Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122574/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych zasilania obiektów oraz oświetlenia zewnętrznego Pola Namiotowego w m.
Kamionka gmina Ostrów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrów 225
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-103
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ostrow.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ostrow.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych zasilania obiektów oraz oświetlenia zewnętrznego Pola Namiotowego w m.Kamionka gmina Ostrów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4be960-bc19-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B5.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych zasilania obiektów oraz oświetlenia zewnętrznego Pola Namiotowego w m.
Kamionka gmina Ostrów oraz gwarancje o minimalnych parametrach opisanych w załączniku nr 1 do SWZ. Tj. Opis
przedmiotu zamówienia
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ pn.: Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia (SOPZ).
Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości . Ilości te oraz
asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich
asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie
realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu dodatkowych materiałów elektrycznych nieuwzględnionych w SOPZ, a
niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. Ceny
dodatkowych artykułów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Wykonawcy.
Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oznacza to artykuły o innych nazwach niż podane w SOPZ
(załącznik nr 1 do SWZ), jednak o parametrach technicznych nie gorszych, niż posiadają artykuły wymienione w tym
załączniku. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach technicznych nie gorszych w stosunku do wyrobu
zalecanego przez producenta urządzenia. Artykuły równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne
4.5.3.) Główny kod CPV: 31320000-5 - Kable energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179686,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220775,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179686,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownie Elektryczne KOPEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792255262
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIE ELEKTRYCZNE KOPEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIE ELEKTRYCZNE KOPEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179686,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-28Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.