Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00079604/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. admin. przez ZDW w ZG:
Zad. 1 - RDW w ZG
Zad. 2 - RDW w Kożuchowie
Zad. 3 – OD Kłodawa i OD Drezdenko
Zad. 4 – OD Sulęcin i OD Ośno Lubuskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da51cd53-a392-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. admin. przez ZDW w ZG:Zad. 1 - RDW w ZG
Zad. 2 - RDW w Kożuchowie
Zad. 3 – OD Kłodawa i OD Drezdenko
Zad. 4 – OD Sulęcin i OD Ośno Lubuskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da51cd53-a392-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZA.3320.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres obejmuje:W zakresie rowów
- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm
- czyszczenie przepustów o średnicach 0,4 m, 0,6 m, bez względu na stopień zamulenia
- czyszczenie przepustów o średnicach 0,8 m, 1,0 m lub 1,25 m bez względu na stopień zamulenia
- roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV
Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować
w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 267720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obejmuje:- odtworzenie rowu z odwozem mas ziemnych na składowisko wykonawcy (wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku.
- odtworzenie rowu (bez odwozu mas ziemnych) wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, rozplantowaniem wydobytego urobku oraz profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku.
- konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm i 40 cm (z odwozem na składowisko wykonawcy lub bez odwozu). Wyprofilowanie dna i skarp rowu.
- czyszczenie przepustów o średnicach 30-50cm, 60-80cm, 90-100cm, 110-150cm, o grubość namułu do 75% i 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 162598,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obejmuje:- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm,
- czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, 0,6 m, 0,8 m, 1,0 m lub 1,25m, bez względu na stopień zamulenia,
- roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami
samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV,
- rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów.
Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - usługa polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z remontowanych rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Roboty związane z usunięciem krzewów - usługa polega na wycięciu i wykarczowaniu średniej gęstości krzewów, wywiezieniu pni, karpiny i gałęzi poza pas drogowy na składowisko Wykonawcy, zasypaniu dołów i oczyszczeniu terenu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 48719,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obejmuje:- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm,
- czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, 0,6 m, 0,8 m, 1,0 m lub 1,25m, bez względu na stopień zamulenia,
- roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami
samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV,
- rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów.
Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - usługa polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z remontowanych rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Roboty związane z usunięciem krzewów - usługa polega na wycięciu i wykarczowaniu średniej gęstości krzewów, wywiezieniu pni, karpiny i gałęzi poza pas drogowy na składowisko Wykonawcy, zasypaniu dołów i oczyszczeniu terenu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 48719,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328902,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328902,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328902,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080042602
7.3.4) Miejscowość: Kosierz 46a, Bobrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-627
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164362,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239763,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164362,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMM Łucki spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521299955
7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164362,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49968,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61112,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49968,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DROGOWO-BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300055173
7.3.3) Ulica: Rumianek ul. Nowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49968,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021893390
7.3.3) Ulica: os. Konstytucji 3 Maja 25F lokal 71
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy
do 31.12.2023 r. (DOTYCZY KAŻDEGO Z ZADAŃ).
2. Kompletna nazwa zamówienia:
Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Kłodawa i Obwód Drogowy Drezdenko
Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Sulęcin i Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa DW 886 Domaradz-Brzozów-Sanok polegająca na budowie mostu w km 25+977 na pot. Rusawa wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową infrastruktury technicznej, ... w m. Jurowce
- Modernizacja istniejącego odwodnienia liniowego w ciągach dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- Budowa drogi gminnej od km 0+001.75 do km 0+737.93 w miejscowości Owieczka-Podlaski, Gmina Łukowica.
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- "Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2025 roku."
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.