Og³oszenie z dnia 2022-05-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00249654/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ³azienek w budynku „B” Szko³y Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO STO£ECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ³azienek w budynku „B” Szko³y Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6ddec57-d049-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00152939
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016469/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.43 Modernizacja budynku SP 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platform± lub Systemem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ
miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy
zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platform± lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie
nastêpuje automatycznie poprzez weryfikacjê adresu e-mail podanego przez Wykonawcê w formularzu rejestracyjnym. W
uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy mo¿e
trwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego
na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5) Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wiêcej informacji znajduje siê w pkt 3 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
na podstawie przepisów prawa zosta³a zamieszczona w pkt 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29/WZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ³azienek w budynku „B” Szko³y Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie.
Informacje ogólne
G³ówny budynek „B” szko³y stanowi skrzyd³o równoleg³e do ulicy Belgradzkiej o dwóch i trzech kondygnacjach nadziemnych i czê¶ciowej kondygnacji podziemnej. Prostopadle do niego i po³±czone z nim jest jednokondygnacyjne skrzyd³o ³±cznika z przylegaj±c± sal± gimnastyczn± oraz budynek dobudowany w pó¼niejszym czasie sk³adaj±cy siê z dwóch kondygnacji nadziemnych i kondygnacji podziemnej. Budynek posiada dwa niezale¿ne wej¶cia. Przed budynkiem powierzchnia zielona z niskimi i wysokimi nasadzeniami oraz parkingiem dla samochodów osobowych od strony pó³nocno-wschodniej. Dodatkowe wej¶cie do czê¶ci parterowej, do którego prowadzi pochylnia terenowa dla osób niepe³nosprawnych.
Na terenie dzia³ki objêtej opracowaniem znajduj± siê:
- budynek szko³y wraz z sal± gimnastyczn±,
- powierzchnie utwardzone (drogi, chodniki, schody terenowe)
- zieleñ niska i wysoka,
- sieci uzbrojenia terenu (przy³±cza wodoci±gowe i kanalizacyjne, deszczowe, elektroenergetyczne, ciep³ownicze i teletechniczne).
Dzia³ka posiada bezpo¶redni dostêp do drogi publicznej.
Dane charakterystyczne:
- Powierzchnia zabudowy: ok. 5900 m2
- Kubatura: 19.500 m3
Prace budowlane maj± na celu polepszenie warunków higieniczno - sanitarnych w placówce. Planowane prace budowlane polegaj± na kompleksowej modernizacji ³azienek i pomieszczeñ sanitarnych poprzez mi.in.: wymianê urz±dzeñ sanitarnych, wymianie instalacji, remoncie ¶cian pod³óg.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la tre¶æ pkt 6 SWZ, która stanowi jednocze¶nie za³±cznik nr 2 do projektowanych postanowieñ umowy oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 6a do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie za³±cznikiem do projektowanych postanowieñ umowy
3) Przedmiar robót, stanowi±cy za³±cznik nr 6b do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie za³±cznikiem do projektowanych postanowieñ umowy
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ca za³±cznik nr 6c do SWZ, bêd±ca jednocze¶nie za³±cznikiem do projektowanych postanowieñ umowy
5) Wzór materia³ów informacyjnych, stanowi±cy za³±cznik nr 6d do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie za³±cznikiem do projektowanych postanowieñ umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zwi±zku z art. 214 pkt 7) ustawy Prawo zamówieñ publicznych o ³±cznej warto¶ci do
400 000,00 z³ netto i polegaj±cych na wykonaniu robót budowlanych uwzglêdnionych w dokumentacji projektowej dot. zadania podstawowego. Roboty podobne bêd± wiêc polega³y na kontynuacji robót przy remoncie szko³y – remoncie pomieszczeñ w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i budowlanych.
Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe i bêdzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg powy¿szych kryteriów zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów
Pc – ilo¶æ punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilo¶æ punktów w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy wyka¿±, ¿e:1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakoñczyli):
co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie2, budowie3 lub przebudowie4 budynku o powierzchni u¿ytkowej min. 500 m2 i warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto, która swoim zakresem obejmowa³a min. remont2, budowê3 lub przebudowê4 pomieszczeñ sanitarnych.
Uwaga!
¹ Za wykonan± robotê Zamawiaj±cy uzna tak± robotê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczony.
2 Pod pojêciem remontu, w rozumieniu art.3 pkt. 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021.2351 j. t. ze zm.) nale¿y rozumieæ wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym
3Pod pojêciem „budowy” nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego w rozumieniu art.3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.)..
2) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególno¶ci co najmniej jedn± osob±:
a) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.);
oraz
b) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.);
oraz
c) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SWZ) - o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 9.1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z za³±cznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób (zgodny z za³±cznikiem nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 10 000,00 z³.2) Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. w:
a) pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - Bank Handlowy w Warszawie S.A., 82 1030 1508 0000 0005 5001 3037 z dopiskiem: „tytu³em wadium w postêpowaniu na: Modernizacjê ³azienek w budynku „B” Szko³y Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie postêpowanie nr: 29/WZP/2022",
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza, Zamawiaj±cy uzna, i¿ wadium zosta³o wniesione w terminie, je¿eli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiaj±cego najpó¼niej do ostatecznego terminu sk³adania ofert.
4) Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt 19 SWZ.
Uwaga! Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert spowoduje, ¿e wszelkie prawa i zobowi±zania Zamawiaj±cego i Wykonawcy odno¶nie ww. ustalenia bêd± podlega³y – odpowiednio – nowym terminom.
5) W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieni±dzu, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu.
6) Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt od 13.2) lit. b) do 13.2) lit. d) nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upowa¿nionej/upowa¿nionych do reprezentowania wystawcy dokumentu (gwaranta).
7) Z³o¿one porêczenie lub gwarancja musz± zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie zgodne z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach okre¶lonych w pkt od 13.2) lit. b) do 13.2) lit. d) SWZ, zastrzega siê, i¿ z ich tre¶ci musi wynikaæ, ¿e ma ono charakter "bezwarunkowy”, "nieodwo³alny”, suma gwarancyjna p³atna jest na "pierwsze ¿±danie”.
8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
9) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku wnoszenia wadium w formach okre¶lonych w pkt od 13.2) lit. b) do 13.2) lit. d) przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tre¶ci gwarancji lub porêczenia:
• musz± byæ wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
lub
• mo¿e byæ wymieniony jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (który jest upowa¿niony do wniesienia wadium) pod warunkiem, ¿e bêdzie wskazane, ¿e sk³ada on w postêpowaniu ofertê wspóln± wraz z innymi podmiotami i podmioty te bêd± wymienione.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia tj. spó³ki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub wiêcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg za³±cznika nr 7 do SWZ).
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wskazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2. lit a) SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmianywarunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców, w stosunku do których zachodz± przes³anki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).2 Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:
- w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia:
Monika Komorowska – inspektor w Wydziale Infrastruktury, telefon 22 443-73-16
- w zakresie dotycz±cym zagadnieñ formalno-prawnych:
Magdalena Kurzawa – inspektor w Wydziale Zamówieñ Publicznych,
tel. 22 443-74-91
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
3. 10.1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wype³niony i wygenerowany za po¶rednictwem Platformy;
b) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ.
c) w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument (np. pe³nomocnictwo) potwierdzaj±cy, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona przez osobê umocowan± do reprezentowania Wykonawcy (np. pe³nomocnictwo, umowa spó³ki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt b), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postêpowania 105/B£iI/25/MR
- Dostawa rêczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa ksi±¿ki pt.: "Miejskie ¶cie¿ki wokó³ Muzeum Warszawy"
- Wymiana d¼wigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz materia³ów jednorazowego u¿ytku
- Us³ugi w zakresie przegl±du, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pe³nej sprawno¶ci technicznej urz±dzeñ klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeñ szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przysz³o¶ci"
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAÑ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCI¡GOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEÑ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTA£C¡CEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkañców Gminy St±porków oferty spêdzania wolnego czasu z podzia³em na czê¶ci
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii", z opcj±.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepe³nosprawnych"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.