Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00102317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wojciechów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojciechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciechów 5
1.5.2.) Miejscowość: Wojciechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 51 77 241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wojciechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojciechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.wojciechow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wojciechów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dcf72f1-af52-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wojciechów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INR.271.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna materiałów kamiennych dolomitowych tj. kruszywa łamanego frakcji 4÷31,5 mm i frakcji 0÷31,5 mm wraz z rozrównaniem, do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wojciechów.
Dostawa obejmuje zakup wraz z załadunkiem, transport, rozładunek kruszywa wyładunkiem bocznym lub do tyłu, w zależności od możliwości i warunków w terenie, bezpośrednio w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy, głównie na drogi gminne w poszczególnych sołectwach lub na wskazane place oraz rozrównanie kruszywa. Sposób rozładunku kruszywa: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka) oraz rozrównanie materiału sprzętem (równiarką/koparko-ładowarką/ładowarką) na wskazanym miejscu wyładunku bezpośrednio po jego wyładunku. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Dostarczone kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej.
1) W zakresie podstawowym szacuje się dostawę 1200 ton kruszywa łamanego dolomitowego, w tym ok. 90% (1080 ton) frakcji 4÷31,5mm i ok. 10% (120 ton) frakcji 0÷31,5 mm. Powyższe ilości mogą ulec zmianie w zależności od cen jednostkowych do kwoty stanowiącej minimalną wartość zakresu podstawowego wynoszącej 120 000 zł brutto (art. 433 pkt 4 ustawy Pzp). Zamawiający dopuszcza zmianę udziału procentowego w proporcjach kruszywa frakcji 4÷31,5 mm i frakcji 0÷31,5 mm, mieszczącą się w zakresie ww. kwoty - w przypadku decyzji sołectwa o zmianie rodzaju frakcji. Zmiana ta nie wymaga pisemnego aneksu do umowy. Dostawa zakresu podstawowego odbywać się będzie sukcesywnie przez okres do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) W zakresie objętym prawem opcji szacuje się dostawę 400 ton kruszywa łamanego dolomitowego łącznie frakcji 4÷31,5mm i 0÷31,5 mm w ilości łącznej nieprzekraczającej równowartości kwoty maksymalnej wartości opcji. Maksymalna wartość opcji wynosi - 40 000 zł brutto. Ewentualne dostawy objęte prawem opcji realizowane będą sukcesywnie przez okres do 120 dni od podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie dostawy kruszywa w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailem.
Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji realizowane będzie pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego zabezpieczenia środków finansowych.
Dostawa przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji rozpocznie się w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zawiadomienia o uruchomieniu dostaw w ramach prawa opcji, przesłanego e-mailem przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że podane w punkcie 4.2 SWZ szacowane ilości mogą ulec zmianie w zależności od wysokości cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, co zostanie wprowadzone do umowy. Wykonawcy w celu oceny i porównywalności ofert zobowiązani są przy sporządzaniu oferty przyjmować do obliczeń szacowane ilości materiałów podane w SWZ i druku ofertowym. Do umowy zostaną wprowadzone ilości wynikające z cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, mieszczące się w ramach kwot jakimi dysponuje Zamawiający na zakres podstawowy i zakres objęty prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107600,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107600,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiktor Siadaczka KRUSZYWOSORT Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 811 105 53 04
7.3.3) Ulica: ul. Marglowa 83
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI WOJCIECHÓW
więcej: przetargi WOJCIECHÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.