Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00041849/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00076699/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi L185 w leśnictwie Łozice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polanowska 12
1.5.2.) Miejscowość: Bobolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943400653
1.5.8.) Numer faksu: 943187487
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobolice@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadl_bobolice/module/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi L185 w leśnictwie Łozice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c82a8b8e-972c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi nr 185 w leśnictwie Łozice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1061639,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu budowy drogi o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych służącej gospodarce leśnej. Długość odcinka objętego opracowaniem – ok. 1346.8 mb. Planowane przedsięwzięcie zawiera budowę obiektu budowlanego – drogi leśnej wewnętrznej, wraz ze składnicami przyzrębowymi, mijankami, zjazdami (zjazdy w rozumieniu dostępu do terenów leśnych, nie Ustawy o drogach publicznych), przebudowy rowów na przepusty. W ramach prowadzonych prac, funkcja oraz sposób użytkowania pozostaną bez zmian – droga leśna. Dla poprawienia bezpieczeństwa użytkowników oraz trwałości obiektu, planowana inwestycja będzie polegać na budowie jezdni, wydzieleniu mijanek, poboczy. Niweleta drogi zostanie skorygowana, by zapewnić płynny profil podłużny. Wykonane zostaną również przebudowy rowów na przepusty.
Parametry techniczno-użytkowe przebudowywanego odcinka drogi.
• Długość odcinka drogi do przebudowy: 1346.8 m
• Szerokość podstawowa jezdni: 3.5 +poszerzenia na łukach
• Szerokość poboczy: 0.75 m
• Szerokość zjazdów: zgodnie ze stanem istn.
• Odwodnienie odcinka: powierzchniowe, naw. przepuszczalna.
• Nawierzchnia jezdni: płyty betonowe, ażurowa, uzupełnienie kruszywem łamanym
• Kategoria ruchu: KR1
• Nośność jezdni: 10t/oś
• Pochylenia poprzeczne: podstawowe daszkowe 3%,
• Przepusty PEHD Ø600
ZESTAWIENIE PROJEKTOWANYCH NAWIERZCHNI
Jezdnia - płyty betonowe ażurowe 3696 m2
Jezdnia/mijanki - kruszywo łamane 2772 m2
Zjazdy - kruszywo łamane 383 m2
Punkty składowania drewna- kruszywo łamane 506 m2
Pobocza - kruszywo łamane 1865 m2
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przekazaniem jej do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, prowadzącego Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny w celu wniesienia jej na mapę zasadniczą (inwentaryzację powykonawczą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do siedziby Nadleśnictwa w wersji papierowej oraz elektronicznej nie później niż w terminie 6 tygodni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; w terminie odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że inwentaryzacja powykonawcza została ukończona i złożona w PODGiK). Koszty tych czynności (w tym sporządzenia dokumentacji geodezyjnej) należy uwzględnić w cenie oferty.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 i 3 do SWZ tj.:
1) projektach: budowlanym i wykonawczym,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarach robót.
Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich czynności oraz robót wynikających z dokumentacji stanowiącej załączniki nr 2 i 3 do SWZ oraz sporządzenia niezbędnej dokumentacji powykonawczej (operat odbiorowy, kolaudacyjny), pomiarów geodezyjnych (wytyczenie), inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zgłoszeń i uzgodnień wymaganych na etapie realizacji robót, opłat urzędowych, badań, sprawdzeń i oznaczeń laboratoryjnych dot. materiałów użytych w trakcie budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1552923,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2333187 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1552923,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EKO-TRANS" Adam Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691494596
7.3.3) Ulica: Akademicka 13/6
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-337
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOŁODZIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOŁODZIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1552923,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.