Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101586/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego z częścią biurową- leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu – postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310511887
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 50
1.5.2.) Miejscowość: Grodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grodziec.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo_grodziec/postepowania/1571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego z częścią biurową- leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu – postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48c40ca7-da62-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066349/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku mieszkalnego z częścią biurową - lesniczówki wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 745496,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wraz z częścią biurową, tj. leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym i zagospodarowaniem terenu.
Do zakresu zamówienia należy:
1) budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z częścią biurową- leśniczówki i przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu o następujących parametrach:
a) powierzchnia całkowita -195,54 mI. 2
b) powierzchnia zabudowy - 94,77 m2
c) powierzchnia użytkowa -136,00 m2
d) ilość kondygnacji nadziemnych - 2
e) szerokość budynku - 6,97 m2
f) długość budynku -14,98 m
g) wysokość budynku - 8,02 m
2) budowa budynku garażowo-gospodarczego o następujących parametrach:
a) powierzchnia całkowita - 75,40 m2
b) powierzchnia zabudowy - 75,40 m2
c) powierzchnia użytkowa - 60 m2
d) szerokość budynku - 6,70 m
e) długość budynku -11,20 m
f) wysokość budynku - 5,00 m
3) ogrodzenie budynków wraz z bramą i furtką - 254,00 m
Okres podstawowej gwarancji Zamawiający określa na 60 miesięcy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływy terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.