Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00100610/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup subskrypcji rocznych Microsoft Office 365 Business Premium
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8adf12c2-5ae0-47f1-8802-6e3855ee58461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup subskrypcji rocznych Microsoft Office 365 Business Premium2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8adf12c2-5ae0-47f1-8802-6e3855ee5846
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033336/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup subskrypcji rocznych Microsoft Office 365 Business Premium
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup subskrypcji rocznych Microsoft Office 365 Business Premium”. Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) subskrypcji rocznych Microsoft Office Business Premium CFQ7TTC0LCHC:0002 na potrzeby Urzędu Gminy Suchy Las. Zamówienie dotyczy odnowienia 85 aktywnych subskrypcji Microsoft Office 365 Business Premium wraz z Teams oraz zakupu (dostawy) 50 nowych subskrypcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119888,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141640,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119888,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&P SOLUTIONS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 123-130-01-16
7.3.3) Ulica: UL. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 76
7.3.4) Miejscowość: KONSTANCIN-JEZIORNA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-510
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119888,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
- ZAKUP KOMPUTERÓW MOBILNYCH ORAZ MONITORÓW
- Złotkowo - Strefa AG bajpas do ul. Lipowej - etap II
- Suchy Las-budowa ul. Wiśniowej
- Złotkowo - budowa pełnej infrastruktury w rejonie ul. Platynowej, Rodowej i Żelaznej.
- Suchy Las - budowa kanalizacji w ul. Zielińskiego
- Złotniki Wieś - położenie sztucznej nawierzchni na zniszczonej, dziurawej nawierzchni asfaltowej na boisku do koszykówki
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.