Og³oszenie z dnia 2022-05-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00212674/01 - Wynik z dnia 2022-06-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Cha³ubiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bozena.sterczynska@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y biurowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1dcc64ef-d053-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00152938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dcc64ef-d053-11ec-9a86-f6f4c648a0563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu formularza do komunikacji dostêpnego na platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej.
2) Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê e-Zamowienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy e-Zamowienia. Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP lub numerem referencyjnym postêpowania.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email bozena.sterczynska@swk.med.pl
3) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika, ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Miko³aja Kopernika jest Pani Anna Kobusiñska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê „materia³ów biurowych”, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakoñczenia realizacji umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP.382.053.2022 BS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Blok biurowy A4 100 kartek/kratka - 43 szt.;
2 Brulion A4 kratka, 160 k. twarda oprawa - 14 szt.;
3 Brulion A5 kratka, 160 k. twarda oprawa - 17 szt.;
4 Cienkopis czarny - 340 szt.;
5 Cienkopis czerwony - 650 szt.;
6 Cienkopis niebieski - 200 szt.;
7 Cienkopis zielony - 500 szt.;
8 Datownik 8-cyfr - 75 szt.;
9 Deska z klipsem A4 - 83 szt.;
10 Deska z klipsem A4 i ok³adk± - 26 szt.;
11 D³ugopis czarny - 500 szt.;
12 D³ugopis czerwony - 600 szt.;
13 D³ugopis niebieski - 2800 szt.;
14 D³ugopis ¿elowy automatyczny czarny - 400 szt.;
15 D³ugopis ¿elowy automatyczny czerwony - 550 szt.;
16 D³ugopis ¿elowy automatyczny niebieski - 1200 szt.;
17 D³ugopis ¿elowy automatyczny zielony - 300 szt.;
18 Dziennik podawczy korespondencyjny minimum 100 stron - 6 szt.;
19 Dziurkacz na 25-30 kartek - 73 szt.;
20 Fastyku³a - ok³adka A4 - 3100 szt.;
21 Folia do bindowania bezb 0,20/100 - 3 op.;
22 Grzbiet do bindowania 10mm/100 szt. nieb. - 4 op.;
23 Grzbiet do bindowania 12,5 mm/100 szt. - 3 op.;
24 Grzbiet do bindowania 14 mm/100 szt. - 3 op.;
25 Grzbiet do bindowania 25 mm/100 szt. czar. - 3 op.;
26 Gumka do ¶cierania - 139 szt.;
27 Gumka recepturka mix - 17 kg;
28 Identyfikator z klipsem - 1250 szt.;
29 Kalendarz ksi±¿kowy A5. - 55 szt.;
30 Kalendarz na biurko stoj±cy 1 tydzieñ na str. - 317 szt.;
31 Kalkulator ¶redni - 21 szt.;
32 Kalkulator ma³y - 14 szt.;
33 Karteczki samoprzylepne 75x50 mm - 505 szt.;
34 Karteczki samoprzylepne 75x75 mm - 229 szt.;
35 Klej sztyft - 707 szt.;
36 Klips 19 mm/opakowanie 12szt. - 40 op.;
37 Klips 32 mm/opakowanie 12szt. - 12 op.;
38 Klipsy archiwizacyjne plastik/ opakowanie 50szt. - 21 op.;
39 Koperta E4 280x400 / 250szt. - 140 karton;
40 Koperta b±belkowa 240 x 350 16 - 171 szt.;
41 Koperta b±belkowa 200 x 275 14 - 352 szt.;
42 Koperta biala z fa³d± A-3 - 200 szt.;
43 Koperta bia³a C6 przek³adane co 100szt./karton 1000szt. - 18 karton;
44 Koperta br±z B4HK/250szt. - 54 karton;
45 Koperta br±z B5 HK/500szt. - 70 karton;
46 Koperta br±z C4 HK/250szt. - 10 karton;
47 Koperta br±z C5 HK/500szt. - 10 karton;
48 Koperta L-DS-220 - 138 szt.;
49 Koperta na p³ytê CD - 13800 szt.;
50 Kostka bia³a klejona 8,5x8,5 cm (notes) - 130 szt.;
51 Kosz peda³owy metalowy 14 litrów - 17 szt.;
52 Kosz peda³owy metalowy 20 litrów - 146 szt.;
53 Koszulki A4/opakowanie 100szt. - 440 op.;
54 Koszulki A5/opakowanie 100szt. - 65 op.;
55 Linijka 30 cm - 30 szt.;
56 Linijka 50 cm - 10 szt.;
57 Listwa zasilaj±ca przeciwprzepiêciowa/ przed³u¿acz 5G/3m - 21 szt.;
58 Listwa zasilaj±ca przeciwprzepiêciowa /przed³u¿acz 5G/5m - 37 szt.;
59 Litery, cyfry 2-2,5 cm naklejki A4 - 11 ark.;
60 Marker do CD M - 1mm - 60 szt.;
61 Marker do CD S -0,4mm - 408 szt.;
62 Marker olejowy czarny - 276 szt.;
63 Marker permanentny czarny okr±g³y - 1560 szt.;
64 Marker permanentny czarny ¶ciêty - 1128 szt.;
65 Marker sucho¶cieralny do tablic (4szt.) z g±bk± - 17 kpl;
66 Marker czarny - 324 szt.;
67 Mazaki-flamastry 4 kol kpl. - 7 op.;
68 No¿yczki metalowe 15,5 - 182 szt.;
69 Numerator automatyczny 8-mio cyfrowy - 14 szt.;
70 Ofertówka A4 (koszulka sztywna) - 2000 szt.;
71 Ok³adki do bindowania op./100szt. - 28 op.;
72 O³ówek - 331 szt.;
73 Papier do faxu 210X30 - 112 szt.;
74 Papier komputerowy 240x12x3 - 62 karton;
75 Papier ksero A3 - 48 ryza;
76 Papier ksero A4 - 7000 ryza;
77 Papier ksero kolorowy A4 opakowanie 100 szt. - 23 op.;
78 Pinezka do tablic korkowych kolorowe opakowanie 50 szt. - 15 op.;
79 Pinezka opakowanie 100 szt. - 15 op.;
80 Poduszka do stempli - 8 szt.;
81 Przek³adki kartonowe A4 bez alfabetu op./100szt. - 11 op.;
82 Przybornik na d³ugopisy - 18 szt.;
83 Pude³ko do archiwizacji Boxy A4 - 105 szt.;
84 Rolka offset 57/25 a/10 - 110 op.;
85 rolka termiczna 28/25 a/10 - 28 op.;
86 Rolka termiczna 57/30 a/10 - 69 op.;
87 Rozszywacz - 39 szt.;
88 Segregator A4/50 - 200 szt.;
89 Segregator A4/75 ró¿ne kolory - 460 szt.;
90 Segregator A5/50 ró¿ne kolory - 150 szt.;
91 Segregator A4 do wpinania w poziomie - 10 szt.;
92 Separatory kartonowe 1/3 A4 opakowanie 100szt. - 138 op.;
93 Skoroszyt oczkowy - pe³en tektura - 179 szt.;
94 Skoroszyt plastik twardy A4 - 373 szt.;
95 Skoroszyt z zak³adk± (fa³d± wewnêtrzn±) do historii choroby/ A4 - 68000 szt.;
96 Skoroszyt zawieszkowy plastikowy - 1060 szt.;
97 Skorowidz alfabetyczny A4/192 - 8 szt.;
98 Spinacz biurowy 28 mm/ opakowanie 100szt. - 670 op.;
99 Spinacz biurowy 50 mm/ opakowanie 100szt. - 90 op.;
100 Szuflada na biurko A4 - 180 szt.;
101 ¦ciereczki do ekranów LCD/a 100szt. - 47 op.;
102 Tablica korkowa 60 x 40 - 12 szt.;
103 Tablica korkowa 60 x 50 - 10 szt.;
104 Tablica korkowa 60 x 80 - 6 szt.;
105 Ta¶ma barwi±ca 13x6 - 3 szt.;
106 Ta¶ma do metkownicy 26x12 falista pomarañczowa a/10 - 124 op.;
107 Ta¶ma do metkownicy 26x16 prosta a/10 - 207 op.;
108 Ta¶ma do metkownicy 26x16 prosta zielona a/10 - 69 op.;
109 Ta¶ma klej±ca 24 x 30 bezbarwna - 300 szt.;
110 Ta¶ma PVC 48x50 br±z - 168 szt.;
111 Teczka do akt osobowych, sztywna oprawa - 65 szt.;
112 Teczka do podpisu A4 - 6 szt.;
113 Teczka na gumkê tektura - 700 szt.;
114 Teczka wi±zana plastik - 190 szt.;
115 Teczka wi±zana tektura - 560 szt.;
116 Temperówka kostka metal - 54 szt.;
117 Tusz do stempli czarny - 175 szt.;
118 Tusz do stempli czerwony - 28 szt.;
119 W±sy do skoroszytu (50 szt./op.) - 140 op.;
120 Wk³ad do d³ugopisu wielkopojemno¶ciowy - 250 szt.;
121 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego czarny (do poz.14) - 200 szt.;
122 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego czerwony (do poz. 15) - 550 szt.;
123 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego niebieski (do poz. 16) - 300 szt.;
124 Wk³ad do d³ugopisu ¿elowego niebieski (do poz. 17) - 750 szt.;
125 Wniosek urlopowy - 138 bl.;
126 Zak³adki indeksuj±ce 4-kolorowe 20x50 mm (4 bloczki w op. kolory neonowe) - 47 op.;
127 Zakre¶lacz pomarañczowy - 166 szt.;
128 Zakre¶lacz zielony - 166 szt.;
129 Zakre¶lacz ¿ó³ty - 166 szt.;
130 Zawieszka do kluczy a' 10 - 73 op.;
131 Zeszyt A 4 96 kartek miêkka oprawa - 94 szt.;
132 Zeszyt A 4 96 kartek twarda oprawa - 61 szt.;
133 Zeszyt A 5 krata 32 kartek - 300 szt.;
134 Zeszyt A 5 krata 60 kartek - 260 szt.;
135 Zeszyt A 5 krata 96 kartek - 130 szt.;
136 Zszywacz metalowy do 30 kart - 72 szt.;
137 Zszywki 24/6 mm opakowanie 1000szt. miedziowane - 980 op.;
138 Zwil¿acz do palców ¿elowy - 24 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia jej maksymalnej warto¶ci
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Dziale XIV.
1.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca sk³ada na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
1.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. O¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wraz z ofert±, wykonawca sk³ada:- szczegó³owy wykaz cen, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony zgodnie z art. 455 Ustawy PZP dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania istotnych zmian postanowieñ Umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) w przypadku:
a) wycofania z produkcji towaru po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu,
b) wstrzymania produkcji towaru po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu;
2) w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb w³asnych, poprzez wyd³u¿enie okresu jej realizacji,
3) w przypadku zmiany numeru katalogowego, kodu produktu,
2. Zmiana postanowieñ Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile postanowienia Umowy nie stanowi± inaczej
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Szpital Wojewódzki Im. Miko³aja Kopernika ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75 – 581 Koszalin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-19 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-17
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug transportowych ( w tym za³adunek, roz³adunek i holowanie sprzêtu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Us³uga konserwacji oraz napraw urz±dzeñ i instalacji przepompowni i oczyszczalni ¶cieków (3 zadania)
- 35/TP1/SZP-3/2024 ¦wiadczenie us³ug obs³ugi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszaliñskiej w Koszalinie
- Sprz±tanie pomieszczeñ biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie ca³odobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie (II)
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych i papieru do drukarek
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU"
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 czê¶ci.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH DO PRZEDSZKOLI W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
- Zakup i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania: "Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddzia³y z przeznaczeniem na klub dzieciêcy - Budzyñ Osiedle Wierzbowe"
- Dostawa asortymentu do stanowisk pracy wyposa¿onych w monitory komputerowe zgodnie z nowym rozporz±dzeniem w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.