÓŁ W SKARBIMIERZU-OSIEDLE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160276287

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Akacjowa 27

1.4.2.) Miejscowość: Skarbimierz-Osiedle

1.4.3.) Kod pocztowy: 49-318

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.7.) Numer telefonu: 774113851

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gspskarb@gmail.com

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzsskarbimierz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152812

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00150053/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Po zmianie:
http://gzsskarbimierz.bipbrzeg.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Po zmianie:
http://gzsskarbimierz.bipbrzeg.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
nie

Po zmianie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej gspsakrb@gmail.com ,
Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie poprzez ePUAP przy użyciu systemu miniPortal.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Instrukcje dotyczące korzystania z
systemu miniPortal – ePUAP, dostępna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje,
natomiast Regulamin korzystania z systemu miniPortal dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Natomiast, maksymalny rozmiar wiadomości wysyłanych / odbieranych przez zamawiającego poprzez e-mail wynosi: 50 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
6) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.b) Wymagania techniczne:
1) W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika
urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft
Internet Explorer od wersji 11.0 Mozilla Firefox od wersji 15 Google Chrome od wersji 20 Microsoft Edge

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.12. Oferta - katalog elektroniczny

Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

Po zmianie:
Nie dotyczy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:

Po zmianie:
obowiązek informacyjny RODO określa rozdział XX SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.16. RODO (ograniczenia stosowania)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Ewentualne ograniczenia stosowania RODO określa rozdział XX SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.2. Numer referencyjny

Przed zmianą:
570816-N-2021

Po zmianie:
ZP.26.1.2021

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
„Przygotowanie i dowóz obiadów dla dzieci w wieku przedszkolnym w Gminnym Zespole Szkół w Skarbimierzu Osiedlu dot. Gminnego Przedszkola Publicznego w Skarbimierzu Osiedle, Gminnego Przedszkola Publicznego w Brzezinie, Oddziału Przedszkolnego w Lipkach, Oddziału Przedszkolnego w Łukowicach Brzeskich.”

Po zmianie:
Przygotowanie i dowóz obiadów dla dzieci w wieku przedszkolnym w Gminnym Zespole Szkół w Skarbimierzu Osiedlu dot. Gminnego Przedszkola Publicznego w Skarbimierzu Osiedle, Gminnego Przedszkola Publicznego w Brzezinie, Oddziału Przedszkolnego w Lipkach, Oddziału Przedszkolnego w Łukowicach Brzeskich.
1. Przedmiot zamówienia dotyczy przygotowania i dostarczenia posiłków:
a) w ilości 120 obiadów dziennie do Gminnego Przedszkola Publicznego w Skarbimierzu Osiedle
b) w ilości 15 obiadów dziennie do Gminnego Przedszkola Publicznego w Brzezinie
c) w ilości 45 obiadów dziennie do Oddziału Przedszkolnego w Lipkach
d) w ilości 15 obiadów dziennie do Oddziału Przedszkolnego w Łukowicach Brzeskich2. Obiady dwudaniowe muszą spełniać odpowiednie wymagania dla danej grupy wiekowej, wynikające z aktualnych norm żywienia, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki:
a) posiłki powinny być urozmaicone i o wysokiej jakości odżywczej,
b) codziennie musi wystąpić surówka lub owoc ,
c) co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne ( przewaga drobiu) lub rybne,
4. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w zależności
od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Zamawiający zobowiązuje się uzgodnić z Wykonawcą ilość posiłków do godziny 9:00 w dniu bieżącym odbioru posiłków.
5. W przypadku zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w przedszkolu dokonuje się odpisu.
6. Jadłospis na cały kolejny tydzień należy dostarczać najpóźniej w piątek w tygodniu poprzedzającym do godz. 14:00.
7. Posiłki będą dostarczane od godziny 11:30 do 12.00 dla przedszkola środkiem transportu zgodnym z obowiązującymi normami higieny na koszt Wykonawcy do pomieszczenia wydawalni posiłków.
8.Odbiór posiłków odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym tj. w wydawalni Zamawiającego

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę w mniejszych ilościach jeśli taka konieczność wyniknie z absencji bądź zmniejszenia liczby dzieci

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Warunki udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,
b) w zakresie sytuacji ekonomiczne lub finansowej,
8. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:
a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługi polegającej na przygotowaniu i dostawie wyżywienia dla określonych grup konsumentów np. dla szkół, internatów, szpitali, domów pomocy społecznej, ośrodków wychowawczych, stołówek pracowniczych oraz innych miejsc, zakwalifikowanych do żywienia zbiorowego przez okres min. 6 miesięcy.
b) wykaże dysponowanie minimum jednym środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitranego
c) lokalem gastronomicznym ( zakładem) , który spełnia wymagania higieniczno- sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie
(art. 125 ust 1 uPzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że
wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniuPodmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (składanena wezwanie zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
1)wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający tę okoliczność.
2) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby
zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 uPzp, a także bada, czy nie zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy
3) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają
spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby
4) w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie
zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje
rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw
do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, wykonawca:
a) składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów,
b) składa wraz z ofertą Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 125 ust 1 uPzp) zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
c) składa (na wezwanie) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (o którym mowa w §3
Rozporządzenia MRPiT) zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp,
potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany treści umowy w przypadkach:
1. o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r.
(t.j. Dz.U. 2021, poz. 1129 ze zm.)
2. zmiany posiłków z jadłospisu na równoważne co do składu, i wartości odżywczych zgodnie z
obowiązującymi przepisami.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-08-30 12:00

Po zmianie:
2021-08-25 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Gminny Zespół Szkół, 49-318 Skarbimierz Osiedle, ul. Akacjowa 27

Po zmianie:
Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie poprzez ePUAP przy użyciu systemu miniPortal. Składanie ofert przez https://miniportal.uzp.gov.pl/ jest dla wykonawców bezpłatne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-08-30 12:00

Po zmianie:
2021-08-30 12:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.