eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j., droga 2334G Ostaszewo, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2344G Lubieszewo - Tuja



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim
t.j., droga 2334G Ostaszewo, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2344G Lubieszewo – Tuja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim
t.j., droga 2334G Ostaszewo, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2344G Lubieszewo – Tuja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9e794a-d99e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003108/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim tj. droga 2334G Ostaszewo, droga 2329G Broniewo, droga 2316G Łaszka, droga 2344G Lubieszewo-Tuja”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100246/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.11.2021.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G w zakresie zagospodarowania terenu w centrum Ostaszewa:
a) lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Ostaszewo jednostka ewidencyjna: 221003_2 Ostaszewo, obręb ewidencyjny: 0005 Ostaszewo, działki nr 418, 442, 445/4.
b) wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną Dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do Specyfikacji warunków Zamówienia (dalej jako SWZ).
c) zakres robót:
 przebudowa istniejącej drogi powiatowej poprzez frezowanie nawierzchni i wykonanie nowej warstwy wyrównawczej i ścieralnej. Destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 30 km. Koszty transportu destruktu ponosi wykonawca robót i powinny zostać ujęte w cenie jednostkowej za frezowanie na etapie kalkulacji oferty;
 przebudowa istniejącej drogi gminnej poprzez wykonanie nowej warstwy wyrównawczej i ścieralnej;
 wykonanie zatok postojowych przy jezdni z betonowej kostki brukowej;
 przy budynku nr 52 zmniejsza się ilość miejsc postojowych do 10. Zamiennie teren 3 miejsc postojowych utwardzić kostką betonową brukową koloru szarego grubości 8 cm;
 wykonanie zatoki autobusowej przy jezdni z betonowej kostki brukowej;
 wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej;
 wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej;
 wymiana istniejących nawierzchni;
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego, podchodnikowego i skarpowego;
 rozbiórka istniejącego chodnika, krawężników i obrzeży oraz innych elementów kolidujących z inwestycją;
 przestawienie ogrodzenia przy działce nr 430;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
d) szczegółowy zakres prac wskazany jest w Projekcie budowlanym opracowanym przez firmę: PRO – DESIGNERS mgr inż. Łukasz Kotulski, ul. Aleksandry Gabrysiak 23D/1, 80-175 Gdańsk oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej jako STWiORB), stanowiących załączniki do SIWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 865971,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2
2) Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G na długości 990 m w miejscowości Broniewo:
a) lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna, jednostka ewidencyjna: 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0001 Bronowo, działka nr 186,
b) wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ,



c) zakres robót:
 przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni głównej o łącznej długości 990 m polegająca na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku w km od 0+200 do 0+990 na głębokość do 4 cm z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego jezdni, wykonaniem lokalnych poszerzeń oraz ułożeniu nowych warstw nawierzchni: bitumicznej wyrównawczej, siatki wzmacniającej, wiążącej i ścieralnej. Destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 30 km. Koszty transportu destruktu ponosi wykonawca robót i powinny zostać ujęte w cenie jednostkowej za frezowanie na etapie kalkulacji oferty;
 utwardzenie obustronnie poboczy o szerokości min. 0,75 m z kruszywa łamanego;
 przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych;
 ułożenie krawężników i oporników betonowych;
 regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni na połączeniu z elementami projektowanymi;
 montaż dodatkowego oznakowania pionowego;
 zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi;
 montaż przepustów Ø50 cm pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotów i wylotów;
 oczyszczenie istniejących przepustów wraz z wyprofilowaniem i umocnieniem wlotów i wylotów;
 usunięcie karpin po wyciętych drzewach.
d) szczegółowy zakres prac wskazany jest w projekcie Budowlanym opracowanym przez firmę: WALBET Projekty Nadzory Waldemar Żmuda, ul. Obrońców Tczewa 7, 83-110 Tczew oraz STWiORB, stanowiących załączniki do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1078793,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
3) Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G na długości 990 m w miejscowości Łaszka
a) lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Sztutowo, jednostka ewidencyjna: 221005_2 Sztutowo, obręb ewidencyjny: 0004 Łaszka, działka nr 212,
b) wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną Dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ,
c) zakres robót:
 przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni głównej o łącznej długości 990 m, polegająca na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku na głębokość do 3 cm z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego jezdni, wykonaniem lokalnych poszerzeń oraz ułożeniu nowych warstw nawierzchni:
• bitumicznej wyrównawczej na 20% powierzchni i na poszerzeniach, bitumicznej,
• wiążącej, siatki wzmacniającej i bitumicznej warstwy ścieralnej.
 destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km. Koszty transportu destruktu ponosi wykonawca robót i powinny zostać ujęte w cenie jednostkowej za frezowanie na etapie kalkulacji oferty:
 utwardzenie obustronnie poboczy o szerokości min. 0,5 m z kruszywa łamanego:
 przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych;
 regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni na połączeniu z elementami projektowanymi;
 montaż dodatkowego oznakowania pionowego;
 montaż przepustów Ø50 cm pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotów i wylotów.
d) szczegółowy zakres prac wskazany jest w Projekcie budowlanym opracowanym przez firmę: WALBET Projekty Nadzory Waldemar Żmuda, ul. Obrońców Tczewa 7, 83-110 Tczew oraz STWiORB, stanowiących załączniki do SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 643978,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4
4) Przebudowa drogi powiatowej 2344G na odcinku około 650 m od miejscowości Lubieszewo w kierunku miejscowości Tuja.
a) lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Nowy Dwór Gdański jednostka ewidencyjna: 221002_5 Nowy Dwór Gdański, obręb ewidencyjny: 0019 Tuja, działka nr 54;
b) wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną Dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
c) zakres robót:
 przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni głównej o łącznej długości 655 m polegająca na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku na głębokość do 3 cm z nadaniem profilu poprzecznego i podłużnego jezdni, wykonaniem lokalnych poszerzeń oraz ułożeniu nowych warstw nawierzchni:
• bitumicznej wyrównawczej na 50% powierzchni i na poszerzeniach,
• siatki wzmacniającej,
• bitumicznej wiążącej,
• bitumicznej warstwy ścieralnej.
 destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 30 km. Koszty transportu destruktu ponosi wykonawca robót i powinny zostać ujęte w cenie jednostkowej za frezowanie na etapie kalkulacji oferty;
 utwardzenie obustronnie poboczy o szerokości min. 0,75m z kruszywa łamanego;
 przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych;
 ułożenie krawężników i oporników betonowych;
 regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni na połączeniu z elementami projektowanymi;
 montaż dodatkowego oznakowania pionowego;
 zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi;
 montaż przepustów Ø50 cm pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotów i wylotów;
 oczyszczenie istniejących przepustów wraz z wyprofilowaniem i umocnieniem wlotów i wylotów.
d) szczegółowy zakres prac wskazany jest w Projekcie budowlanym opracowanym przez firmę: WALBET Projekty Nadzory Waldemar Żmuda, ul. Obrońców Tczewa 7, 83-110 Tczew oraz STWiORB, stanowiących załączniki do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 734739,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Pelcer - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST – BRUK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811952547

7.3.3) Ulica: Straszewo 111

7.3.4) Miejscowość: Ryjewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty zostaną wykonane przez Wykonawcę z udziałem podwykonawcy: Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Usługowego „TUGA”, Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Przedmiotem umowy o podwykonawstwo jest wykonanie robót bitumicznych.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 973536,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1109063,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 973536,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „TUGA”, Spółka z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 973536,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego część nr 3, do upływu terminu składania ofert, nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia wymienionych części przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618863,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761393,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618863,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „TUGA”, Spółka z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618863,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.