Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00058338/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projektowanie budynku kultury i oświaty w Ropczycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550
1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Projektowanie budynku kultury i oświaty w Ropczycach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988638fe-9caa-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056814/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Projektowanie budynku kultury i oświaty w Ropczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje „Projektowanie budynku kultury i oświaty w Ropczycach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Ogólne warunki wykonania zamówienia:
1) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi oraz normami projektowymi przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Dodatkowo wykonawca jest zobligowany do zapewnienia sprawdzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego w zakresie poprawności i kompletności zastosowanych rozwiązań oraz ich zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi oraz normami.,
2) Dokumentacja projektowa powinna dotyczyć rozwiązania zaakceptowanego przez inwestora w fazie uzgodnień i wyboru koncepcji architektonicznej. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji architektonicznej, stanowiącej przedmiot dokumentacji projektowej. Obliguje się też projektanta bądź Wykonawcę do uzgadniania dokumentacji projektowej z Zamawiającym na poszczególnych etapach jej realizacji w formie konsultacji zamierzonych rozwiązań projektowych oraz ich modyfikacji wg wytycznych Zamawiającego o ile nie pozostają w sprzeczności z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz „Opisem przedmiotu zamówienia”,
3) Należy zapewnić osiągnięcie celów programowych wymienionych w „Opisie przedmiotu zamówienia”,
4) Pod budowę i zagospodarowanie terenu przewidziane są działki nr ewid. 793/6, 793/17, 793/16 położone w Ropczycach, u zbiegu ul. Grunwaldzkiej i ul. Zielonej w Ropczycach.,
5) Wykonawca, w wyznaczonych terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym sporządzonym przez siebie:
- wykona koncepcję architektoniczna budynku i zagospodarowania terenu,
- pozyska aktualne warunki przyłączenia do sieci dystrybuujących media niezbędne dla funkcjonowania obiektu, oraz warunków usuwania odpadów ścieków itp.,
- pozyska wszelkie niezbędne opinie i uzgodnienia, w tym m.in. z zarządcami dróg przylegających do terenu realizacji zadania, z właściwymi miejscowo służbami ochrony zabytków, itd.,
- wykona badania geologiczne i dokumentację geologiczną lub opracuje opinię geologiczną, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę,
- wykona projekty architektoniczno-budowlane oraz uzyska wszystkie wymagane prawem budowlanym, zatwierdzenia, uzgodnienia i odstępstwa od warunków technicznych,
- wykona Projekty Techniczne i kosztorysy z przedmiarami,
- uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę.
4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ, oraz projekt umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
6. Przedmiot zamówienia nazywany jest w treści SWZ „przedmiotem zamówienia” lub „dokumentacją projektową”.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, oraz przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392001,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392001,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773237073
7.3.3) Ulica: Zdobywców Monte Cassino 37/3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-695
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392001,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Budowa wiaty na samochody ciężarowe - etap II
- "Dostawa opatrunków, podkładów, pielucho-majtek oraz środków do pielęgnacji skóry i ran na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim" - 6 pakietów
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku na działce nr 940/1 ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Gminnego Żłobka w Skrzyszowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej pn.: 1) Rozbudowa drogi gminnej nr 108761R w miejscowości Świlcza, 2) Rozbudowa drogi gminnej nr 108763R w miejscowości Świlcza.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Strzelinie
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
- ZP/01/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.