Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056548/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00078024/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bielski - Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072257289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Regera 81
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-382
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wiktorowska@zdpbielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.powiat.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10513121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi powiatowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e88066-f710-4259-9a11-483892858ad4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046469/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.3.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 rokuzgodnie ze zleceniami (pisemnymi, ustnymi lub telefonicznymi) każdorazowo przekazanymi Wykonawcy oraz odnotowanymi w Dzienniku Czynności, znajdującym się w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER].
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB] oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu, dotyczącymi lokalizacji, zakresu robót i terminu ich wykonania.
W ramach wyszczególnionych w ww. tabelach elementów rozliczeniowych prac należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę prac ujętych w TER, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 182931,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku,zgodnie ze zleceniami (pisemnymi, ustnymi lub telefonicznymi) każdorazowo przekazanymi Wykonawcy oraz odnotowanymi w Dzienniku Czynności, znajdującym się w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER].
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB] oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu, dotyczącymi lokalizacji, zakresu robót i terminu ich wykonania.
W ramach wyszczególnionych w ww. tabelach elementów rozliczeniowych prac należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę prac ujętych w TER, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 236709,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182931,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439828,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182931,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K2 Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423234180
7.3.3) Ulica: Jana Karskiego
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236709,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236709,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Drogi Michał Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771948403
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Żarki Letnisko
7.3.5) Kod pocztowy: 42-311
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie, dostawa i montaż elementów informacji miejskiej dla miasta Bielska-Białej.
- Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających położonych na terenie miasta Bielska-Białej (pełna nazwa znajduje się w dokumentach zamówienia)
- "Sukcesywna dostawa środków czystości dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: "Zagospodarowanie terenu zielonego, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Malowanie elewacji budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.