Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506241/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00518873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00129072/01 - Wynik z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU „EcoCentrum Kompetencji BOF – utworzenie branżowego centrum kompetencji w obszarze efektywności gospodarowania energią i zasobami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200830327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 74 lok. 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-232
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bof.org.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bof.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU „EcoCentrum Kompetencji BOF – utworzenie branżowego centrum kompetencji w obszarze efektywności gospodarowania energią i zasobami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b633ff4c-7f77-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00104305/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia specjalistyczne dla uczniów i nauczycieli szkół zawodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EcoCentrum Kompetencji BOF – utworzenie branżowego centrum kompetencji w obszarze efektywności gospodarowania energią i zasobami2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160236,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa realizacji szkolenia dla nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu pt.: Domy pasywne i energooszczędne, odnawialne źródła energii – wady i zalety, produkcja energii ze źródeł odnawialnych, efektywność energetyczna oraz gospodarka obiegu zamkniętego4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 12400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa realizacji szkolenia dla nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu na temat: Recykling w budownictwie drogowym oraz technologie utrzymania i remontów nawierzchni dróg4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa realizacji szkolenia dla nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie: Techniki sprzedaży produktów OZE4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa realizacji szkolenia dla nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie: Prawo budowlane w roku 2022/20234.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 3746,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji kursu barmańskiego z uwzględnieniem idei „zero waste” dla uczniów kształcenia zawodowego4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11625,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji kursu w zakresie uprawnień elektrycznych do 1 kV oraz przeprowadzenie egzaminu umożliwiającego otrzymanie świadectwa kwalifikacyjnego E dla uczniów kształcenia zawodowego4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17444,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji kursu w zakresie pojazdy elektryczne i hybrydowe - technologia, eksploatacja i infrastruktura dla uczniów kształcenia zawodowego4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 25750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji kursu w zakresie wizażu i stylizacji z uwzględnieniem aspektów efektywnego gospodarowania zasobami dla uczniów kształcenia zawodowego4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji szkolenia pt.: „Etyka w działalności gospodarczej” dla uczniów kształcenia zawodowego4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11220,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa organizacji kursu dla uczniów kształcenia zawodowego w zakresie „Zrównoważony rozwój w rolnictwie i dobrostan zwierząt”4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 54600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD FOTOGRAFICZNY u Jarka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531152113
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD FOTOGRAFICZNY u Jarka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531152113
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu min. 8 osób do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- DOSTAWA Z MONTAŻEM DYGESTORIÓW LABORATORYJNYCH
- Świadczenie usług medycznych oraz usług stomatologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
- Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa płytek podłogowych PVC do warsztatu do szybkiego montażu - ZK-DZP.262.12.2025
- Zakup sprzętu AGD na potrzeby Domów Studenta Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.9.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów - II"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.