Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168469/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00243138/01 - Wynik z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty ziemne – roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych dawnego Pałacu Brühla w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Saski sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520764410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MARSZAŁKOWSKA 142
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-061
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 182 44 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@palacsaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka celowa Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty ziemne – roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych dawnego Pałacu Brühla w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f70d3e77-c881-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/palacsaski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/palacsaski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ, przesyłania odpowiedzi na wezwania Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczeń i innych dokumentów składanych w postępowaniu, przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniecie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej tylko w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu, awarii Platformy. Adres poczty elektronicznej wskazany został w pkt 1 TOMU I SWZ.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
INFORMACJE nt. PODPISU ELEKTRONICZNEGO
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektroniczny podpis zaufany lub elektroniczny podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Numeracja zgodna z SWZ:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pałac Saski sp. z o. o. ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest kontakt mailowy poprzez wysłanie wiadomości na adres: kontakt@palacsaski.pl;
3. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Krzysztofa Radtke, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@palacsaski.pl
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Pałac Saski sp. z o.o. może ujawniać i udostępniać dane osobowe innym podmiotom lub osobom fizycznym uprawnionym na podstawie i w granicach określonych w prawie;
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż liczony od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia okres wynikający z przepisów o archiwizacji;
7. Potrzeba podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DNZP.400.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zadanie nr 1: Wycinka oraz przesadzenie drzew i krzewów znajdujących się w obszarze robót wykopaliskowych na terenie archeologicznym na obszarze niezachowanego Pałacu Brühla na Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z 3 letnią pielęgnacją przesadzonych drzew i krzewów.
2. Zadanie nr 2: Roboty wykopaliskowe na terenie archeologicznym na obszarze niezachowanego Pałacu Brühla na Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
3. Zadanie nr 3: Badania geofizyczne obszaru o powierzchni ok. 2848 m² zlokalizowanego w obrębie Ogrodu Saskiego (obszar dawnego ogrodu przy Pawilonie Becka).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112450-4 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów. Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość sumy gwarancyjnej nie niższą niż 2 000 000,00 zł;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie doświadczenia Wykonawcy.
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej 2 zamówienia porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania polegające na prowadzeniu robót wykopaliskowych na terenach archeologicznych na stanowiskach miejskich z reliktami architektury murowanej, w tym przynajmniej jedno o powierzchni minimum 4000 m2;
oraz
- co najmniej 2 zamówienia porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania polegające na prowadzeniu robót związanych z przygotowaniem terenu pod budowę w warunkach miejskich albo prowadzeniem prac związanych z przemieszczeniem mas ziemnych w warunkach miejskich wraz z utylizacją gruntu i obsługą BDO;
Spełnienie ww. wymagań w zakresie doświadczenia Wykonawcy może zostać wykazane poprzez wskazanie dwóch zamówień, spełniających oba warunki, o których mowa w tiret nr 1 i 2 powyżej.
b) zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:
- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta winna posiadać minimum 36 miesięcy doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót oraz zobowiązana będzie do dokonywania wszelkich ustaleń i uzgodnień, o których mowa w § 144 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;
- czterema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje do kierowania robotami, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Osoby te winny posiadać po minimum 36 miesięcy doświadczenia zawodowego przy wykonywaniu robót wykopaliskowych na terenach archeologicznych. Jedna z czterech osób pełnić będzie funkcję Kierownika badań archeologicznych.
Kierownik badań archeologicznych winien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu (zakończeniu) badań na minimum 3 stanowiskach miejskich datowanych na późne średniowiecze lub czasy nowożytne z reliktami architektury murowanej w ciągu ostatnich 5 lat, w tym przynajmniej jedno o powierzchni minimum 4000 m2.
- dwoma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadające minimum 18 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z przemieszczaniem mas ziemnych w warunkach miejskich;
Uwaga: Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie przez jedną osobę funkcji, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem możliwości łączenia ze sobą funkcji, o których mowa w tiret 1 i tiret 3 powyżej.
- Interdyscyplinarnym zespołem badawczym. Do zespołu badawczego powinni zostać powołani m.in.: antropolog, historyk sztuki, historyk architektury mający w szczególności doświadczenie w analizie reliktów architektury nowożytnej i współczesnej uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat na podstawie pracy prowadzonej przy co najmniej 3 obiektach, archeobotanik, archeozoolog, geodeta, osoba zajmująca się konserwacją zabytków (z uwzględnieniem rodzaju materiałów, z jakich są one wykonane), specjalista do obsługi drona, specjalista od nowoczesnych metod dokumentacji (w tym skaning laserowy 3D).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza w odniesieniu do członków interdyscyplinarnego zespołu badawczego łączenie przez jedną osobę kilku funkcji pod warunkiem udokumentowania stosownych kompetencji. Każdorazowa zmiana członka interdyscyplinarnego zespołu badawczego wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku zmiany eksperta bez zgody Zamawiającego, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodnie z SWZ:
10.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w treści oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - według treści Formularza 1.1.
10.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu zamówień porównywalnych z przedmiotem niniejszego postępowania, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.1. 2) lit. a) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia te były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zaleca się, aby dla sporządzenia wykazu Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią Formularza 3 – Doświadczenie;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. 8.1 2) lit.b tiret 1-4 na formularzu zgodnym z treścią Formularza 4 - Potencjał kadrowy, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wymaganymi dla oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt 8.1. 2) lit. b) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w pkt 8.1. 1) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców;
d) jeżeli Wykonawca powołuje się na zamówienia wykonywane w ramach konsorcjum, Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby w dokumentach potwierdzających, że wyszczególnione w tabeli zamówienia zostały wykonane w sposób należyty, były one ściśle wyspecyfikowane i potwierdzone przez wystawiającego referencje lub wykazane w protokole odbioru, w tym ich wartość netto deklarowana przez Wykonawcę;
e) wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będą przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień zakończenia wykazanych realizacji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY / PODWYKONAWCY DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącychochronie bezpieczeństwa narodowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Numeracja zgodnie z SWZ:9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia („konsorcjum”).
9.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w Rozdziale 2 Oddziale 3 ustawy Pzp („podmiot trzeci”).
9.3. Żaden z członków konsorcjum oraz żaden z podmiotów trzecich nie może podlegać wykluczeniu.
9.4. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu członkowie konsorcjum oraz Wykonawca wraz podmiotami trzecimi wykazują łącznie, przy czym nie dopuszcza się sumowania wiedzy i doświadczenia dwóch podmiotów (sumowania liczby wykonanych wcześniej zamówień) w sytuacji, gdy dane zamówienie jest niepodzielne.
9.5. W przypadku konsorcjum oraz podmiotów trzecich Zamawiający wymaga wypełnienia na formularzu oferty oświadczenia, z którego wynika, które, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i/lub podmioty trzecie.
9.6. W przypadku podmiotów trzecich Zamawiający wymaga załączania zobowiązania, o którym mowa w art. 118 ust 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ - PPU§ 18
Zmiana istotnych postanowień umowy
1. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień umowy do nowych przepisów prawa, w tym dopuszczających konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
2) zmiany terminu zakończenia robót w związku z:
a) opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek stwierdzenia przez osoby odpowiedzialne za nadzór nad prawidłowym wykonaniem robót niemożności prowadzenia ze względu na wystąpienie niekorzystnych warunków klimatycznych,
c) działaniem siły wyższej,
d) wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) koniecznością wykonania zamówień zamiennych,
f) wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ,
3) zmiany technologii lub elementów przedmiotu Umowy, których wprowadzenie wynika z okoliczności nieznanych stronom albo niezależnych od stron.
3. W przypadku konieczności zaniechania wykonania części robót, wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający sporządzi projekt „Protokołu konieczności robót zaniechanych”, w którym zawarta zostanie lista prac zaniechanych wraz z odpowiednim wyliczeniem w zakresie obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt „Protokołu konieczności robót zaniechanych” stanowić będzie podstawę do zawarcia aneksu zmieniającego stosownie zakres rzeczowy zamówienia oraz należne wynagrodzenie Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/palacsaski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-13 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą za złożonych ofert bez przeprowadzania negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania z nie więcej, niż trzema Wykonawcami, którzy złożą w odpowiedzi na ogłoszenie najkorzystniejsze oferty.Negocjacje nie mogą dotyczyć SWZ. Negocjacje mogą dotyczyć wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Zakres ewentualnych negocjacji zostanie przez Zamawiającego określony w Zaproszeniu do negocjacji.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zrealizowany w terminiedo 150 dni od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren realizacji Zadania nr 2: robót wykopaliskowych na terenie archeologicznym na obszarze niezachowanego Pałacu Brühla na Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, z uwzględnieniem terminów, o których mowa poniżej.
Zadanie nr 1: Wycinka oraz przesadzenie drzew i krzewów znajdujących się w obszarze robót wykopaliskowych na terenie archeologicznym na obszarze niezachowanego Pałacu Brühla na Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z 3 letnią pielęgnacją przesadzonych drzew i krzewów. – w terminie do 30 dni od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren prowadzenia prac związanych z usuwaniem i przesadzaniem zieleni; Materiał roślinny zostanie przesadzony do parku przy Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, jednocześnie Wykonawca będzie zobowiązany do 3 letniej pielęgnacji gwarantującej poprawność przeprowadzenia całego procesu przesadzania roślin.
Zadanie nr 2: Roboty wykopaliskowe na terenie archeologicznym na obszarze niezachowanego Pałacu Brühla na Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie – w terminie do 150 dni od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren prowadzenia robót wykopaliskowych.
Zadanie nr 3: Badania geofizyczne obszaru o powierzchni ok. 2848 m² zlokalizowanego w obrębie Ogrodu Saskiego (obszar dawnego ogrodu przy Pawilonie Becka) – w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy,
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.